شرکت میلان گاز آمل
شرکت میلان گاز در سال 1382 به منظور تامین بخشی از نیاز های صنعت لوازم خانگی کشور در شهرستان آمل تاسیس شد. این شرکت با هدف تولید محصولات متنوع و با کیفیت بالا ، تولید انواع آبگرمکن و سیلندرهای گاز مایع با استفاده از جدیدترین ماشین آلات و دانش فنی و عرضه آنها در سراسر ایران و کشورهای همسایه آغاز به کار نموده است .
شرکت میلان گاز در سال 1389 موفق شد با ساخت و تجهیز آزمایشگاه مجهز در بخش آبگرمکن، مجوز آزمایشگاه همکار را از اداره استاندارد ملی ایران گرفته و به عنوان همکار این اداره فعالیت نماید.
همچنین شرکت میلان گاز درابتدای سال 96 با استفاده از تجارب کارشناسان خود دو محصول جدید هود و اجاق گاز را طراحی و به خط تولید خود نیز اضافه نمود.
درباره میلان گاز
شرکت میلان گاز در سال 1382 به منظور تامین بخشی از نیاز های صنعت لوازم خانگی کشور در شهرستان آمل تاسیس گردید، این شرکت با هدف تولید محصولات متنوع با کیفیت بالا ، تولید انواع آبگرمکن و سیلندرهای گاز مایع با استفاده از جدیدترین ماشین آلات و دانش فنی و عرضه آنها در سراسر ایران و کشورهای همسایه آغاز به کار نموده است.
این شرکت در بحث صادرات ،تاکنون موفق به صادرات محصولات خود به کشورهای افغانستان ، عراق،پاکستان، ارمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، آذربایجان و… شده است.
این شرکت در سال 1389 موفق گردیده با ساخت و تجهیز آزمایشگاه مجهز در بخش آبگرمکن، مجوز آزمایشگاه همکار را از اداره استاندارد ملی ایران گرفته و به عنوان همکار این اداره فعالیت نماید و نمونه های ارسالی تولیدات کارخانجات مختلف از سراسر کشور را جهت تایید و یا رد نمونه مورد آزمایش قرار دهد.
همچنین شرکت میلان گاز درابتدای سال 96 با استفاده از تجارب کارشناسان خود دو محصول جدید هود و اجاق گاز را طراحی و خط تولید این محصولات را نیز راه اندازی نمود و به نوعی سبد کالای میلان را کاملتر نمود.
خط مشی کیفی
شرکت میلان گاز، ارائه محصولات متنوع و متناسب با نیاز ها و سلایق مختلف مشتریان را سرلوحه کار خویش قرار داده و با به روز آوری اطلاعات فنی وایجاد آزمایشگاه های پیشرفته توانسته است کیفیت محصولات خود را به نحو قابل توجهی ارتقا دهد و همچنین در آزمونهای سختی کیفیتی و مدیریتی سربلند بیرون آید که نمونه آن اخذ استاندارد بین المللی ISO 9001:2008 در زمینه مدیریت کیفیت در سال 1386 می باشد که در راستای جلب و حفظ رضایت مشتریان و بهبود مستمر و اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت اهداف ذیل را مد نظر دارد :
1- ترویج فرهنگ کیفیت با اجرای برنامه های آموزشی و افزایش مشارکت کارکنان
2- آموزش کارکنان به منظور ارتقاء سطح مهارت و تخصص کارکنان از طریق آموزش های دائمی
3- افزایش رضایت مشتریان در خصوص چگونگی عملکرد محصول ، تحویل به موقع ، کیفیت، اقدام به منظور بهبود مستمر.
4- تعهد به بهبود مستمر از طریق پایش و اندازه گیری اهداف سازمان
این شرکت توانسته است با شعار کیفیت بالاتر محصولات متنوع تر ، بالا بردن سطح کیفیت را با ارئه محصولات متنوع درهم آمیزد و مدیر عامل خود را ملزم ومتعهد به اجرای موارد فوق دانسته و پشتیبانی خو از سیستم مدیریت کیفیت طی این خط مشی اعلام می دارد.
شرکت میلان گاز
آدرس: آمل شهرك صنعتی جمشيد آباد
شرکت میلان گاز
آدرس: آمل شهرك صنعتی جمشيد آباد