ابراهیم حفظی مدیر و موسس شرکت تهویه اندیشان ماندگار (برند ریفل): ریفل با توسعه کارخانه و محصولات، به دنبال رشد پایدار در بازار است
مدیر و موسس شرکت تهویه اندیشان ماندگار در جریان برگزاری نمایشگاه بیمارستان سازی گفت: با توجه به حجم زیاد پروژه ها و سفارشات در دست ساخت، ریفل اقدام به توسعه کارخانه از نظر فضا و تجهیزات و امکانات نموده است. در این راستا فضایی در حدود 7 هزار مترمربع با جدیدترین ماشین آلات ساخت به مجموعه ریفل ملحق گردیده است.
حفظی گفت: ریفل با طراحی و تولید انواع سیستمهای تهویه مطبوع (چیلر، فن کویل و هواساز) و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و نیروی انسانی متخصص و با تجربه، سعی در رشد عملکرد سبز و پایدار پروژه ها دارد. به باور ریفل ایجاد و تداوم همکاری پایدار، با انتقال حس خوبی از آرامش به دوستان و همراهان معنی پیدا می کند. این هدف والا تنها با ارائه کیفیت فوق العاده خدمات، صداقت و تعهد به مشتریان در تمام مسیر همکاری میسر می گردد.
وی در خصوص برنامه های توسعه ای ریفل اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد پروژه ها و سفارشات در دست ساخت، ریفل به منظور ساخت محصولات در مدت زمان مناسب و امکان پاسخگویی برای پروژه های جدید، اقدام به توسعه کارخانه از نظر فضا و تجهیزات و امکانات نموده است. در این راستا فضایی در حدود 7 هزار مترمربع با جدیدترین ماشین آلات ساخت به مجموعه ریفل ملحق گردیده است. از طرف دیگر باتوجه به شعار ریفل مبنی بر انتقال حس خوب آرامش به مشتریان، در واحد خدمات پس ازفروش اقدام به طراحی و ساخت تجهیزات خاص جهت مانیتورینگ کلیه دستگاههای مستقر در پروژه ها در اقصی نقاط کشور کرده ایم که تا 6 ماه آینده به قابلیت بهر ه برداری مستمر خواهد رسید. در فاز توسعه محصول ریفل اقدام به طراحی و ساخت مینی چیلرهای خود و بهبود عملکرد فن کویل های کانالی و سقفی نموده است.
حفظی بیان داشت: ریفل در حال انجام تحقیقات بازار در حوزه کشورهای همسایه جهت ورود به این بازارها می باشد. بدین منظور شرکت در برخی نمایشگاههای صادراتی انجام گردیده و برنامه های جدیدی برای ادامه این شرایط داریم.
مدیر و موسس شرکت تهویه اندیشان ماندگار در ادامه عنوان کرد: کمبود نقدینگی در پروژه ها و وجود رکود در بازار باعث ایجاد مشکلات متعددی برای تولیدکنندگان نموده است. از طرفی عدم آگاهی برخی کارفرمایان از نوع محصول و نیاز به مشاوره ضمن خرید و مقایسه فنی اصولی دستگاهها از عوامل چالش برانگیز در حوزه بازار می باشد. آن چیزی که به همکاران ما در واحد فروش دیکته شده این است که هیچگاه صرفاً با دید فروش به جلسهای نروند. یعنی برایشان مهم نباشد که فقط بفروشند بلکه احساس خوبی که برای کارفرما بعد از جلسه از خود یا برندشان ایجاد میکنند باید مهم باشد. حتی اگر با چالش مواجه شویم و نتوانیم محصول را بفروشیم.
وی در پایان گفت: ریفل اقدام به بهینه سازی فن کویلهای کانالی و سقفی در راستای کاهش قیمت تمام شده با حفظ و گاهاً افزایش کیفیت محصول نموده است. همچنین در حوزه ساخت هواسازهای هایژنیک و با توجه به دقت و کیفیت بالای تولید این محصول در کارخانه و انجام طراحی با آخرین روش های روز دنیا، با تجربیات فراوانی قدم به این نمایشگاه گذاشته ایم.