نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت چوبکده جهان تاب

در دنیای مدرن امروز ، دکوراسیون داخلی به عنوان یکی از اهداف جامعه بشری قرن ، هرروز بیشتر از روز گذشته جلوه نمایی میکند. هم سو شدن با این مهم از والاترین اهداف مجموعه مبلمان جهان تاب به عنوان تولید کننده ممتاز در سطح ایران از همان ابتدای مسیر بوده است به موجب این امر با بهره گیری از طرح های برتر در صنعت مبلمان همانند طرح های ترکیه و مالزی به عنوان طلایه دار پیش گام بوده ایم .

چوبکده جهانتاب

مبل مدل kanca جهان تاب

ویدئو جهان تاب

گفت و گو با مدیر عامل صنایع امرسان

جناب آقای مجید پورمحمدی

مجید پورمحمدی مدیر کسب و کار شرکت صنایع امرسان هستم. ما در انتهای دهه ۹۰ بعد از آزمون بازارهای صادراتی به این نتیجه رسیدیم که از نظر محصول و قیمت امکان حضور چشم گیر و فراگیر در بازار منطقه را داریم. بنا براین در دهه ۱۴۰۰ تمرکز ویژه داریم در بحث صادرات و حضور در منطقه، تا به عنوان یک برند منطقه ای به جایگاه ویژه ای دست یابیم. بدین منظور توسعه سبد لوازم خانگی و توانمندسازی در حوزه ی دیجیتال و فضای مجازی و بازسازی و نوآوری در فضای خدمات پس از فروش، در برنامه توسعه شرکت قرار دارد و جزو اهداف پیش رو و برنامه های یک الی دو سال آینده ی ما خواهد بود و با هدف حضور در بازارهای منطقه ای، برنامه ریزی کرده ایم.

نمایشگاه تهران نسبت به نمایشگاه های دیگر متفاوت است. در نمایشگاه های دیگر با هدف B2B شرکت می کنیم یا با هدف B2C. بعضی از نمایشگاه ها را برای مشتریان و مصرف کنندگان استفاده می کنیم و بعضی از نمایشگاه ها برای خریداران عمده‌ی خودمان و کانال های توزیع برگزار شده است. اما نمایشگاه تهران هر دو مزیت را دارد و در این نمایشگاه هم مصرف کنندگان حضور دارند و هم کانال های توزیع می توانند برنامه های خود را داشته باشند، محل مناسبی هم برای تقویم شرکت های لوازم خانگی ایران است که آن جا جدیدترین محصولاتشان را عرضه می کنند و نظر مصرف کننده و کانال های توزیع در مورد محصولات را ارزیابی می کنند. لذا به عنوان عرضه اولیه محصولاتی که می خواهند عرضه کنند این نمایشگاه جای خوبی است زیرا هم می‌توانند از مصرف کننده بازخورد بگیرند و هم از کانال های توزیع نظرخواهی می کنند. ما از دو کالا در محصول یخچال رونمایی کرده ایم. یک یخچال دوقولو با یخ ساز اتومات، و یک محصول کلاسیک عرضه کرده ایم. بقیه محصولات کلاسیک را داریم که سبد محصول و طیف رنگ محصولات ما را تکمیل می کند، همچنین یک پنل جدید در کولرگازی را رونمایی کرده ایم و محصولات پخت و پز نیز که سبدش تکمیل شده بود را با چند محصول در این نمایشگاه عرضه کرده ایم.

ما به این نتیجه رسیده ایم که هیچ کسب و کاری بدون هدف گذاری در بازارهای جهانی نمی تواند از آینده ی خودش مطمئن باشد. این یک واقعیتی است که هر سازمان اقتصادی با آن رو به رو می شود. بعضی از شرکت ها ممکن است با ترفندها یا برنامه های موقت و روزمره خودشان را نسبت به بازارهای ایزوله ی منطقه ای یا داخلی راضی نگه دارند و هدف بزرگتری تعریف نکنند؛ ولی با توجه به فضای کسب وکار و وضعیت بازار و همچنین تأمین مواد اولیه، باید به سمت جهانی سازی حرکت کنیم تا دانش فنی، بهبود کیفیت مواد، بازارهای جدید، توجه به سلیقه مشتری، رعایت استانداردها، کاهش مصرف انرژی و موضوعات جهانی و منطقه ای و تغییر سلیقه ها مورد توجه قرار گیرد. در کنار این موضوعات، فضای کلان اقتصاد از جمله نرخ دلار، قیمت برق و انرژی و موضوعاتی از این دست، واقعیت محتوم کشور ما خواهد بود که باید مورد توجه قرار گیرد و بدون توجه به آنها نمی توان تولید کرد و در بازار جایگاه داشت و افزایش صادرات را تحقق بخشید.
در آینده فضای یارانه ای انرژی و مواد اولیه و انرژی ارزان و سایر حمایت ها تغییر خواهد کرد و تقریبا تمام مواد و خدمات از حمایت یارانه ای خارج خواهد شد. در نتیجه قیمت ها به سمت جهانی شدن می رود؛ شما وقتی مدتی را با انرژی یارانه ای یا مواد یارانه ای یا حقوق یارانه ای یا خدمات یارانه ای و حمایت های دولتی به تولید و کسب وکار مشغول باشید، سخت می توانید به سمت فضای آزاد تجارت جهانی حرکت کنید و در بازار باقی بمانید زیرا بهره وری وکارایی رشد نکرده و از استانداردها فاصله خواهید گرفت. اگر بتوانید در بازار ایزوله ای حضور داشته باشید، نمی تواند ادامه دار باشد.
بنا براین ما پس از شوک سه چهارسال اخیر در مورد نرخ ارز، به این نتیجه رسیدیم که تمام فرآیندها را باید متناسب با قیمت های جهانی بازبینی کنیم و هرجا که محصولی با قدرت جهانی و محصولی با کیفیت جهانی قابل ارائه نداریم، آن جا را باید اصلاح و یا حذف کنیم. مهم ترین چشم انداز ما حضوردر بازار جهانی و تبدیل شدن به یکی از برندهای منطقه ای است. لذا در این مسیر باید به اصلاح فضای کسب وکار و تولید، بهبود روش ها و کاهش اتکا به حمایت های یارانه ای توجه کنیم تا قادر به رقابت و ادامه تولید باشیم و بهره وری را افزایش داده و هزینه ها را کم کنیم.

