عطاءالله ناصر نخعی قائممقام گروه هلدینگ پلاستیک صیادی: هلدینگ صیادی، یکی از برترین تولیدکنندگان ظروف پلاستیکی در ایران است
محصولات هلدینگ صیادی از نظر کیفیت، سطح بسیار بالایی دارند و جزء سه شرکت برتر تولیدکننده ظروف پلاستیکی در ایران است. این شرکت در نمایشگاه بینالمللی ایران پلاست حضور چشمگیری دارد. به همین مناسبت نشریه اقتصاد و نمایشگاه با عطاءالله ناصر نخعی، مدیرعامل شرکت تینا پابریک و قائممقام گروه هلدینگ پلاستیک گفت و گویی انجام داده است:
قائممقام گروه هلدینگ پلاستیک با اشاره به فعالیتهای این مجموعه اظهار کرد: هلدینگ صیادی، به عنوان یکی از قدیمیترین شرکتهای فعال در صنعت پلاستیک، از سال 1352 با تولید انواع ظروف قنادی، شکلات، آجیل و محصولات مشابه فعالیتهای خود را آغاز کرد. در طی زمان و با افزایش خطوط تولید، انواع ظروف کریستال، ظروف ماکروویو، ظروف پلاستیکی و محصولات متنوع دیگر را به سبد محصولات خود اضافه کرد.
وی ادامه داد: در یک سال گذشته، بخش صادرات نیز پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده و محصولات ما در چند کشور همسایه بازار فروش داشتهاند. از نظر کیفیت، محصولات هلدینگ صیادی دارای استانداردهای بسیار بالایی هستند.
نخعی افزود: ما جزء سه شرکت برتر تولیدکننده ظروف پلاستیکی در ایران قرار داریم. مشتریان داخلی و خارجی ما همیشه از کیفیت محصولات ما رضایت داشتهاند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مزایای برجسته محصولات هلدینگ صیادی، بهروز بودن آنهاست. در حال حاضر، یکی از محصولات این مجموعه که شامل یک نوع قاشق است که از لحاظ سطح کیفیت، با محصولات ژاپنی که با پیشرفتهترین تکنولوژی و بهترین متریال ساخته میشوند، رقابت میکند.
قائممقام گروه هلدینگ پلاستیک صیادی درباره صادرات محصولات این شرکت اظهار کرد: در زمینه صادرات، ما به کشورهای مختلف از جمله عراق، که بازار مهمی برای محصولات ما است، صادرات قابل توجهی داریم. علاوه بر این، اخیراً نمونه اب از محصولات به یک کشور اروپایی فرستاده شده که با استقبال خوبی مواجه شده و در آیندهای نزدیک، مدیران دو مجموعه قرار است در مورد شرایط صادرات و تبادل، مذاکراتی را آغاز کنند.
وی در ادامه افزود: مسأله مهم در زمینه صادرات، مدیریت مسائل ارزی است که باید مورد توجه قرار گیرد و ما امیدواریم که به نتایج مثبتی برسیم.
نخعی در پایان با اشاره به حضور در هفدهمین نمایشگاه بینالمللی ایران پلاست، افزود: هدف اصلی ما از شرکت در این نمایشگاه، برقراری ارتباط با مشتریان و مخاطبان محصولات مجموعه است. غرفه ما دارای محصولات متنوع و بهروزی است، امسال نیز یک نوع قاشق جدید از نظر شکل و مدل و یک نوع قالب IMLخاص ( super fresh) را به نمایشگاه آوردهایم و مثل همیشه سعی داریم بالاترین کیفیت و بهروزترین محصولات حال حاضر دنیا را در کشورمان عرضه نماییم.