حسین زکی زاده مدیر عامل شرکت هدف عصر طلایی: رونمایی از سه محصول جدید برند «لئونارد و زکی» در نمایشگاه ایران آگروفود 2022
برخی شرکت های صنایع غذایی ایران از جمله شرکت هدف عصر طلایی با برند لئونارد و زکی، علاوه بر تولید مواد غذایی و نوشیدنی ها، به نیازهای جدید بازار و خانواده ها و جوانان توجه داشته و به آنها پاسخ داده اند. سال ها پیش جوانان و خانواده ها از محدود بودن نوشابه ها و نوشیدنی ها انتقاد داشته اند اما امروز این شرکت، با تولید نوشیدنی های خوش مزه و گازدار، در بازارمحدود و تکراری نوشابه های سنتی و دوغ به تنوع محصولات توجه کرده اند و با استفاده از گیاهان و میوه های مورد علاقه مصرف کنندگان، طیف نوشیدنی های بازار ایران را متنوع و گسترده کرده اند.
در این زمینه با در حاشیه نمایشگاه ایران آگروفود با حسین زکی زاده مدیر عامل شرکت هدف عصر طلایی گفت وگویی انجام داده ایم:
لطفا خودتان را معرفی کرده، سوابق اجرایی و مدیریتی تان را شرح دهید؟
اینجانب حسین زکی زاده مالک و مدیر عامل شرکت هدف عصر طلایی با برند تجاری لئونارد و زکی می باشم.
تاریخچه تأسیس و فعالیت شرکت را برای مخاطبان نشریه شرح دهید؟ چه کالا یا خدماتی ارائه می دهد؟ افتخارات، دستاوردها و استانداردهای شرکت را تشریح کنید؟
شرکت هدف عصر طلایی با نام تجاری لئونارد در سال 1388 توسط برادران زکی زاده تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید، صادرات، پخش و واردات مواد غذایی شروع کرد. این شرکت در حال حاضر در زمینه تولید انواع نوشیدنی فعالیت دارد. صنایع غذایی لئونارد متناسب با نیاز مشتریان و تغییر ذائقه و سلیقه آن ها همواره در حال توسعه محصول، افزودن تنوع و افزایش کیفیت کالاهای تولیدی می باشد. این مجموعه با بهره گیری از کادر مجرب و متخصصین ایرانی و خط تولید مکانیزه افتخار دارد محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید و عرضه نماید و کشور عزیزمان را از کالای مشابه خارجی بی نیاز کند.
این شرکت با بهره گیری از آزمایشگاه کنترل کیفی همواره محصولات با کیفیت به بازار عرضه کرده است. مدیران و مسئولین این شرکت با تلاش بی وقفه علاوه بر دستیابی به تولید بیشتر و پوشش بازار داخلی، در حال گسترش بازارهای صادراتی برای محصولات تولیدی در این شرکت هستند.
شرکت شما از چه استانداردها و دستاوردهایی برخوردار است؟
شرکت دارای گواهی نامه های استاندارد کنترل کیفی ISO9001, ISO22000, HACCP, GMP, HALAL میباشد.
محصولات شرکت شامل چه مواردی است؟
محصولات شرکت طیف گسترده ای از بهترین نوشیدنی های مورد علاقه خانواده ها و به خصوص جوانان را تولید و به بازار عرضه کرده و تنوع قابل توجهی را از نظر کمی و کیفی ایجاد نموده است. تعدادی از این محصولات شامل انواع نوشیدنی میوه ای بادانه های ریحان، انواع نوشیدنی میوه ای با تکه های نارگیل – انواع نوشیدنی گازدار ویتامین، انواع نوشیدنی آلوئه ورا وانواع نوشیدنی انرژی زا است که نه تنها رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده بلکه به این نیاز مردم و جامعه و بازار پاسخ داده که در کنار نوشیدنی های سنتی گاز دار و دوغ، اکنون بسیاری از نوشیدنی ها با طعم و مزه و حس خوب تولید شده و بازار ایران تنها از تعداد محدود نوشیدنی سنتی برخوردار نیست بلکه انواع طعم های ارگانیک و وابسته به ظرفیت های طبیعی بزرگ این سرزمین نیز به بازار عرضه می شود و این موضوع به جلب رضایت مردم کمک زیادی کرده و در آینده نیز طعم ها و گیاهان و میوه های دیگری به طیف محصولات و نوشیدنی ها اضافه خواهد شد.
در زمینه مشتری مداری چه گام هایی برداشته اید؟ محصولات شرکت شما چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟ و در عرصه تولید و صادرات تاکنون چه دستاوردهایی داشته اید؟
با ایجاد واحد ارتباط با مشتریان و نظر سنجی در مورد ذائقه و سلیقه آنها از طریق سمپلینگ همیشه سعی بر مشتری مداری و حفظ مشتریان کرده ایم.
در عرصه تولید با اضافه کردن خطوط تولید جدید و تمرکز بر واحد R&dو استفاده ازمواد اولیه باکیفیت داخلی و همچنین واردات برخی طعم دهنده های مطرح بین المللی، اقدامات خوبی انجام شده است . تلاش شده است کالای با کیفیت به بازار عرضه شود و همچنین در بازارهای صادراتی باتوجه به دریافت استانداردهای ایزو بین المللی برای ورود به بازار کشورهای اروپایی و حاشیه خیج فارس و اخیرا روسیه در حال فعالیت هستیم.
در نمایشگاه امسال چه برنامه هایی برای گسترش فعالیت خود دارید؟
در نمایشگاه امسال با رونمایی از سه محصول جدید و پرزنت کردن آنها برای نمایندگان و عاملین فروش در جهت افزایش سهم از بازارهای جدید برنامه ریزی خواهیم داشت. همراهی و حمایت رسانه ها و مخاطبان آنها را ارج نهاده، تداوم آن را آرزومندم.