در بخش یخچال یکی از لیدرهای بازار هستیم، ولی چون در حوزه ی یخچال توانستیم در بازارها حضور پیدا کنیم توانستیم برخی از کالاهای دیگر را هم در کنار آن به بازارهای منطقه صادر کنیم. و در این راستا خط تولید مشترک با یک شرکت در عراق و یک شرکت در تاجیکستان ایجاد شده است.
اخیراً هم تفاهم نامه ای داریم با یک شرکت در سوریه تا به صادرات و تولید مشغول شویم. در این کشورها شاید از نظر کیفیت تولید جهانی به نسبت از بقیه کشورها پایین تر باشند ولی از نظر قیمتی تفاوت زیادی ندارند؛ یعنی رقابت قیمتی را در آن جا داریم. چون دسترسی به بازارهای چین و بازارهای ارزان دارند و در حقیقت برای ما آزمونی است که قیمت هایمان را ارزیابی کنیم. ولی حضور در بازارهایی مثل آذربایجان، ترکیه و اروپا، مناطقی است که ما کیفیت خودمان را راستی آزمایی می کنیم.

درباره جهانتاب

در دنیای مدرن امروز، دکوراسیون داخلی به عنوان یکی از اهداف جامعه بشری قرن ، هرروز بیشتر از روز گذشته جلوه نمایی میکند.

هم سو شدن با این مهم از والاترین اهداف مجموعه مبلمان جهانتاب به عنوان تولید کننده ممتاز در سطح ایران از همان ابتدای مسیر بوده است به موجب این امر با بهره گیری از طرح های برتر در صنعت مبلمان همانند طرح های ترکیه و مالزی به عنوان طلایه دار پیش گام بوده ایم .

احترام به مشتری و سلیقه ها جزء اهداف جدا نشدنی این مجموعه می باشد و بر این باور هستیم که فروش پایان کار نیست بلکه شروع تعهدی است بر آسودگی خاطر مشتریان ارجمندمان از تضمین تولیدات این شرکت که مفتخریم تاکنون روشنایی بخش راهمان بوده است.

تولیدی مبلمان راحتی سرویس خواب و هم چنین مبل استیل از برنامه های شرکت مبل جهان تاب در صنعت مبلمان می باشد که در رنگ های متنوع و طرح های پر فروش و برتر ایران چشم شما عزیزان را به تماشا فرا می خواند.

دیروز برای تجربه و امروز تدبیری برای فرداست گذشتگان راه بسیار پیموده اند و تجربه گذشتگان یادگار عظیم صنعت امروز ماست و امروز با لطف منان با همت و تلاش طراحان برگزیده خلاق و به کار گیری توان و تجربه های افزون شده بر یادگار دیرینیان توانسته ایم بر کیفیت این صنعت بیفزاییم، پس در این راه مارا یاری دهید تا با شما هر روز پله های موفقیت را طی کنیم و آرزوی فردایی بهتر برای شماست .

از دیدگان مشتری ، تجربه ، بهره برداری از تکنولوژی و طرح نوع در جهان و دقت در فراهم نمودن مواد با کیفیت با پشتبانه لطف ایزدی و به کار گیری تلاشی بی وقفه مشتری مداری را سر لوحه راه مان ساخته ایم تا بتوانیم تا به امروز به پرتو های والای موفقیت نائل گردیم .

چوبکده جهانتاب

شرکت جهانتاب

تهران، شهرک ولیعصر، خیابان وحدت، پلاک 156

تلفن تماس
021-66222471                                        021-66136835

شرکت جهانتاب

تهران، شهرک ولیعصر، خیابان وحدت، پلاک156

تلفن تماس
0216622247102166136835

ایمیل 
info@emersun.com

صنایع مبلمان جهان تاب