شرکت دلتا مبل، با برند «سالونی» ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی را رسالت اصلی خود می داند و در این راستا با تهیه مواد اولیه با کیفیت و جذب متخصصان در بخشهای مختلف تولید و رعایت مقررات و استانداردهای وضع شده، در پی ارتقای جایگاه خویش در عرصه صنعت مبلمان کشور میباشد. مجموعه «سالونی» حاصل دانش و اصولی است که از زمان تاسیس تاکنون مدیران آن بدان پایبند بوده اند. به گفته مدیران این شرکت، تولیدات مجموعه با ترکیب حس راحتی، زیباییشناسی و کابردهای خاص خود، آسایش را برای مشتریان به ارمغان می آورند .
نقطه عطف و گسترش شرکت دلتامبل «مبل سالونی» این است که امروزه با توسعه و پیشرفت روز افزون و به کارگیری فناوریهای نوین، نسل جدیدی از مدلهای مبلمان راحتی را با تکنولوژی بالا به بازارهای داخلی عرضه میکند. این شرکت همواره در طی دوران فعالیت خود با تاکید بر توسعه و بهبود سطح کیفیت محصولات و با تکیه بر واحدهای کنترل کیفی ضمن بهرهگیری از نیروی انسانی مجرب و کارآمد محصولاتی منطبق با نیازهای مشتریان، تولید و به بازار عرضه کرده است.
عیسی امین پور باغچه جوقی ، مدیرعامل خلاق و با تجربه برند «سالونی» در خصوص فعالیتها و تولیداتش با نشریه «اقتصاد و نمایشگاه» به گفتوگو نشسته است که میخوانید.
شرکت سالونی تولیداتش چیست؟
تولیدات شرکت ما شامل مبلمان راحتی، میز غذاخوری، میز جلو مبل، صندلی و … میباشد.
شرکت شما چه جایگاهی در این صنعت دارد؟
این مجموعه در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی با برند خوش نام سالونی واقع در شهرک مدرن و خصوصی بهسازی صنایع چوب ایران با استفاده از بهترین مواد اولیه و نیروی انسانی توانمند و متخصص در صنعت مبلمان، به جایگاه شایستهای دست یافته و چندین لوح برتر به خود اختصاص داده است. همچنین با توجه به تقاضای بالایی که در جامعه جهانی نسبت به مبلمان خانگی وجود دارد و اهمیت دادن به طراحی و رنگبندی آنها، انتظار میرود در سالهای آینده شاهد رشد بسیار خوبی در این صنعت باشیم.
مهمترین دستاورد شرکت شما تا کنون چه بوده است؟
دستآورد مهم ما کمک به کاهش واردات مبلمان از کشورهای خارجی، جلوگیری از خروج ارز از کشور و همچنین کمک به ایجاد اشتغال برای نیروهای متخصص و جوان در این زمینه میباشد.
آیا صادرات دارید؟ به چه کشورهایی؟
از آنجا که مبل سالونی از لحاظ کیفی توان رقابت با تولیدات دیگر کشورها را دارد از این رو با حمایت دولت و با توجه به تحقیقات گسترده در این زمینه ، امید است در آینده نزدیک به جایگاه خوبی در این عرصه دست یابیم. همچنین ضروری است این نوید را به مردم ایران بدهیم که از نظر تولید مبلمان در دنیا به جایگاه خوبی رسیدهایم و نیازی به واردات از کشورهای خارج نخواهد بود و مطمئنا خواسته های خریداران را در سطح عالی پاسخگو هستیم و به امید خداوند متعال در سالهای آتی شاهد صادرات گسترده محصولات به خارج از کشور خواهیم بود.
برای گسترش فعالیتهای خود چه برنامه و طرحهای توسعهای را در دست اقدام دارید؟
با تکیه بر تکنولوژی روز و نیروهای کارآمد و همچنین ماشینآلات جدید سعی داریم تا سرعت روند تولید را بالا برده و کیفیت محصولات خود را ارتقا دهیم تا بتوانیم علاوه بر پخش محصولات در سراسر ایران، به کشورهای خارج از ایران نیز صادرات داشته باشیم.
برنامه شما برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال چیست ؟
برنامه ما تولید محصولات به روز با استفاده از تجهیزات و لات مدرن و مطابق با استانداردهای جهانی و همچنین توسعه فضای تولید، با احداث فروشگاهها و سالنهای تولیدی جدید و ایجاد اشتغال برای نیروهای متخصص در این زمینه میباشد.
در خصوص مشتری مداری و خدمات پس از فروش شرکت توضیح دهید.
مشتری، ضامن بقای هر تجارت و سازمان است. امروزه در دنیای کسبوکار که رقابت با سرعت در حال گسترش است، حفظ مشتری مهمترین مساله و دغدغه فعالان اقتصادی است .بنابراین مشتری مداری سرلوحه کار ما است و در این راستا تمام تلاش ما این است با ارائه محصولات با کیفیت و مواد اولیه مطلوب به جایگاهی برسیم که نیاز به خدمات پس از فروش نداشته باشیم.
با چه موانع و مشکلاتی در مسیر تولید و توسعه شرکت رو به رو هستید؟
عدم دسترسی راحت به مواد اولیه مرغوب، مشکلات مطرح در تامین تجهیزات و ماشینآلات، افزایش قابل توجه مواد اولیه داخلی و خارجی که موجب افزایش بهای تمام شده محصولات شده است.
نظرتان راجع به نحوه برگزاری نمایشگاه حاضر و سایت نمایشگاه بینالمللی ایران چیست؟
نیاز شرکتها معرفی خدمات، محصولات، یافتن راهحلهای گسترش و توسعه خدمات، به اشتراک گذاشتن دستاوردها و کسب دانش جدید در حوزههای مختلف و همچنین جذب بیشتر مشتریان یا متقاضیان میباشد که با برگزاری نمایشگاه این راه برای ما هموارتر شده و امیدواریم شاهد توسعه و موفقیت روز افزون امور نمایشگاهها
باشیم.