نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت پارت دنا فوز خدمات واقعی پس از فروش 10 ساله را ارائه می کند

امیر بهرام دارایی مدیر عامل شرکت پارت دنا فوز: شرکت پارت دنا فوز خدمات واقعی پس از فروش 10 ساله را ارائه می کند

شرکت پارت دنا فوز قادر به ارائه کالا با بهترین کیفیت در سریعترین زمان و با قیمت رقابتی به مشتریان خود است. این شرکت در سال 1391 موتور گیرلس با برند امگا را به بازار عرضه کرد و با برگزاری دوره‌های آموزشی، چاپ مقالات در نشریه‌ دنیای آسانسور و سایر نشریه‌های داخلی، آموزش در شبکه‌های اجتماعی چاپ کتاب گیرلس، کمک شایانی به ارتقاء توان علمی، صنعت آسانسور ایران کرده است.
گروه رسانه ای صنعت نمایشگاهی به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی با امیر بهرام دارایی مدیر عامل شرکت پارت دنا فوز و معاونت فنی شرکت آریان آسانسور گفت و گویی انجام داده ایم:
مدیر عامل شرکت پارت دنا فوز با اشاره به تاریخچه فعالیت این شرکت اظهار داشت: شرکت پارت دنا فوز در سال 1387 با هدف تمرکز بر انرژی‌های پاک و کاهش مصرف انرژی در محصولات، فعالیت خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: در همین راستا در ابتدای فعالیت خود اقدام به ارائه درایوهای کنترل دور موتور کردیم و سپس در سال 1391 با تحقیقاتی که در بازارهای جهانی انجام دادیم، نوع جدیدی از موتور آسانسور تحت عنوان موتور گیرلس با برند امگا را به بازار عرضه کردیم.
دارایی خاطرنشان ساخت: شرکت پارت دنا فوز مفتخر است که جزء اولین شرکت‌هایی داخلی بوده که این نوع موتور و تکنولوژی ر ا به بازار عرضه کرده است.
وی با بیان اینکه، به دنبال ارائه راهکارهای جدید برای سهولت تغییر موتور گیربکسی به موتور گیرلس بودیم؛ تصریح کرد: برای کاهش دوره گذار در استفاده از موتور های گیربکسی به موتور گیرلس تلاش زیادی کرده ایم، که از جمله می توانم به برگزاری دوره‌های آموزشی، چاپ مقالات در نشریه‌ دنیای آسانسور و سایر نشریه‌های داخلی، آموزش در شبکه‌های اجتماعی اشاره نمایم. در نهایت نیز برای اولین بار کتاب گیرلس در ایران را منتشر کردیم و موفق شدیم به کمک آن، اطلاعات و مفاهیم علمی را منتقل کنیم و تلاش کرده ایم تا حد توان خود به ارتقاء سطح علمی صنعت آسانسور کمک کنیم .
وی افزود: در قدم بعدی ما انواع موتور گیرلس در ظرفیت های مختلف از ۶ نفره الی ۴۰ نفره را به بازار عرضه کردیم. شرکت پارت دنا فوز در تلاش است محصولات خود را به نحوی ارائه نماید که مشتریان بتوانند با قیمت مناسب تهیه و خریداری نمایند تا تغییر از موتور گیربکس به موتور گیرلس با سرعت بیشتری تحقق پیدا کند.
مدیرعامل شرکت پارت دنا فوز با تاکید بر اهمیت اصل مشتری مداری در مجموعه تحت مدیریت خود گفت: یکی از دغدغه های مهم مشتریان این صنعت، طول عمر و مسائلی مثل گارانتی و خدمات پس از فروش است. شرکت پارت دنا فوز در این زمینه در جهت کسب اعتماد مشتریان خود، گارانتی سه ساله و ده سال خدمات واقعی پس از فروش در نظر گرفته است. در همین زمینه لازم می دانم نکته ای را مطرح نمایم، بحث ده سال خدمات، شعاری است که شاید خیلی از شرکت‌ها مطرح می کنند. من در صحبت هایم از اصطلاح ده سال خدمات واقعی استفاده کردم به این دلیل که این موضوع به سادگی به دست نیامده است و ما بر اساس مطالعات و تحقیقاتی بر روی المان‌ها و اجزای موتور انجام داده ایم، موفق به تهیه ساز و کاری شدیم که بتوانیم خدمات پس از فروش را هم از جهت مالی و هم از لحاظ زمانی به شکل کاملا بهینه ارائه دهیم و اگر بازدیدکنندگان محترم از غرفه‌ی ما در این نمایشگاه بازدید نمایند، مشاهده خواهند کرد که ما بر روی اجزای مختلف تشکیل دهنده‌ی موتور گیرلس کار کرده ایم و این آمادگی را داریم که به مشتریان عزیز خدمات ویژه را ارایه دهیم.
وی در پایان بیان کرد: طور کلی ما به مشتریان عزیزمان این اطمینان را می دهیم که تعهد ما تنها در زمان فروش نیست، بلکه با گارانتی 3 ساله و ارائه خدمات پس فروش ده ساله، به دنبال ایجاد خاطره ای خوش در ذهن مشتریان عزیزمان هستیم.