نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کیمیا اکسیر آسیا با صادرات 7 برابری، سهم خود از بازار جهانی را افزایش داد

حمیدرضا شمیرانی مدیر بازرگانی خارجی شرکت کیمیا اکسیر آسیا: کیمیا اکسیر آسیا با صادرات 7 برابری، سهم خود از بازار جهانی را افزایش داد

مدیر بازرگانی خارجی شرکت کیمیا اکسیر آسیا در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین، از افزایش 7 برابری صادرات این شرکت در سال جاری نسبت به سال 1397 خبر داد.

حمیدرضا شمیرانی مدیر بازرگانی خارجی شرکت کیمیا اکسیر آسیا، در گفت‌وگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه اظهار داشت: شرکت کیمیا اکسیر آسیا با همکاری چند مجموعه و زیرمجموعه، در حال تولید مواد اولیه مورد نیاز برای تولید رنگ، تینر، انواع حلال و مشتقات نفتی است.

وی افزود: کیمیا اکسیر آسیا دارای چند برند با نام‌های مختلف است که انواع رنگ‌ها را به کشورهای دیگر صادر می‌کند. به عنوان مثال، محصولات برند رنگ شبرنگ، به کشورهای افغانستان، تاجیکستان، عراق، پاکستان و … صادر می‌گردد.

شمیرانی با اشاره به جایگاه محصولات این مجموعه در بازار، گفت: با توجه به تنوع محصولات موجود در حوزه رنگ، بازار فروش و عرضه آن بسیار گسترده است. برخی از محصولات برندهای ما جایگاه بسیار خوبی در بین مصرف‌کنندگان دارد و جزء انتخاب‌های اول پیمانکاران و سازندگان ساختمان است. وی افزود: در برخی محصولات مانند حلال‌ها، تینر و مشتقات نفتی، به بیش از 20 کشور دنیا صادرات داریم.

مدیر بازرگانی خارجی شرکت کیمیا اکسیر آسیا، با تأکید بر اصل مشتری‌مداری، اظهار داشت: سیاست کلی شرکت ما این است که پس از توافق با مشتری، به تمامی تعهدات خود به‌طور کامل و دقیق عمل کنیم. حتی اگر برخی موارد مد نظر مشتری در قرارداد ذکر نشده باشد، به دلیل جلب رضایت وی، تلاش می‌کنیم نیازش را به‌طور کامل و جامع برآورده نماییم. برای مثال، در صادرات محصولاتمان به کشورهای خارجی، علیرغم نوسانات قیمت، قیمت محصولات را تغییر نمی‌دهیم، حتی اگر این امر منجر به زیان ما شود. تکریم مشتری به‌طور درست و اصولی، همواره در دستور کار مجموعه ما قرار دارد.

مدیر بازرگانی خارجی کیمیا اکسیر آسیا، در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت، اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شده است، مجموعه تصمیم گرفت تا بر بازارهای صادراتی تمرکز بیشتری داشته باشد و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کند. در این زمینه، موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده‌ایم. به عنوان مثال، میزان صادرات مجموعه در سال 1402 نسبت به سال 1397، حدود 7 برابر افزایش داشته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به 10 برابر نیز برسد.

وی افزود: یکی از دلایل موفقیت ما در امر صادرات، حضور مستمر و مداوم در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت رنگ است. در یک سال گذشته در نمایشگاه‌های کشورهای چین، روسیه، تاجیکستان، عمان و … حضور داشته‌ایم و موفق به جذب مشتریان جدیدی شده‌ایم.

او در پایان ضمن تأکید بر نقش مؤثر نمایشگاه‌ها در رونق صنایع، اظهار داشت: هدف ما از حضور در نمایشگاه‌ها، تثبیت برندهای مجموعه در بازار ایران و ارتباط با مشتریان مان است. از سوی دیگر، این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای ورود به بازارهای صادراتی جدید هستند.