نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت الیاف نمونه شرق گستر جویبار

شرکت الیاف نمونه به منظور رفع نیاز داخلی و خارجی با توجه به مشکلات روز افزون کمبود منابع طبیعی و کشاورزی و افزایش تقاضا در صنایع نساجی صنایع عایق های رطوبتی و حرارتی صنایع خودرو سازی و دیگر صنایع مرتبط پس از تجهیز کردن کارخانه به ماشین آلات مدرن و تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز و با استفاده از متخصصین و پرسنل مجرب از سال ۱۳۹۳ آغاز به کار نموده است و محصولات خود را با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه خام و بازیافتی به بازار عرضه کرده است.

شرکت الیاف نمونه شرق گستر جویبار

محصولات شرکت الیاف نمونه شرق گستر جویبار

گفت و گو با مدیر عامل صنایع امرسان

جناب آقای مجید پورمحمدی

مجید پورمحمدی مدیر کسب و کار شرکت صنایع امرسان هستم. ما در انتهای دهه ۹۰ بعد از آزمون بازارهای صادراتی به این نتیجه رسیدیم که از نظر محصول و قیمت امکان حضور چشم گیر و فراگیر در بازار منطقه را داریم. بنا براین در دهه ۱۴۰۰ تمرکز ویژه داریم در بحث صادرات و حضور در منطقه، تا به عنوان یک برند منطقه ای به جایگاه ویژه ای دست یابیم. بدین منظور توسعه سبد لوازم خانگی و توانمندسازی در حوزه ی دیجیتال و فضای مجازی و بازسازی و نوآوری در فضای خدمات پس از فروش، در برنامه توسعه شرکت قرار دارد و جزو اهداف پیش رو و برنامه های یک الی دو سال آینده ی ما خواهد بود و با هدف حضور در بازارهای منطقه ای، برنامه ریزی کرده ایم.

نمایشگاه تهران نسبت به نمایشگاه های دیگر متفاوت است. در نمایشگاه های دیگر با هدف B2B شرکت می کنیم یا با هدف B2C. بعضی از نمایشگاه ها را برای مشتریان و مصرف کنندگان استفاده می کنیم و بعضی از نمایشگاه ها برای خریداران عمده‌ی خودمان و کانال های توزیع برگزار شده است. اما نمایشگاه تهران هر دو مزیت را دارد و در این نمایشگاه هم مصرف کنندگان حضور دارند و هم کانال های توزیع می توانند برنامه های خود را داشته باشند، محل مناسبی هم برای تقویم شرکت های لوازم خانگی ایران است که آن جا جدیدترین محصولاتشان را عرضه می کنند و نظر مصرف کننده و کانال های توزیع در مورد محصولات را ارزیابی می کنند. لذا به عنوان عرضه اولیه محصولاتی که می خواهند عرضه کنند این نمایشگاه جای خوبی است زیرا هم می‌توانند از مصرف کننده بازخورد بگیرند و هم از کانال های توزیع نظرخواهی می کنند. ما از دو کالا در محصول یخچال رونمایی کرده ایم. یک یخچال دوقولو با یخ ساز اتومات، و یک محصول کلاسیک عرضه کرده ایم. بقیه محصولات کلاسیک را داریم که سبد محصول و طیف رنگ محصولات ما را تکمیل می کند، همچنین یک پنل جدید در کولرگازی را رونمایی کرده ایم و محصولات پخت و پز نیز که سبدش تکمیل شده بود را با چند محصول در این نمایشگاه عرضه کرده ایم.

