نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برند تجاری مونترا همتراز با برندهای مطرح جهانی در کشورهای منطقه عرضه می شود

سیاوش سلیمی مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره شرکت آریان لبن نقش جهان: برند تجاری مونترا همطراز با برندهای مطرح جهانی در کشورهای منطقه عرضه می شود

آریان لبن نقش جهان، تولیدکننده محصولات لبنی و پودری، با سابقه فعالیت بیش از یک دههل در بازار ایران و منطقه، همواره به دنبال ارائه محصولات باکیفیت و متنوع به مشتریان خود بوده است. این شرکت با توان دریافت و تبدیل حداقل 1200 تن شیر خام در روز، یکی از برندهای شاخص محصولات لبنی در ایران محسوب می‌شود. برند تجاری مونترا این شرکت هم اکنون در کشورهای منطقه به عنوان برندی همپا با برندهای مطرح جهانی عرضه می شود و توانسته کلیه استانداردهای ملی و جهانی را کسب نماید.

نشریه اقتصاد و نمایشگاه به مناسبت برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات 1402 با سیاوش سلیمی مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره شرکت آریان لبن نقش جهان گفت و گویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

متن مصاحبه:

رئیس هئیت مدیره شرکت آریان لبن نقش جهان با اشاره به تاریخچه فعالیت های این شرکت اظهار داشت: آریان لبن نقش جهان از سال 1390 در زمینه تولید انواع محصولات پودری (شیر خشک بدون چربی و کامل صنعتی، پودر آب پنیر، MPC، WPC، کره، خامه و … ) شروع به کار نموده است. کارخانه این شرکت توان دریافت و تبدیل حداقل 1200 تن شیر خام در روز را دارد. محصولات این شرکت علاوه بر تامین بازار داخل به کشورهای منطقه صادر می گردد.

وی افزود: تنوع در محصولات پودری، لبنی و روغن حیوانی، از بخش‌های بسیار مهمی در طرح توسعه‌ی شرکت ما است که به تدریج به بازار مصرف عرضه خواهد شد. این گام مهم در راستای توسعه و تنوع تولیدات ماست. ما با افزودن این تنوع به محصولات خود، سعی داریم تا نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان را برآورده کنیم و از انتخاب‌های گوناگونی برای تغذیه بهره‌برداری کنیم. این موضوع نشان دهنده تعهد ما به ارتقاء کیفیت و افزایش تنوع محصولات است و ما با افتخار به تلاش برای ایجاد تجربه بهتری برای مصرف‌کنندگان ادامه خواهیم داد.

سلیمی تصریح کرد: برند تجاری مونترا این شرکت هم اکنون در کشورهای منطقه به عنوان برندی همپا با برندهای مطرح جهانی عرضه می شود و توانسته کلیه استانداردهای ملی و جهانی را کسب نماید.

وی با اشاره به چالش های پیش روی این مجموعه عنوان کرد: از آنجاییکه 95% قیمت تمام شده شیر خشک را شیر خام تشکیل میدهد و قیمت شیر خام هم دستوری است و علیرغم نوسان قیمت جهانی شیر خشک، قیمت تمام شده واحدهای تولیدی ثابت خواهد بود، در بازار و در بیشتر مواقع، با کاهش قیمت جهانی، صادرات دچار چالش گردیده و بازارهایی که به زحمت بدست آمده به راحتی از دست می رود.

چالش دیگر،علی رغم سقوط قیمت جهانی ومنطقه ایی شیر خشک به زیر ۲دلار،گمرک نرخ پایه صادراتی شیر خشک را 2.6 دلارنگه داشته،وصادر کننده می باید زیر ۲دلار بفروشد،و2.6 دلاربه کشور برگرداند،که عملا صادرات را به بن بست کشانده است

چالش بزرگ دیگری که گریبان واحدهای تولیدی را به سختی گرفته است، انکار این واقعیت از سوی دولت است، اینکه ما تحریم هستیم و امکان داد و ستد دلاری برای واحدها میسر نیست، و وجوه صادراتی به صورت ریالی به حساب صورت ریالی به حساب کارخانجات واریز می شود، گویا مورد قبول بانک مرکزی نبوده و صادرکنندگان می باید رفع تعهد ارزی نمایندکه این موضوع علاوه بر تحمیل هزینه بسیار بالای به صادرکننده که عملا صادرات را غیرقابل توجیه مینماید، صادرکننده را در مضان اتهام پولشویی و دوبل شدن حسابهای بانکی قرار می دهد.

رئیس هئیت مدیره شرکت آریان لبن نقش جهان در پایان گفت: محصولی که تا مدتی دیگر به بازار عرضه خواهیم کرد روغن حیوانی است که مستقیما از خامه تازه و خالص گاو گرفته می شود و از کیفیت بالایی برخوردار است.