نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سرامیک کوثر پیشرو در تولید قطعات سرامیکی صنعتی با طرح‌های جدید

سپیده تبریزی مدیرعامل شرکت سرامیک کوثر: سرامیک کوثر پیشرو در تولید قطعات سرامیکی صنعتی با طرح‌های جدید

شرکت سرامیک کوثر با تولید قطعات سرامیکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، توانسته است نیازهای صنعتگران را تأمین کند.

سپیده تبریزی مدیرعامل شرکت سرامیک کوثر در گفت‌و‌گو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه، گفت: در سال گذشته، شرکت سرامیک کوثر همانند سال‌های قبل، تلاش نمود تا محصولات مشتریان را بر اساس نیازها و خواسته‌های آنان تولید و عرضه کند. علاوه بر این، با توجه به درخواست‌های مشتریان، قالب‌های خاص طراحی و سپس محصول مورد نظر تولید می‌شود.

وی افزود: در طی چهار دهه فعالیت مداوم مجموعه سرامیک کوثر، همیشه تمرکز ما بر تضمین رضایت مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت بوده است. در سال گذشته نیز، با توجه به سفارشات دریافتی، به منظور تولید محصولات جدید، قطعات جدیدی به مجموعه اضافه شده‌اند.

تبریزی درخصوص چگونگی سنجش کیفیت تولیدات این مجموعه، اظهار کرد: شرکت سرامیک کوثر در صنعت ریسندگی، بافندگی و به‌طور کلی نساجی، تأسیسات، کابل و… فعالیت دارد و مشتریانی که نیاز به قطعات سرامیکی دارند، به ما مراجعه می‌کنند. در تمام مدت فعالیت، تلاش ما همواره بر این اصل استوار بوده است که در محصولات سرامیکی موردنیاز صنایع، از لحاظ کیفیت، حرف اول را در ایران بزنیم و تاکنون بازخورد مشتریان ما و رضایتشان، نشان از کیفیت مطلوب تولیدات شرکت دارد.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این شرکت، افزود: درحال‌حاضر، مشغول طراحی و ساخت برخی قطعات سرامیکی هستیم که در تأسیسات کاربرد دارند.

مدیرعامل شرکت سرامیک کوثر، درخصوص چالش‌های تأمین مواد اولیه موردنیاز این مجموعه، گفت: تمام مواد اولیه مورد استفاده در تولید ما معمولاً وارداتی هستند و هیچ کدام از آن‌ها در داخل کشور تولید نمی‌شوند. معضل اساسی که معمولاً با آن مواجه می‌شویم، تأمین مواد اولیه مورد نیاز و واردات آن‌ها به کشور است. در بعضی موارد، باید هزینه‌های چند برابری را متحمل شویم تا بتوانیم مواد اولیه مطلوب را تهیه کنیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین مزیت رقابتی محصولات ما کیفیت و قیمت مناسب است تا صنعتگران بیشتری بتوانند از آن‌ها بهره ببرند.

تبریزی در انتها اظهار نمود: مدیریت مجموعه در مسیری که توسط بنیان‌گذار آن، آقای اصغر تبریزی، پدر مرحوم من، تدارک دیده شده بود، پیش می‌رود. آقای تبریزی نه تنها بنیان‌گذار این مجموعه بودند بلکه اغلب دستگاه‌هایی که در کارخانه استفاده می‌شوند را ایشان طراحی و ساخته‌اند و تعدادی دستگاه دیگر نیز متناسب با نیاز بازار به مجموعه اضافه شده‌اند.