نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پریما پلاستیک سهم بالایی در بازار ظروف یکبار مصرف خاورمیانه دارد

نازیلا ثابتی مدیر عامل گروه پریما پلاستیک: پریما پلاستیک سهم بالایی در بازار ظروف یکبار مصرف خاورمیانه دارد

پریما پلاستیک با تلاش بی وقفه مدیران و مسئولان، هم اکنون سهم مناسبی از صادرات ظرف یکبار مصرف به بازارهای خاورمیانه و کشور های همجوار دارد.
نازیلا ثابتی مدیر عامل گروه پریما پلاستیک فارغ التحصیل رشته مدیریت و اقتصاد است و بیش از 15 سال سابقه در زمینه مدیریت، تولید و فروش در عرصه های اقتصادی دارد. به مناسبت برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با نازیلا ثابتی مدیر عامل گروه پریما پلاستیک در رابطه با برنامه ها و چشم انداز فعالیت های این شرکت گفت‌وگویی انجام داده ایم:
وی با بیان اینکه شرکت پریما پلاستیک پارس تولید کننده انواع ظرف یکبار مصرف و ورق petفعالیت خود را در سال 1396 در شهرک صنعتی عباس آباد واقع در شهرستان پاکدشت استان تهران آغاز کرد، اظهار داشت: این گروه صنعتی با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات تولیدی، با نیروی کار متخصص و ماهر قادر به دریافت گواهینامه ها و مجوزهای بهداشتی لازم از مراجع ذی صلاح در کشور شده است.
مدیر عامل گروه پریما پلاستیک افزود: همواره در تلاش بوده ایم تا با ارج نهادن به موضوع کیفیت و مرغوبیت نیازهای بازار داخل و خارج از کشور را تامین نماییم به صورتي كه بالغ بر نيمي از فروش كالاها از زمان آغاز فعالیت های شرکت با صادرات محصولات به کشورهای منطقه مصادف بوده است. از محصولات این گروه می‌توان به ظرف بسته بندی مواد پروتئینی،شیرینی، شکلات و آجیل، رستوران و فست فود و بستنی و لبنیات
اشاره کرد.
وی با برشمردن افتخارات، دستاوردها و استانداردهای گروه پریما پلاستیک خاطرنشان کرد: افزایش رضایتمندی مشتریان، توسعه نمایندگی‌های داخلی و بین‌المللی، تأکید مداوم بر خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، ارتقاء سطح بهداشت تولیدات و تضمین ایمنی مواد غذایی، ارائه کیفیتی برتر بر اساس خواسته‌های مشتریان و رسیدگی به شکایات در راستای افزایش رضایتمندی ، برنامه ریزی و اقدام منظم و مداوم جهت افزایش سطح ایمنی کارکنان و کاهش آمار حوادث و پیشگیری از وقوع بیماری‌های ناشی از کار، استفاده بهینه از تجهیزات و ماشین آلات و برنامه ریزی منظم نگهداری و تعمیر زیر ساخت‌های تولیدی ازجمله دستاوردهایی است که توانسته ایم کسب نماییم.
وی در ادامه عنوان کرد: پریما پلاستیک به لطف پروردگار و تلاش بی وقفه مدیران و مسئولان، هم اکنون سهم مناسبی از صادرات ظرف یکبار مصرف به بازارهای خاورمیانه و کشور های همجوار دارد و در چشم اندازهای این شرکت، توسعه ظرفیت صادرات محصولات به اقصی نقاط دنیا پیش‌بینی شده است.
مدیر عامل گروه پریما پلاستیک، عدم امکان مبادلات ارزی و مالی تولید کنندگان با شرکت‌های خارجی و مشتریان را یکی از چالش های پیش روی فعالان این صنعت دانست و تصریح کرد: چرخه ی نادرست محاسبه و اخذ مالیات بر ارزش افزوده که سبب رکود فروش در بازار می شود .همچنین توزیع نامتقارن مواد اولیه در بین تولیدکنندگان واقعی که توسط پتروشیمی و بورس عرضه می شود. بی ثباتی نرخ ارز و سایه ی سنگین آن بر اقتصاد کشور که مدیریت و تغییر این روند سبب بهبود در تولیدات و در نتیجه میزان فروش خواهد شد. از سوی دیگر، قوانین و مقررات ضد و نقیض در کشور که مانعی برای رونق تولیدات می‌شود از جمله، برداشتن معافیت‌های گمرکی ماشین آلات جدید برای تولید که هزینه ی قابل توجهی برای تولیدکنندگان دارد.
مدیر عامل گروه پریما پلاستیک در پایان گفت: جذب مشتریان جدید داخلی و خارجی، تمرکز بر حفظ مشتریان و نمایش تولیدات جدید از جمله مهمترین برنامه های ما برای شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
است.