نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پیک فود

تبدیل شدن شرکت گلریز نگار پیک به بزرگترین شرکت پخش در ایران و ایجاد فروشگاه های زنجیره ای بزرگ از تولید تا مصرف

کاوه نگاری خامنه مدیرعامل شرکت گلریز نگار پیک: تبدیل شدن شرکت گلریز نگار پیک به بزرگترین شرکت پخش در ایران و ایجاد فروشگاه های زنجیره ای بزرگ از تولید تا مصرف

شرکت گلریز نگار پیک در حال حاضر، محصولات متنوعی شامل انواع کمپوت، کنسرو میوه، سبزیجات، کنسرو ماهی تن، آب میوه های گازدار صد در صد طبیعی، انواع نوشیدنی آلوورا، روغن ها و انواع قهوه را در بالاترین سطح کیفی به دست مشتریان خود می رساند. محصولات این شرکت در بهترین آزمایشگاه های معتبر، بالاترین رتبه از لحاظ کیفی را کسب کرده است و در مقابل رقبا و قیمت های بازار، پایین ترین قیمت را ارائه می دهد. تنوع محصولات شرکت گلریز نگار پیک، سبد خانوار در همه زمینه های مصرفی و صنایع غذایی را شامل می شود. نشریه اقتصاد و نمایشگاه به مناسبت برگزاری نمایشگاه ایران آگروفود با کاوه نگاری خامنه مدیرعامل شرکت گلریز نگار پیک گفت و گویی انجام داده است که می خوانید:

لطفاً ضمن معرفی خود، تاریخچه تأسیس و فعالیت شرکت را برای مخاطبان نشریه شرح دهید؟ چه کالا یا خدماتی ارائه می دهید؟ همچنین افتخارات، دستاوردها و استانداردهای شرکت خود را تشریح کنید؟
کاوه نگاری خامنه مدیرعامل شرکت گلریز نگار پیک هستم. این شرکت فعالیت خود را از سال 1380 در زمینه تهیه و توزیع مواد غذایی با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه، جلب رضایت مشتری و ارائه محصولاتی با کیفیتی منحصر بفرد آغاز کرده است. پایبندی به سلیقه و ارزش های مشتری، ما را بر آن داشت تا محصولاتی را در سبد کالای خود قرار دهیم که هر کدام به تنهایی آوازه ای جهانی داشته و در بالاترین سطح کیفیت و استانداردهای روز دنیا در معتبرترین کارخانه های جهان تولید می شوند.
استراتژی شرکت در زمینه گسترش دامنه فعالیت ها و ارتقای کمی و کیفی خدمات، همچنین استقبال گسترده مصرف کنندگان گرامی از محصولات این مجموعه، ما را بر آن داشت که از ابتدای سال 1392 محصولاتی جدید را تحت نظارت تولید کنندگان و متخصصان تراز اول دنیا در داخل کشور تولید کرده و آنها را با همان نشان تجاری جهانی و کیفیت برتر روانه بازار نمائیم. این مجموعه در حال حاضر محصولات متنوعی اعم از انواع کمپوت، کنسرو میوه و سبزیجات، کنسرو ماهی تن، آب میوه های گازدار صد در صد طبیعی، انواع نوشیدنی آلوورا، روغن ها و انواع قهوه را در سبدی منحصر بفرد و کامل برای مشتریان مهیا کرده است.
شرکت گلریز نگار پیک دارای استانداردهای ایزو مدیریت کیفیت ISO 9001، استاندارد ایزو مدیریت زیست محیطی ISO 14001، OHSAS 18001 ، HSE-MS، ISO 6001، ISO 22000، استاندارد HACCP، نشان حلال و گواهینامه CE است.
در زمینه مشتری مداری چه گام هایی برداشته اید؟ محصولات شرکت شما چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟ و در عرصه تولید و صادرات تاکنون چه دستاوردهایی داشته اید؟
ایجاد سیستم های نوین در زمینه مشتری مداری شامل سی آر ام و ایجاد باشگاه مشتریان در جهت جذب مصرف کننده و نظر سنجی از طریق تست طعم محصول و گرفتن بازخورد در جهت بهبود رضایت مصرف کنندگان، از جمله گام هایی است که در راستای اصل مشتری مداری برداشته ایم.
محصولات شرکت گلریز نگار پیک در بهترین آزمایشگاه های معتبر، بالاترین رتبه را از لحاظ استانداردهای کیفی کسب کرده است و در مقابل رقبا پایین ترین قیمت را ارائه می دهد. همچنین تنوع محصولات ما از نظر تعداد در مقایسه با سایر رقبا نشان می دهد که محصولات شرکت گلریز نگار پیک، تامین نیاز سبد خانوار را در همه زمینه های مصرفی شامل می شود.
در عرصه تولید در حال حاضر با برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی در تعامل هستیم و با تولید کنندگان برتر اروپایی نیز در حال رقابت هستیم. از سوی دیگر، در حال مذاکرات تجاری برای توسعه بازارهای صادراتی هستیم و در چند ماه آینده به کشور های همسایه و اروپایی صادرات خواهیم داشت.
در نمایشگاه امسال و در ماه های آینده، چه برنامه هایی برای گسترش فعالیت خود دارید؟
افزایش تعداد تامین کنندگان و افزایش تعداد مشتریان در سایر استان های کشور، ارتقا سیستم های مالی و بهبود سیستم های حال حاضر مجموعه، بررسی رقبا و جذب سایر تولید کنندگان برای همکاری با شرکت و ارتباط با مشتریان، همکاران و همچنین رعایت آخرین استانداردها و سلایق روز بازار، از اهداف عمده شرکت در نمایشگاه است.
هدف عمده مجموعه پیک در چند ماه آینده تبدیل شدن به بزرگترین شرکت پخش در ایران است. از سوی دیگر، به دنبال ایجاد فروشگاه های زنجیره ای بزرگ از تولید تا مصرف در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان گرامی و تامین نیاز سبد مصرفی خانوارهای کشورمان هستیم.