ما به این نتیجه رسیده ایم که هیچ کسب و کاری بدون هدف گذاری در بازارهای جهانی نمی تواند از آینده ی خودش مطمئن باشد. این یک واقعیتی است که هر سازمان اقتصادی با آن رو به رو می شود. بعضی از شرکت ها ممکن است با ترفندها یا برنامه های موقت و روزمره خودشان را نسبت به بازارهای ایزوله ی منطقه ای یا داخلی راضی نگه دارند و هدف بزرگتری تعریف نکنند؛ ولی با توجه به فضای کسب وکار و وضعیت بازار و همچنین تأمین مواد اولیه، باید به سمت جهانی سازی حرکت کنیم تا دانش فنی، بهبود کیفیت مواد، بازارهای جدید، توجه به سلیقه مشتری، رعایت استانداردها، کاهش مصرف انرژی و موضوعات جهانی و منطقه ای و تغییر سلیقه ها مورد توجه قرار گیرد. در کنار این موضوعات، فضای کلان اقتصاد از جمله نرخ دلار، قیمت برق و انرژی و موضوعاتی از این دست، واقعیت محتوم کشور ما خواهد بود که باید مورد توجه قرار گیرد و بدون توجه به آنها نمی توان تولید کرد و در بازار جایگاه داشت و افزایش صادرات را تحقق بخشید.
در آینده فضای یارانه ای انرژی و مواد اولیه و انرژی ارزان و سایر حمایت ها تغییر خواهد کرد و تقریبا تمام مواد و خدمات از حمایت یارانه ای خارج خواهد شد. در نتیجه قیمت ها به سمت جهانی شدن می رود؛ شما وقتی مدتی را با انرژی یارانه ای یا مواد یارانه ای یا حقوق یارانه ای یا خدمات یارانه ای و حمایت های دولتی به تولید و کسب وکار مشغول باشید، سخت می توانید به سمت فضای آزاد تجارت جهانی حرکت کنید و در بازار باقی بمانید زیرا بهره وری وکارایی رشد نکرده و از استانداردها فاصله خواهید گرفت. اگر بتوانید در بازار ایزوله ای حضور داشته باشید، نمی تواند ادامه دار باشد.
بنا براین ما پس از شوک سه چهارسال اخیر در مورد نرخ ارز، به این نتیجه رسیدیم که تمام فرآیندها را باید متناسب با قیمت های جهانی بازبینی کنیم و هرجا که محصولی با قدرت جهانی و محصولی با کیفیت جهانی قابل ارائه نداریم، آن جا را باید اصلاح و یا حذف کنیم. مهم ترین چشم انداز ما حضوردر بازار جهانی و تبدیل شدن به یکی از برندهای منطقه ای است. لذا در این مسیر باید به اصلاح فضای کسب وکار و تولید، بهبود روش ها و کاهش اتکا به حمایت های یارانه ای توجه کنیم تا قادر به رقابت و ادامه تولید باشیم و بهره وری را افزایش داده و هزینه ها را کم کنیم.

در بخش یخچال یکی از لیدرهای بازار هستیم، ولی چون در حوزه ی یخچال توانستیم در بازارها حضور پیدا کنیم توانستیم برخی از کالاهای دیگر را هم در کنار آن به بازارهای منطقه صادر کنیم. و در این راستا خط تولید مشترک با یک شرکت در عراق و یک شرکت در تاجیکستان ایجاد شده است.
اخیراً هم تفاهم نامه ای داریم با یک شرکت در سوریه تا به صادرات و تولید مشغول شویم. در این کشورها شاید از نظر کیفیت تولید جهانی به نسبت از بقیه کشورها پایین تر باشند ولی از نظر قیمتی تفاوت زیادی ندارند؛ یعنی رقابت قیمتی را در آن جا داریم. چون دسترسی به بازارهای چین و بازارهای ارزان دارند و در حقیقت برای ما آزمونی است که قیمت هایمان را ارزیابی کنیم. ولی حضور در بازارهایی مثل آذربایجان، ترکیه و اروپا، مناطقی است که ما کیفیت خودمان را راستی آزمایی می کنیم.

شرکت الیاف نمونه شرق گستر جویبار

آدرس: تهران – نیاوران- برج بام نیاوران – طبقه 9 – واحد 17

مدیر عامل: مهندس تیام حبیبی

محصول: تولید الیاف پلی استر

تلفن تماس
0919003745109121837593

شرکت الیاف نمونه شرق گستر جویبار

 آدرس: تهران، نیاوران، برج بام نیاوران، طبقه 9 واحد 17

مدیر عامل: مهندس تیام حبیبی

محصول: تولید الیاف پلی استر

تلفن تماس
0912183759309190037451