نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت اسکان طیور به دنبال نوآوری و گسترش بازارهای صادراتی است

محرم فیروزی مدیر کارخانه شرکت اسکان طیور: شرکت اسکان طیور به دنبال نوآوری و گسترش بازارهای صادراتی است
محصول جدید اسکان طیور؛ قفس دوازده طبقه با افزایش بهره وری و کاهش هزینه تولید و انرژی

شرکت اسکان طیور در نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور، محصول جدیدی را معرفی کرد که یک قفس دوازده طبقه است.  این قفس با کاهش مساحت محیط کاری و متمرکز کردن آن در یک فضا، علاوه بر افزایش راندمان مدیریت، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و نیروی کار می‌شود و در نتیجه موجب کاهش هزینه تمام شده برای تولیدکننده خواهد شد. شرکت اسکان طیور در نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور به عنوان یکی از حامیان این رویداد حضور چشمگیری دارد. نشریه اقتصاد و نمایشگاه در جریان برگزاری این رویداد با محرم فیروزی مدیر کارخانه شرکت اسکان طیور گفت و گویی انجام داده است:

مدیر کارخانه شرکت اسکان طیور، در گفت‌وگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه اظهار داشت: شرکت اسکان طیور از سال 1396 به فعالیت در حوزه ساخت و تولید تجهیزات صنعت دام و طیور پرداخته است. خدمات ارائه شده توسط این مجموعه از طراحی و مشاوره تا اجرا و خدمات پس از فروش را شامل می‌شود.

فیروزی، با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت، اظهار داشت: در حال حاضر، بیشترین تمرکز خود را بر روی نوآوری قرار داده‌ایم و قصد داریم محصولات شرکت را به کشورهای بیشتری صادر کنیم. البته هم‌اکنون، بیشترین صادرات ما به کشورهای عراق، عمان و ترکمنستان انجام می‌شود و همچنین در حال رایزنی برای صادرات به سایر کشورها هستیم.

وی افزود: در حال حاضر، 150 نفر به‌طور مستقیم و 600 نفر به‌طور غیرمستقیم، در شرکت فعالیت می کنند و با گسترش بازارهای صادراتی، پیش‌بینی می‌شود که تعداد نیروها نیز افزایش خواهد یافت.

مدیر کارخانه شرکت اسکان طیور با تأکید بر تجربه و جایگاه این مجموعه در صنعت دام و طیور، عنوان کرد: اگرچه شرکت در سال 1396 تأسیس شد، اما باید بگویم که قدمت آن به بیش از سی سال قبل بازمی‌گردد و افرادی که تصمیم به راه‌اندازی این شرکت گرفتند، از فعالان و افراد باتجربه در این صنعت بودند. این تجربه و پشتوانه قدیمی، ما را قادر به ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای به مشتریان کرده است.

وی در انتها در خصوص حضور در نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور، گفت: هدف اصلی ما در این نمایشگاه، معرفی محصولات جدید است؛ اما امسال تصمیم گرفتیم به شیوه‌ای متفاوت عمل کنیم و محصول جدیدمان را در کارخانه به نمایش بگذاریم و همکاران می توانند برای بازدید این محصول به کارخانه مراجعه کنند. محصولی که امسال معرفی کرده‌ایم، یک قفس دوازده طبقه است که نمونه‌ای از آن در ایران وجود ندارد. این قفس با کاهش مساحت محیط کاری و متمرکز کردن آن در یک فضا، علاوه بر افزایش راندمان مدیریت، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و نیروی کار می‌شود و در نتیجه موجب کاهش هزینه تمام شده برای تولیدکننده خواهد شد.