نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سهم بالای شرکت آسه تجارت آسیا از بازار تبرید و تهویه مطبوع حوزه خلیج فارس

امیر ابوالی مدیر برند و فروش شرکت آسه تجارت آسیا: سهم بالای شرکت آسه تجارت آسیا از بازار تبرید و تهویه مطبوع حوزه خلیج فارس

در این نمایشگاه از کندانسورهای v type آسه برای اولین بار رونمایی شده است. ساختار ظاهری این محصول همانند (V) انگلیسی طراحی می‌شود از این رو آن را وی تایپ می‌نامند. این محصول با استفاده از نرم‌افزارهای بروز و پیشرفته و پیاده‌سازی تکنیک‌ها و دانش روز صنعت تبرید طراحی شده است و بهترین عملکرد را در میان محصولات همرده خود ارائه می‌نماید.

گروه تولیدی و بازرگانی آسه با بیش از 3 دهه فعالیت صنعت تبرید و تهویه مطبوع بیش از 60% سهم از بازار تامین تجهیزات و قطعات تبرید و تهویه مطبوع را به خود اختصاص داده و در نظر دارد با گسترش خطوط تولید و تقویت همکاری با کمپانی‌های مطرح جهانی به رشد سهم بازار خود ادامه دهد. نشریه اقتصاد و نمایشگاه به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلکس 1402 با امیر ابوالی مدیر برند و فروش شرکت آسه تجارت آسیا گفت و گویی انجام داده است که می خوانید:

ابوالی با اشاره به فعالیت های این شرکت اظهار داشت: گروه تولیدی و بازرگانی آسه بیشتر از 20 سال هست که در صنعت تبرید و تهویه مطبوع درحال فعالیت هست و همیشه سعی دارد تا تغییرات بنیادینی را در جهت بهبود این صنعت ایجاد نماید. هسته اصلی فعالیت‌های شرکت در طی این سال‌ها بازرگانی و واردات تجهیزات مورد نیاز صنعت بوده و از سال 1398 اقدام به تولید تجهیزات سرمایشی با کیفیت از جمله کندانسور و کندانسینگ یونیت نموده است.

وی افزود: با هدف گسترده سازی و توسعه فعالیت‌های تولیدی آسه، کارخانجات تولید درب سردخانه، کویل و اواپراتور آسه در شهرک صنعتی خوارزمی ساخته شده و از ابتدای سال 1402 به بهره برداری رسیده است. همچنین آسه در صدد آن است که در یک افق زمانی 3 ساله کارخانجات تولید ساندویچ پانل، کانتیرهای یخچال دار و انواع مبدل‌های حرارتی را راه اندازی نماید.

ابوالی ضمن اشاره به شرکت آسه تجارت آسیا گفت: دستاوردهای آسه با اخذ نمایندگی شرکت‌های جهانی نظیر بیتزر، امبراکو، کستل و… بیش از 60% سهم از بازار تامین تجهیزات و قطعات تبرید و تهویه مطبوع را به خود اختصاص داده و در نظر دارد با گسترش خطوط تولید و تقویت همکاری با کمپانی‌های مطرح جهانی به رشد سهم بازار خود ادامه دهد. از طرفی آسه نه تنها به دنبال کسب جایگاه رهبری در بازارهای داخلی خود بوده بلکه فضای کسب و کار بین المللی را نیز در کانون توجه خود قرار داده است و با ساخت کارخانجات تولیدی با مساحت مجموعا 80 هزار متر مربع توانسته است بیش از نیمی از سهم بازار تبرید و تهویه مطبوع در کشورهای حوزه خلیج فارس را از آن خود نماید.

وی با بیان اینکه محصولات تبرید و تهویه مطبوع را با قیمت بسیار رقابتی در انواع کاربری‌های خانگی و صنعتی به بازار عرضه می کنیم؛ تصریح کرد:  ما بعنوان رهبر بازار تبرید و تهویه مطبوع همواره در تلاشیم تا با شناسایی بهترین تامین کنندگان و انتخاب برترین برندها امکان خرید کالای با کیفیت را برای مشتریان و تولیدکنندگان داخلی فراهم آوریم. متاسفانه در حال حاضر برخی از وارد کنندگان کالاهایی را وارد کشور می‌کنند که در اصالت آن‌ها ابهام وجود دارد و به نام برندهای اروپایی به فروش می‌رسانند. همچنین بخش عمده بازار لوازم و تجهیزات تبرید را کالاهای چینی بی کیفیت به خود اختصاص دادند. ما در آسه می‌کوشیم تا با حذف واسطه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های عظیم در این حوزه برترین محصولات تبرید و تهویه مطبوع را با قیمت بسیار رقابتی در انواع کاربری‌های خانگی و صنعتی ارائه نماییم.

ابوالی در انتها گفت: در این نمایشگاه از کندانسورهای v type آسه برای اولین بار رونمایی شده است. ساختار ظاهری این محصول همانند (V) انگلیسی طراحی می‌شود از این رو آن را وی تایپ می‌نامند. این محصول با استفاده از نرم‌افزارهای بروز و پیشرفته و پیاده‌سازی تکنیک‌ها و دانش روز صنعت تبرید طراحی شده است و بهترین عملکرد را در میان محصولات همرده خود ارائه می‌نماید.