نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اریا پلیمر ایران پلاست

رونمایی از دستاوردهای جدید شرکت دانش بنیان آریاپلیمر پیشگام در ایران پلاست – نشریه اقتصاد و نمایشگاه

آریا پلیمر پیشگام، شرکتی دانش محور، جوان، خلاق و در مسیر رشد است که با به کارگیری استانداردهای جهانی و از طریق توسعه فناوری‌های نوین تلاش کرده با تولید افزودنی‌های با کیفیت بالا، کسب و کار مشتریان اش را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد.

محمد علی آبادی فراهانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان آریا پلیمر پیشگام به ستاد خبری ایران پلاست در خصوص نوآوری‌های عرضه شده این مجموعه در نمایشگاه گفت:  از محصولات و دستاوردهای جدید ما که در ایران پلاست عرضه شده است، می‌توان چسب‌های بین لایه‌ای را نام برد. چسب‌های بین لایه‌ای چسب‌های عامل‌داری هستند که به منظور بهبود چسبندگی در لایه میانی در ساختارهای چندلایه قرار می‌گیرند تا بین اجزای ناسازگار در این ساختار، چسبندگی مطلوب ایجاد کنند. این چسب‌ها در لوله‌های چندلایه، فیلم‌های چندلایه بسته‌بندی و لمینیت‌های کاغذ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی افزود: دستاورد دیگر ما سازگارکننده‌های جدید است. مواد کوپلینگ ایجنت پلی پروپیلن/پلی اتیلن که با نام‌های سازگارکننده مالئیک انیدرید، گرافت مالئیک انیدرید، پلی پروپیلن مالئیکه، پلی پروپیلن/پلی اتیلن گرافت شده، سازگار کننده پلی پروپیلن/پلی اتیلن و عامل جفت کننده نیز شناخته می‌شوند، یکی از پرکاربردترین سازگارکننده‌های پلی پروپیلن/پلی اتیلن و فیلرهای گوناگون می‌باشد که در تولید کامپاند کربنات، تالک، الیاف شیشه، چوب پلاستیک، آلیاژ نایلون با پلی پروپیلن، کیسه گونی، پلاستیک حاوی فیلر مانند کربنات، تالک و الیاف شیشه کاربرد دارند و باعث بهبود خواص کامپاند، افزایش میزان پرکننده، کاهش قیمت، پراکنش بهتر فیلر، وتینگ یا خیس شدگی بهتر، جلوگیری از کلوخه شدن، بهبود خواص، رنگ‌پذیر نمودن سطح قطعات، قطبی‌سازی PP و فیلم‌های چندلایه حاوی پلی آمید، چسبندگی بهتر فیبر و فیلر، امکان استفاده درصد بیشتر از الیاف چوب، افزایش درصد فیلر، رنگ‌پذیری سپر، کیفیت مستربچ کربنات، کامپاند الیاف شیشه، پلیمر گیاهی می‌شوند.

سازگارکننده‌های جدید آریا پلیمر پیشگام، متناسب با فیلرهای متفاوت به منظور استفاده در اپلیکیشن‌های مختلف تولید شده است و صنایع گسترده‌تری را تحت پوشش قرار می‌دهد، از نظر کیفیت نیز با نمونه‌های مطرح بین‌المللی قابل مقایسه بوده و دارای خواص مشابه آنها هستند. همچنین با تولیدات جدید، آریا پلیمر این موقعیت را داراست که بتواند متناسب با شرایط و درخواست مشتری تولید محصول داشته باشد.

برندسازی و توسعه بازار

علی‌آبادی توضیح داد که در برنامه استراتژیک آریا پلیمر تاکید بر تولید محصولات جدید و محصولات جایگزین واردات است.

در نمایشگاه ایران‌پلاست ضمن معرفی محصولات جدید، دیدار حضوری با همکاران داریم و با توجه به حضور گسترده تولیدکنندگان این صنعت که از مشتریان ما نیز محسوب می‌شوند تلاش می‌کنیم بازار فروش خود را گسترش داده و برندسازی بیشتری انجام دهیم.

رو نمایی از محصولات جدید که اشاره کردم و شناسایی نیازهای مشتری از دیگر اهداف اصلی مشارکت ما در نمایشگاه است.

علی‌آبادی در ادامه به بحث صادرات نیز پرداخت: صادرات در حال حاضر به صورت محدود صورت می‌گیرد، در حال حاضر با مشکل مبادله ارز و بازاریابی گسترده در سطح بین‌الملل روبرو هستیم. با این حال تیم قوی برای افزایش میزان صادرات محصولات آریا پلیمر مشغول به کار هستند و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

اقتصاد صنعت پلیمر در سال گذشته بدترین سال را داشته است. چون در اقتصاد وقتی ثبات نباشد مشکلاتی به وجود می آید که برنامه‌ریزی را سخت می کند. البته در چند وقت اخیر با ثبات قیمت مواد اولیه شرایط رو به بهبود رفته است.