نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
الوا

برند «الوا»، منحصر به فرد در تنوع و سبک طراحی

مهدی عزیزی، مدیرعامل شرکت خانه «الوا»: برند «الوا»، منحصر به فرد در تنوع و سبک طراحی

برند الوا، در زمینه مشتری مداری، دارای سه مدرک ISO 9001، ISO 10002 و ISO 10004 می باشد. مشتری های شرکت می توانند در صورت وجود هر گونه شکایت، به سایت مجموعه مراجعه و شکایت خود را ثبت نمایند. همچنین مشتریان می توانند از طریق سایت، نظرات خود را با مدیران شرکت در میان بگذارند. با توجه به اینکه مجموعه الوا دارای استاندارد ISO 10002 است، نظرات، درخواست ها و شکایت های مشتری های خود را ، پایش کرده و از آنها برای افزایش کیفیت و تولید محصولات جدید، بهره می برد.
نشریه اقتصاد و نمایشگاه، در حاشیه نمایشگاه مبلمان، برای آگاهی از دستاوردهای برند الوا و مزیت ها و شاخص های آن، با مهدی عزیزی، مدیرعامل شرکت خانه الوا گفت وگویی انجام داده است.
ضمن معرفی خودتان، فعالیت های شرکت الوا را تشریح نمایید.
– مهدی عزیزی، مدیرعامل مجموعه خانه الوا هستم. برند الوا از سال 1396 فعالیت خود را در بخش تولید انواع مبلمان خانگی از جمله انواع مبل راحتی، مبل های نئوکلاسیک، سرویس خواب، سرویس های غذاخوری و میزهای تلویزیون و… آغاز نموده است.
مزیت های رقابتی محصولات برند الوا چیست؟
– با توجه به اینکه مجموعه الوا، یک شرکت مهندسی است، تمامی تولیدات آن، مینیمال هستند. تمامی قالب های نجاری و منبت کاری ما در مبلمان کلاسیک نیز مینیمال می باشند و سبک فرانسوی را در تولیدات خود دنبال می کنیم و از گل ها و طراحی های بزرگ و درشت، در محصولات استفاده نمی کنیم. در بخش مبلمان مدرن نیز طرح ها مینیمال و کوچک هستند و با تغییراتی که در رنگ پارچه ها و شکل بدنه و پایه ها ایجاد می کنیم، طرح های جدیدی را می سازیم. مزیت رقابتی ما نسبت به سایر همکاران، نوع و سبک طراحی مبلمان می باشد.
– در زمینه مشتری مداری، چه گام هایی را برداشته اید؟
– در زمینه مشتری مداری، برند الوا دارای سه مدرک ISO 9001، ISO 10002 و ISO 10004 می باشد. مشتری های شرکت می توانند در صورت وجود هر گونه شکایت، به سایت مجموعه مراجعه و شکایت خود را ثبت نمایند. همچنین مشتریان می توانند از طریق سایت، نظرات خود را با ما در میان بگذارند. با توجه به اینکه مجموعه الوا دارای ISO 10002 است، نظرات، درخواست ها و شکایت های مشتری ها، پایش شده و از آنها برای افزایش کیفیت و تولید محصولات جدید، بهره می بریم.
در عرصه تولید و صادرات، چه دستاوردهایی داشته اید؟
– در عرصه تولید در سال 1400، دوازده تندیس در بخش های مختلف صنعت از جمله طراحی، مدیریت، کارآفرینی و… را دریافت کردیم. همچنین در بخش کیفیت محصولات، در جشنواره ملی حاتم، دو جایزه کسب نمودیم و برنامه داریم که امسال وارد بازارهای صادراتی شویم.
با چه هدف و رویکردی در این نمایشگاه شرکت نمودید و از چه محصول جدیدی رونمایی کردید؟
– در نمایشگاه امسال، با هشت محصول جدید که سه تا از آنها نئوکلاسیک و مابقی مبلمان راحتی هستند، شرکت نموده ایم. هدف ما از شرکت در این نمایشگاه، بالا بردن کیفیت محصولات، افزایش ظرفیت تولید و یافتن راه های مناسب برای صادرات محصولات می باشد.