نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مکاکو، برندی معتبر در بازار محصولات فلزی

علیرضا ناظم، مدیرعامل شرکت آلیاژ شیمی خاورمیانه: مکاکو، برندی معتبر در بازار محصولات فلزی

 شرکت آلیاژ شیمی خاورمیانه با نام تجاری گروه بازرگانی مکاکو، با توجه به همکاری مؤثر با شرکت‌های تولیدکننده معتبر در کشور و کیفیت بالای محصولات خود، به عنوان یک برند معتبر در بازار محصولات فلزی به ویژه فلز مس مطرح است.

علیرضا ناظم، مدیرعامل شرکت آلیاژ شیمی خاورمیانه با نام تجاری گروه بازرگانی مکاکو، در گفت‌وگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه گفت: گروه بازرگانی مکاکو، به عنوان یکی از پیشتازان حوزه صنعت، سالیان متمادی است که در زمینه عرضه و توزیع انواع محصولات فلزی با کیفیت و قیمت رقابتی مشغول به فعالیت می باشد.

از جمله محصولاتی که ما عرضه می‌کنیم، می‌توان به لوله‌های مسی، اتصالات مسی، عایق‌های الاستومری، مقاطع و باسبار مسی، کاتد مسی، مفتول مسی و سایر مقاطع و لوله های برنجی اشاره نمود. تمامی محصولات ارائه شده توسط گروه بازرگانی مکاکو، با تأکید بر کیفیت و استانداردهای بین‌المللی تولید و به مشتریان ارائه می‌گردند. در واقع، از تولید تا تحویل، تمرکز بر کیفیت و رضایت مشتریان را اولویت قرار داده ایم.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه برند مکاکو در بازار اظهار داشت: با توجه به همکاری مؤثر با شرکت‌های تولیدکننده معتبر در کشور در قالب نمایندگی، از ماههای پیش رو مفتخر به گسترش چند برابری تنوع محصولات و افزایش چشمگیر ظرفیت عرضه در کشور هستیم.

علیرضا ناظم با تأکید بر اصل مشتری‌مداری گفت: بزرگترین مسئولیت و وظیفه ما در بحث مشتری‌مداری به عنوان یک نماینده رسمی فروش، ارائه تمامی بازخوردهای مالی و اعتباری در بخش فروش و بازخوردهای فنی و کیفی در بخش کنترل کیفیت و انتقال تمامی آنها از مشتریان به تولیدکنندگان است.

این شرکت با تکیه بر تیم جوان و تحصیل‌کرده داریم به یک برند معتبر در بازار فلزات کشور بدل گردیده است.

وی افزود: در حوزه بازرگانی خارجی نیز تاکنون در نمایشگاه‌های متعددی در کشورهای امارات، عمان و قطر شرکت نموده‌ایم و در حوزه صادرات هم علیرغم وجود تحریم ها، حضور پررنگ‌تری در بازارهای خارجی نسبت به سالهای گذشته داشته ایم.

مدیرعامل شرکت آلیاژ شیمی خاورمیانه در انتها با اشاره به حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، اظهار داشت: ما سه هدف را از حضور در نمایشگاه تأسیسات دنبال می‌کنیم؛ هدف اول ما احترام به شرکت‌هایی است که مشتریان ما هستند و ما در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنیم تا دیدار مجددی با آنها داشته باشیم. دوم شناساندن شرکت به مشتریان جدید است و در پایان قصد داریم به عنوان نماینده فروش، در تمامی عرصه‌ها تا حد امکان حضور داشته باشیم و محصولات تولیدکنندگان را از این طریق معرفی نماییم.