مسعود حسینی مدیر عامل شرکت «موندیال»: محصولات شرکت موندیال با محصولات مشابه خارجی رقابت می کند
شرکت موندیال از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه صنعت چوب آغاز نموده و در طول سالیان گذشته با ارائه محصولات متنوع بازار خوبی را در صنعت مبلمان کشور به خود اختصاص داده است.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان به همت شرکت نمایشگاهی فیپکو از ۲۳ تا ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است و شرکت موندیال به عنوان یکی از برندهای شاخص صنعت مبلمان در این رویداد حضور ویژه ای دارد. شرکت موندیال در سالن 38 غرفه 12 آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده است.نشریه اقتصاد و نمایشگاه با مسعود حسینی مدیر عامل شرکت موندیال در رابطه با فعالیت های این برند مطرح گفت و گویی انجام داده است:
لطفا خودتان را معرفی کرده، و در مورد سوابق اجرایی و مدیریتی و تاریخچه تأسیس و فعالیت شرکت برای مخاطبان نشریه شرح دهید؟ چه کالا یا خدماتی ارائه داده و افتخارات، دستاوردها و استانداردهای شرکت چه بوده است؟
من مسعود حسینی مدیر عامل شرکت موندیال هستم، و حدود ۱۵ سال است که با همراهي دوست و شريك گرامی جناب صالحی مدیریت تولیدی موندیال را بر عهده دارم.
موندیال در زبان فرانسه به معنای جهانی است. شرکت موندیال از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه صنعت چوب آغاز نموده است و در طول سالیان گذشته توانسته با ارائه محصولات متنوع، بازار خوبی را در صنعت مبلمان کشور به خود اختصاص دهد .
شرکت موندیال در تلاش است با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و متناسب با سلیقه مصرف کننده ایرانی محصولاتی را تولید نماید که قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی باشد تا از این طریق بتواند هم سلیقه مصرف کننده ایرانی را برآورده کند و هم به تولید ملی و ایجاد اشتغال کمک کند. از تمامی هموطنان عزیز که با انتخاب کالای با کیفیت ایرانی در این امر ما را حمایت میکنند سپاسگزاریم . شرکت موندیال با در اختیار داشتن فضایی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع و بکارگیری ابزار الات پیشرفته برای تولید مبلمان منزل به سمت آینده گام بر می دارد . محصولات شرکت موندیال شامل انواع مبلمان راحتی، میز غذاخوری و جلوی مبلی است .
در زمینه مشتری مداری چه گام هایی برداشته اید؟ محصولات شرکت شما چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟ و در عرصه تولید و صادرات تاکنون چه دستاوردهایی داشته اید؟
کیفیت مطلوب، تنوع، زیبایی، استحکام، گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله امکاناتی است که نمایندگی های شرکت موندیال در سراسر کشور از آن بهره مند می شوند. درعرصه صادرات خوشبختانه نماینده هایی در کشور های حوزه خلیج فارس داریم و در آینده در تلاش هستیم با گسترش فعالیت ها به شعار اصلی شرکت، که تولید و حضور در بازار جهانی است دست پیدا کنیم البته که خیلی سخت می باشد ولی هیچ کاری غیر ممکن نیست.
در نمایشگاه امسال چه برنامه هایی برای گسترش فعالیت خود دارید؟
هدف از حضور در نمایشگاه، دیدار با مشتریان، ارائه محصولات و خدمات پس از فروش خاص و توسعه بازارهای شرکت موندیال است.