نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

همکاری با تولیدکنندگان بزرگ و بهره‌گیری از اصول بازاریابی، عامل موفقیت ماست

سید حسین فرقانی مدیرعامل شرکت بهین پخش گیلان: همکاری با تولیدکنندگان بزرگ و بهره‌گیری از اصول بازاریابی، عامل موفقیت ماست

سنجش توانایی تیراژ تولید کنندگان و وارد  کنندگان و توجه به مرامنامه قیمت  گذاری منصفانه  توسط آنها (بعنوان  حلقه های اصلی و بالاتر)  رعایت اصل توزیع بهنگام و منصفانه توسط حلقه های میانی(بهین پخش گیلان ) و توجه  به قیمتهای آنلاین وروابط عمومی مناسب  توسط حلقه های پایین تر (شبکه توزیع) بازاریابی  اصولی، رعایت  بخش بندی  بازار پخش و  استفاده از تکنیک های بومی  فروش که با تجربه کسب وکار  چندین ساله شرکت بهین پخش گیلان درهم  تنیده گردیده   از مهمترین  عوامل رشد و  کسب سهم حداکثری بازار است.

شرکت بهین پخش گیلان، با همکاری شرکت‌های بزرگ و بهره‌گیری از اصول بازاریابی، به موفقیت  های چشمگیری دست یافته است. این شرکت با سابقه چندین دهه فعالیت در زمینه تامین و عرضه محصولات سیستم‌های تهویه مطبوع ، لوازم خانگی، و صوتی وتصویری توانسته است سهم عمده‌ای از بازار را کسب نماید

نشریه اقتصاد و نمایشگاه به مناسبت برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات با سید حسین فرقانی مدیرعامل شرکت بهین  پخش گیلان گفت و گویی انجام داده است که می خوانید:

مدیرعامل شرکت بهین پخش گیلان اذعان کرد: این شرکت، با سابقه چندین دهه فعالیت در زمینه تامین و عرضه محصولات سیستم‌های تهویه مطبوع ، لوازم خانگی وصوتی وتصویری با کیفیت، در سطح شبکه‌های توزیع عمده‌فروشی و خرده‌فروشی، انبوه‌سازان، ارگان‌ها، ادارات دولتی، هایپرهای لوازم خانگی و تعاونی‌های مصرف سراسر کشور، و با بهره‌گیری از تکنیک‌های بازاریابی و فروش، موفق به کسب سهم عمده‌ای از بازار شده است.

وی گفت: همکاری طولانی مدت و مستمر با شرکت‌های سامسونگ (سام) ، مادیران (ایکس ویژن  Tcl)، و دیزل ساز (استریم)، که در راس هرم زنجیره تامین محصولات تولید داخل قرار دارند مهمترین راهبرد و استراتژی کلان شرکت بهین پخش گیلان در راستای تامین منافع منصفانه توزیع‌کنندگان و فروشندگان و پاسخگویی به نیازهای مصرف‌کنندگان گرامی است.

عمق زیاد وتنوع مناسب  محصولات قابل فروش  با ترکیبی از شرایط عرضه  بلند مدت، تحویل آنی محصول، لجستیک با قیمت  رقابتی ،اطلاع از ذائقه مصرف‌کننده،  پایش مستمر بازار و رفتار رقبا، به مزیت  رقابتی دیگری برای ما تبدیل گردیده  است. همکاران ما با کوله باری از تجربه در دفاتر مرکزی تهران و همچنین استان‌های گیلان و مازندران پاسخگوی تمام نیازهای خریداران ما در اقصی نقاط کشور عزیزمان هستند.

وی در ادامه به نمایشگاه تاسیسات وکولر گازی اشاره کرد و افزود: نمایشگاه‌ها،  برای گردهمایی تامین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان، و مصرف‌کنندگان، محفل مناسبی گردیده است فرصتی را  فراهم می‌کند  تا  شدت ونوع تقاضای خرید در مکانی اختصاصی ، مناسب ،قابل مقایسه و کاملارقابتی سنجیده و پاسخ داده شود  ارائه محصولات و خدمات ، در مدت زمان کوتاهی، بازخورد بیشتری از طرف مخاطبان خود دریافت کند. این بازخورد، برای طرفین بعلت مقایسه  تامین‌کنندگان، شدت تقاضا ،  سفارش گذاری جهت  تیراژ تولید ، حائز اهمیتی بجا و ارزشمند است. شرکت‌ها، وتوزیع کنندگان با برقراری ارتباط با یکدیگر در نمایشگاه، می‌توانند نیازهای وخلا های  یکدیگر را شناسایی و برطرف کنند.

وی عنوان کرد: خریدارن وفادار ما از طریق، دریافت  خدمات پس از فروش بهینه و مزیتهایی که از خرید محصولات ما به دست می آورند دیدگاههای خودرا در شبکه‌های اجتماعی  ودر سطح جامعه  (سینه به سینه ) منعکس کرده به اشائه کننده  تهیه محصول برای مصرف کنندگان بار اولی و نوگرایان تبدیل  میشوند

بخش تحقیقات بازار شرکت ما با سنجش این اطلاعات ودرخواستهای خرید ویا عدم آن  پی به سرعت گردش کالا  در انبارهای شبکه فروش برده وبا تغییر یا تثبیت فعالیتهای پیشبردی فروش واکنش سریعی به تغییرات بازار میدهند

وی افزود:  بیشترین سیاست ما برای توسعه شبکه،  سرمایه‌گذاری ما بر عرضه محصولات با قیمت مناسب ،کیفیت قابل قبول و نفوذی بودن آن در شبکه توزیع است. نماینده فروش ما، به عنوان یکی از عوامل توسعه شبکه ما محسوب می‌شود. با توجه به اینکه رضایت اعضای زنجیره تامین  و مصرف، به افزایش فروش منجر میگردد، معتقدیم که بازاریابی ویروسی، واصل رعایت حقوق تمامی زنجیره فروش ومصرف دستاویزی هست که به موفقیت های بیشماری  منجر خواهد گردید

فرقانی در پایان گفت: علاوه بر بازاریابی ویروسی، شبکه های خرید محصولات ما  با توجه به سهم بازاری که از طریق همکاری مستمر به دست میاوردند  به طور خودکار، به عنوان سفیر برند ما محسوب  ونسبت به توسعه شبکه خود و ما اقدام مینمایند

عدم  مداخله  شرکت  بهین پخش گیلان به عنوان توزیع کننده در جایگاه  تولید کننده که اصولا باتغییر نام شرکت اصلی همراه است و همچنین مغایرتی کامل باتوانایی های مادارند از اصول راهبردی شرکت میباشد .

در پایان خالی از لطف نیست  از مدیران  بزرگ و انسان سازی  که تجربه  خودرا بدون هیچ چشم داشتی به  اینجانب منتقل نموده اند  مراتب تشکر وقدردانی خودرا اعلام نمایم.

سعی نابرده، در این راه به جایی نرسی

مزد اگر می‌طلبی طاعت استاد ببر

حافظ