در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود دکتر محمد علی بیگلری مدیر کارخانه محصولات غذایی بیژن : توجه به کیفیت و بسته بندی بیژن را راهی بازارهای دنیا کرده است.
بیژن از ابتدا استانداردهای کیفی را مد نظر قرار داده و در نظر داشته محصولاتی تولید کند که حتی از استاندرادهای ایران هم بالاتر باشد هدفی که به خوبی به آن نائل آمده، این برند محبوب علاوه بر طعم و نوآوری به شکل ظاهری کالا هم توجه داشته و همواره از بسته بندی جذاب که یکی از مهم ترین مولفه ها برای داشتن صادرات موفق است بهره جسته و به مدد این درایت توانسته بازار کشورهایی چون استرالیاو روسیه را از آن خود کند .در راستای آشنایی بیشتر با نحوه اداره و فعالیت گروه صنایع غذایی بیژن با دکتر محمد علی بیگلری مدیر کارخانه محصولات غذایی بیژن هم به گفتگو نشستیم وی به مدت 25 سال سابقه همکاری با شرکتهای بزرگ صنایع غذایی را داشته است:
با توجه به اقبال بازار داخلی و مصرفکنندگان نسبت به محصولات این شرکت در زمینه بازارهای خارجی چه توفیقاتی داشتهاید ؟
محصولات غذایی بیژن یکی از پرتنوع ترین سبد محصولات غذایی را داراست، شرکت ما همواره تلاش کرده محصولات با کیفیت بالا، سلامت محور و مطابق استانداردهای ملی و بینالمللی تولید کند که علاوه بر بازار داخلی توانسته محصولات خود را به کشورهایی مانند استرالیا، روسیه، عراق و… صادر کند.
ادامه مصاحبه با دکتربیگلری
گفت و گو با سعید ناصری مدیر منابع انسانی شرکت بیژن، استاد دانشگاه و مشاور منابع انسانی در معتبرترین برندهای تجاری ایران ،عضو مراجع حل اختلاف وزارت کار
گفت و گو با حسین مصطفی زاده، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره گروه صنایع غذایی بیژن :حضور مقتدرانه کالای ایرانی با کیفیت درشرایط رکود اقتصادی
غرفه بیژن در نمایشگاه بین المللی اگروفود