علیرضا خوشنامفر، مدیرعامل شرکت آذرباد استیل پارسه: شرکت آذرباد استیل پارسه الهامبخش شرکتهای بزرگ و باسابقه است
علیرضا خوشنامفر، مدیرعامل شرکت آذرباد استیل پارسه گفت: این شرکت هم اکنون سهم قابل توجه ای از بازار تجهیزات توکار آشپزخانه را در اختیار دارد. بسیاری از استراتژیها و طرحهای تبلیغاتی و تولیدی در بخشهای مهندسی، نوآوری و R&D و سیاستهای فروش شرکت آذرباد استیل، الهامبخش شرکتهای بزرگ و باسابقه است.
علیرضا خوشنامفر، مدیرعامل شرکت آذرباد استیل پارسه و برند دیورسو، در گفتوگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه گفت: از سال 1379 بهطور رسمی وارد بخش بازرگانی، صادرات، توزیع و اخیرا تولید شدم. نزدیک به هفت سال است که در حوزهی تجهیزات توکار آشپزخانه مشغول به فعالیت هستم و از سه سال گذشته بهعنوان مدیرعامل و سهامدار، در شرکت آذرباد استیل پارسه، فعالیت میکنم.
وی در ادامه افزود: شرکت آذرباد استیل پارسه از سال 1399 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و با توجه به اینکه شروع کار و بهرهبرداری از خطوط تولید، با شیوع کرونا همزمان شد، با مشکلات بزرگی مواجه شدیم که توانستیم با تجربه و توان متخصصین مجموعه از این بحران عبور کنیم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و رشد کردیم و امروز سهم بسزایی از بازار تجهیزات توکار آشپزخانه را در اختیار داریم. بسیاری از استراتژیها و طرحهای تبلیغاتی و تولیدی در بخشهای مهندسی، نوآوری و R&D و سیاستهای فروش شرکت آذرباد استیل، الهامبخش شرکتهای بزرگ و باسابقه است.
علیرضا خوشنامفر با اشاره به شرایط تحریم، عنوان نمود: در سال 1396 و با آغاز تحریمهای گسترده بینالمللی علیه کشور و عدم واردات محصولات خارجی بهخصوص ایتالیایی به ایران، خلاء بزرگی در بازار تجهیزات توکار آشپزخانه پدید آمد و بازار مصرف، از برندها و محصولات ایتالیایی محروم شد. ایدهی بهوجود آمدن برند دیورسو در همان دوران شکل گرفت و طرحهای آن تا سال 1398 آماده و در سال 1399 هم به مرحله بهرهبرداری رسید. محصولاتی هم که تولید کردیم، مانند محصولات برترین برندهای ایتالیایی و بدون کمترین تفاوت بود. تنها تفاوت محصولات ما با محصولات ایتالیایی، سیدرصد تغییر در محصول بود تا از نظر حقوق معنوی، مشکلی وجود نداشته باشد. تغییراتی هم که ایجاد شد، آپشنال بودند و محصولات کاملا ایرانیزه شدند.
مدیرعامل شرکت آذرباد استیل پارسه، در خصوص صادرات محصولات شرکت برند دیورسو خاطرنشان ساخت: تمامی شرکتها خواهان صادرات محصولات خود هستند و شرکت ما نیز در سال اول فعالیت خود توانست تولیدات خود را به کشور قزاقستان صادر نماید. این اتفاق در حالی افتاد که هنوز بخش صادرات شرکت آذرباد استیل فعال نشده بود اما به دلیل سبک محصولات، تبلیغات و نوع طراحی آنها، مشتریان خارجی خودشان به سراغ ما آمدند، قرارداد بسته و خرید کردند. در این نمایشگاه، بهدنبال توسعهی بخش صادرات خود نیز هستیم.
مدیر برند دیورسو با اشاره به افتخارات مجموعهی آذرباد استیل پارسه گفت: از افتخارات شرکت ما، برگزاری همایشهای موفقیتآمیز در مراکز استانها است که بازتاب بسیار خوبی داشته است. محصولات شرکت دارای برترین استانداردها مانند استاندارد ملی ایران و همچین استاندارد CE اروپا و ایزوهای 45001، 14001 و 9001 و IMS است.
وی با اشاره به اصل مشتریمداری، خاطرنشان کرد: شرکت آذرباد استیل پارسه در بخش فروش محصولات به نمایندگان فروش، شراط ایمن سودرسانی را با توجه سیاستهای مجموعه، ایجاد کرده است. خدمات پس از فروش و گارانتی خوبی را برای مشتریان و نمایندگان فروش قرار دادیم و برای محصولات خود، دو سال گارانتی تعویض در نظر گرفتیم که کاری بیسابقه است. همچنین اگر بعد از دو سال برخی از قطعات که دارای گارانتی مادام العمر هستند، مشکلی داشته باشند که قابل برطرف کردن نباشد، بدون چون و چرا تعویض میشود. یکی از اصول مهم مجموعه در بحث مشتریمداری، حفظ کیفیت محصولات است که ستون کار ما میباشد. نمایندگان ما، کسانی هستند که محصولات خارجی را میفروختند و حال کیفیت و طراحی محصولات دیورسو، توانسته نظر آنها را جلب کند. دیورسو یک واژهی ایتالیایی به معنای متمایز است. اصل و اساس برند دیورسو، تمایز در کیفیت، خدمات پس از فروش، گارانتی و حمایت از نمایندگان فروش است.
خوشنامفر در رابطه با حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان، گفت: نمایشگاه امسال، نمایشگاه بسیار مهمی است و ما با تمام توان خود حضور پیدا کردیم و دومین غرفهی بزرگ سالن میلاد نمایشگاه صنعت ساختمان را برای ارائهی محصولات خود در اختیار داریم. بخش R&D شرکت آذرباد استیل پارسه، بسیار کارآمد است و در کمترین زمان میتواند بهترین محصولات را ارائه دهد و ما میخواهیم این توانایی را در نمایشگاه امسال، معرفی کنیم.
مدیرعامل آذرباد استیل پارسه در انتها افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه داشتم، بسیار خوشحال شدم که کشورمان، رشد و پیشرفت بسیار خوبی در تولید محصولات توکار آشپزخانه داشته است. امروز از لحاظ کیفی و طراحی محصولات، از کشور چین، ترکیه و سایر کشورها، پیشی گرفتهایم و میتوانیم با محصولات ایتالیایی رقابت کنیم. اگر در بخش تأمین مواد اولیه، مسئولان کمک کنند، میتوانیم در بازارهای بینالمللی هم بهخوبی رقابت کنیم.