نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت پارس اروند الکتریـک

شرکت صنعت الکتریک ایرانیان اروند با نام تجاری پارس اروند الکتریـک بــا بیش از دو دهه فعالیت یکی از پیشگامان و نامداران این عرصه در زمینه طراحی و تولید محصولات روشنایی، انواع چراغ و محصولات برق صنعتی است. پارس اروند متعهد به رفع بخش عمده ای از نیاز کشور با بهره گیری از نیروهای متخصص و بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا است. همچین شرکت پارس اروند طی این سالها موفق به کسب تائیدیه های شرکت توانیر انجمن صنفی سازندگان چراغهای روشنایی برقی ایران، انجمن صنفی تولید کنندگان لامپ و روشنایی استانداردهای محصولات برق صنعتی و روشنایی و در نهایت اخذ استانداردهای مدیریت کیفی و زیست محیطی (ایزو) نیز گردیده است.
کارخانجات توليدي صنعت الکتریک ایرانیان اروند در نواحی صنعتی و استراتژیک از نظر اقتصادی و تولیدی بنا گردیده و با اعتقاد به توان خلاقیت جوانان و ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰ نفر در استان خوزستان و تهران و با افق دید افزایش به تعداد ۵۰۰ نفر در طی سال آتی گامی مهم در جهت رشد و بالندگی کشور و خودکفایی برداشته است.

شرکت آروند پارس تولیدکننده برتر تجهیزات و قطعات برقی

محصولات شرکت پارس اروند

به عنوان عضوی از انجمن صنفی سازندگان چراغ های روشنایی (ثبت شده توسط نمایشگاه بین المللی)، پارس اروند آماده خدمات رسانی در حوزه های متعددی است. از جمله تجهیزات روشنایی و صنعتی این مجموعه:

لامپ استوانه دایکاست، لامپ سالنی سری دایان، لامپ سفینه ای، چراغ کارگاهی، لامپ شمعی، لامپ ال ای دی هالوژنی، لامپ اف پی ال، پروژکتور، براکت ضد آب، چراغ کابینتی، ریسه سه لاین، ریشه بی سیمی تک لاین و دو لاین، پنل، سنسور  و غیره.

تجهیزات روشنایی و صنعتی پارس اروند

تولیدکننده برتر انواع تجهیزات روشنایی

با بهره مندی از نیروی های آموزش دیده، مجموعه پارس اروند توانایی ساخت انواع تجهیزات و قطعات روشنایی را دارا است.

  • وب سایت: www.parsarvand.com
  • آدرس: تهران – میدان فردوسی – خیابان ایرانشهر جنوبی – پلاک 62 واحد 1
  • تماس: 09122434006 – 02158407
  • اینستاگرام: parsarvandco
  • تلگرام: parsarvandelectric
شرکت آروند پارس تولیدکننده برتر تجهیزات و قطعات برقی

شرکت پارس اروند الکتریـک​

شماره تماس: 09122434006 – 02158407

آدرس: تهران – میدان فردوسی – خیابان ایرانشهر جنوبی – پلاک 62 واحد 1

شرکت پارس اروند الکتریـک​

آدرس: تهران – میدان فردوسی – خیابان ایرانشهر جنوبی – پلاک 62 واحد 1

شماره تماس: 09122434006 – 02158407