نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تولید و عرضه نوشیدنی های مورد علاقه خانواده ها و جوانان در شرکت هدف عصر طلایی

حسین زکی زاده مدیر عامل شرکت هدف عصر طلایی: تولید و عرضه نوشیدنی های مورد علاقه خانواده ها و جوانان در شرکت هدف عصر طلایی

 برخی شرکت های صنایع غذایی ایران از جمله شرکت هدف عصر طلایی با برند لئونارد و زاکی، علاوه بر تولید مواد غذایی و نوشیدنی ها، به نیازهای جدید بازار و خانواده ها و جوانان توجه داشته و به آنها پاسخ داده اند. سال ها پیش جوانان و خانواده ها از محدود بودن نوشابه ها و نوشیدنی ها انتقاد داشته اند اما امروز این شرکت، با تولید نوشیدنی های خوش مزه و گازدار، در بازارمحدود و تکراری نوشابه های سنتی و دوغ به تنوع محصولات توجه کرده اند و با استفاده از گیاهان و میوه های مورد علاقه مصرف کنندگان، طیف نوشیدنی های بازار ایران را متنوع و گسترده کرده اند.
در حاشیه نمایشگاه ایران آگروفود 1402 با حسین زکی زاده مدیر عامل شرکت هدف عصر طلایی گفت وگویی انجام داده ایم:

حسین زکی زاده با اشاره به تاریخچه این شرکت اظهار داشت: شرکت هدف عصر طلایی با نام تجاری لئونارد در سال ۱۳۸۸ توسط برادران زکی زاده تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید، صادرات، پخش و واردات مواد غذایی شروع کرد. این شرکت در حال حاضر در زمینه تولید انواع نوشیدنی فعالیت دارد. صنایع غذایی لئونارد متناسب با نیاز مشتریان و تغییر ذائقه و سلیقه آن ها همواره در حال توسعه محصول، افزودن تنوع و افزایش کیفیت کالاهای تولیدی است. این مجموعه با بهره گیری از کادر مجرب و متخصصین ایرانی و خط تولید مکانیزه افتخار دارد محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید و عرضه نماید و کشور عزیزمان را از کالای مشابه خارجی بی نیاز کند.
این شرکت با بهره گیری از آزمایشگاه کنترل کیفی همواره محصولات با کیفیت به بازار عرضه کرده است. مدیران و مسئولین این شرکت با تلاش بی وقفه علاوه بر دستیابی به تولید بیشتر و پوشش بازار داخلی، در حال گسترش بازارهای صادراتی برای محصولات تولیدی در این شرکت هستند.
وی در ادامه گفت: شرکت دارای گواهی نامه های استاندارد کنترل کیفی ISO9001, ISO22000, HACCP, GMP, HALAL  است. محصولات شرکت طیف گسترده ای از بهترین نوشیدنی های مورد علاقه خانواده ها و به خصوص جوانان را تولید و به بازار عرضه کرده و تنوع قابل توجهی را از نظر کمی و کیفی ایجاد نموده است. تعدادی از این محصولات شامل انواع نوشیدنی میوه ای بادانه های ریحان، انواع نوشیدنی میوه ای با تکه های نارگیل – انواع نوشیدنی گازدار ویتامین، انواع نوشیدنی آلوئه ورا وانواع نوشیدنی انرژی زا است که نه تنها رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده بلکه به این نیاز مردم و جامعه و بازار پاسخ داده که در کنار نوشیدنی های سنتی گاز دار و دوغ، اکنون بسیاری از نوشیدنی ها با طعم و مزه و حس خوب تولید شده و بازار ایران تنها از تعداد محدود نوشیدنی سنتی برخوردار نیست بلکه انواع طعم های ارگانیک و وابسته به ظرفیت های طبیعی بزرگ این سرزمین نیز به بازار عرضه می شود و این موضوع به جلب رضایت مردم کمک زیادی کرده و در آینده نیز طعم ها و گیاهان و میوه های  دیگری به طیف محصولات و نوشیدنی ها اضافه خواهد شد.

حسین زکی زاده با تاکید بر رعایت اصل مشتری مداری درشرکت هدف عصر طلایی اظهار داشت: با ایجاد واحد ارتباط با مشتریان و نظر سنجی در مورد ذائقه و سلیقه آنها از طریق سمپلینگ همیشه سعی بر مشتری مداری و حفظ مشتریان کرده ایم.

وی در پایان تصریح کرد: در عرصه تولید با اضافه کردن خطوط تولید جدید و تمرکز بر واحد R&dو استفاده ازمواد اولیه باکیفیت داخلی و همچنین واردات برخی طعم دهنده های مطرح بین المللی، اقدامات خوبی انجام شده است . تلاش شده است کالای با کیفیت به بازار عرضه شود و همچنین در بازارهای صادراتی باتوجه به دریافت استانداردهای ایزو بین المللی برای ورود به بازار کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس و اخیرا روسیه در حال فعالیت هستیم.