نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
داوود عظیمی

«پویاچوب» هموطنان را از مبلمان خارجی بی‌نیاز می‌کند

داوود عظیمی، مدیرعامل شرکت «پویا چوب» : «پویاچوب» هموطنان را از مبلمان خارجی بی‌نیاز می‌کند

شرکت «پويا چوب» با بیش از نيم‌قرن تجربه‌ و استفاده از جدید‌ترين و مجهزترین ماشين‌آلات، تجهيزات و دانش فنی روز به عنوان پیشرو در تکنولوژی و میزان تولید در صنعت اوراق فشرده چوبی (نئوپان و MDF) در ایران، نامی معتبر و شناخته شده است.
به عقیده مدیران ارشد این شرکت «محصول درجه‌‌ يك» را تنها می‌توان با به‌كارگيری تجربه، تخصص و خلاقيت و با استفاده از مواد درجه يك و مناسب توليد کرد که این شرکت موفقیت شایانی در این زمینه داشته است.
داوود عظیمی، مدیرعامل خلاق و خوش ذوق شرکت پویا چوب 17 سال در صنعت چوب در زمینه تولید میز و مبلمان اداری فعالیت کرده است. ایشان در نهمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان و تجهیزات اداری در گفت‌و‌گو با نشریه «اقتصاد و نمایشگاه» از فعالیت‌ها و موفقیت‌های مجموعه‌اش گفته است که می‌خوانید.

تولیدات شرکت پویا چوب چیست؟
شرکت پویا چوب با کمک تیمی شامل تکنسین‌ها و طراحان بسیار مجرب و خلاق توانسته است بهترین محصولات را از نظر کیفیت و زیبایی در زمینه میز و مبلمان اداری طراحی و تولید کند.
یکی از شعارهای مهم این مجموعه این هست که «همیشه حق با مشتری است» و با تلاش و تمرکز در این امر فکر می‌کنم توانسته‌ایم که یک نام و سابقه مطلوب و مثبت از برندمان در ذهن مشتریان‌مان حک کنیم.
آیا تولیدات خود را صادر هم می‌کنید؟
صادرات کم و بیش به عراق داشتیم، ولی بیشتر از طریق واسطه بوده است.
برنامه تولید شما برای آینده چیست؟
برای آینده در نظر داریم مجموعه خودمان را گسترش داده و بتوانیم محصولات متنوع با متریال جدید تولید نماییم. یکی از اهداف‌مان این است که بتوانیم مشتریان را از محصولات خارجی بی نیاز کنیم. ما همیشه بر این اصل استواریم محصولی تولید کنیم که ماندگار باشد.
ارتقاء كيفيت محصول در مقايسه با تولیدات مشابه كشورهای شناخته‌شده و پیشرو، ارتقاء تكنولوژی توليد محصول، ايجاد واحد تحقيق و توسعه، با هدف ارتقاء كيفيت محصولات و توليدات براساس نيازها و خواسته‌های مشتريان، از دیگر اهداف و برنامه‌های ما در مسیر رشد و توسعه شرکت‌مان است.
درخصوص خدمات پس از فروش چه تمهیداتی اندیشیده‌اید؟
تامین خواسته‌ها و پاسخگویی به تنوع سليقه‌ مشتريان و مصرف‌كنندگان با به‌کارگیری رنگ‌های روز، از اولویت‌های بخش امور مشتریان و خدمات پس از فروش ما است. در مورد خدمات پس از فروش همیشه به مشتریان‌مان متعهد بوده‌ایم و در این باره واحدی را به عنوان واحد خدمات پس از فروش اختصاص داده‌ایم. ارتباط با مشتريان و جلب رضايت آنها یکی از مهم‌ترین وظایف پرسنل ما در این بخش است.
با چه موانع و مشکلاتی در تولید و تجارت روبه‌رو هستید؟
یکی از مواردی که به نظرم اکثر تولیدکننده‌ها با این مساله مواجه هستند، مورد حمایت قرار نگرفتن از سوی دولت است که موجب شده از نظر گسترش و توسعه بهره وری، تحت فشار قرار بگیریم.
نظرتان راجع به نحوه برگزاری نمایشگاه مبلمان حاضر چیست؟
نمایشگاه بین‌المللی از هر نظر، هم برای عرضه کننده و هم برای تقاضا کننده مفید و مثمر ثمر است.
نمایشگاه بین‌المللی همیشه محلی برای عرضه و تبادل تولیدات داخلی و خارجی بوده است که باعث رشد و پیشرفت شرکت‌ها می‌شود. شرکت ما نیز چندین سال هست که در نمایشگاه شرکت می‌کند و از اینکه شرکت فیپکو (مجریو برگزارکننده نمایشگاه) فرصتی را فراهم می‌سازد که بتوانیم در این زمینه محصولات خود را معرفی کنیم و خدمتی کرده باشیم، تشکر می نماییم.