نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست ده تایی بهترین تولیدکنندگان تیرآهن | کارخانه های تولید تیرآهن

در اینجا لیستی از بهترین تولیدکنندگان تیرآهن آورده شده است. این کارخانه‌ های تولید تیرآهن، از مواد اولیه با کیفیت بالا بهره می برند و تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ای را به کار گرفته اند تا علاقه بر تامین تقاضای بازار داخلی، بتوانند مقاطع فولادی را به بازارهای خارجی نیز صادر کنند. می توانید برای مشاهده محصولات این برند ها در زمان برگزاری نمایشگاه متالورژی در نمایشگاه بین المللی تهران حضور به هم رسانید.

برترین تولیدکنندگان تیرآهن

تولیدکننده تیرآهن فرافولاد برتر پارسیان

شرکت فرافولاد برتر پارسیان، یکی از بهترین تولیدکنندگان تیرآهن محسوب می شود که با توانمندی بالایی اقدام به تامین مواد اولیه در صنعت فولاد کرده است و یکی از برندهای موفق در بازار است. این شرکت از خطوط تولید پیشرفته خود و دانش فنی به روز شده بهره می برد و اقدام به تولید محصولات فولادی مانند تیرآهن کرده است. همچنین مواد اولیه نورد فولاد را نیز که در این صنعت پرکاربرد است، تامین می کند.

تولیدکننده تیرآهن فرافولاد برتر پارسیان

مهندسی سازه های فولادی ایستا

گروه صنعتی و ساختمانی ایستا، از کارخانه های تولید تیرآهن است که فعالیت خود را از سال1362 شروع کرده و با بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته و پرسنل متخصص خود توانسته است سازه های فولادی را تولید و اجرا نماید. این شرکت در سال 1374 دومین کارخانه خود را تاسیس کرده و آن را به تجهیزات مدرن مجهز نموده است تا مقاطع فولادی متنوعی را به بازار عرضه کند. در نهایت با راه اندازی بنگاه آهن آلات خود در پرند، انواع ورق های فولادی را نیز به بازار عرضه کرده است تا سبد محصولاتش را در این حوزه کامل تر کند.

مهندسی سازه های فولادی ایستا

کارخانه تولید تیرآهن فولاد البرز ایرانیان

شرکت فولاد البرز ایرانیان یکی از بهترین تولیدکنندگان تیرآهن است که با نام تجاری فایکو نیز در صنعت فولاد ایران شناخته می شود. این شرکت مقاطع فولادی مختلفی را با مشخصات متفاوت در ابعاد مختلف به بازار عرضه می کند و سالانه تولید ۱,۵ میلیون تن مقاطع فولادی صنعتی و ساختمانی به بازار عرضه می کند. از جمله محصولات این شرکت می توان به انواع تیرآهن های IPN , IPE   و ناودانی های UPN , UPE اشاره کرد.

کارخانه تولید تیرآهن فولاد البرز ایرانیان

تولیدکننده تیرآهن حامیران

شرکت فولاد حامیران، از کارخانه های تولید تیرآهن است که در صنعت تولید و توزیع آهن آلات ساختمانی و فولادهای آلیاژی سابقه 50ساله داشته و توانسته است به صورت انحصاری تامین مقاطع فولادی بسیاری از شرکت های معتبر را تامین نماید. این شرکت که انواع آهن آلات صنعتی مانند نبشی، پروفیل، تیرآهن، و لوله های صنعتی را تولید می کند، همواره استانداردهای لازم را در نظر داشته و از ماشین آلات پیشرفته در این حوزه بهره مند شده است.

تولیدکننده تیرآهن حامیران

شرکت نورد کوثر اهواز

شرکت نورد کوثر اهواز، یکی از بهترین تولیدکنندگان تیرآهن است که از سال 1342 در تولید انواع نبشی و مقاطع فولادی فعالیت داشته و یکی از کارخانه های نورد فولاد مجهز در این صنعت می باشد. این شرکت در سالهای بعد به مرور اقدام به تجهیز خطوط تولید خود با تجهیزات و ماشین آلات به روز شده کرده و محصولات متنوعی از نورد و فولادسازی را به بازار عرضه نموده است. در نهایت با اجرای طرح های بازسازی خطوط و توسعه ماشین آلات تولید، ظرفیت و کیفیت محصولات را افزایش داده و آنها را پس از کنترل تولید به بازار داخلی و خارجی عرضه کرده است.

شرکت نورد کوثر اهواز

تولیدکننده تیرآهن فولاد خراسان

مجتمع فولاد خراسان، از کارخانه های تولید تیرآهن است که فعالیت خود را از سال 1380 شروع کرده و در این حوزه به پیشرفت های قابل توجهی رسیده است. بهره مندی از دانش روز دنیا و تکنولوژی پیشرفته باعث شده است که این شرکت بتواند تولید انواع آهن آلات و میلگرد را به همراه شمش و بریکت تولید نموده و به بازار راهی کند. ضمن آنکه در این راستا همواره از استاندارهای ملی و بین المللی بهره برده است.

تولیدکننده تیرآهن فولاد خراسان

شرکت جهان فولاد غرب

شرکت جهان فولاد غرب یکی از بهترین تولیدکنندگان تیرآهن است. این شرکت ابتدا توسط گروه صنعتی بازرگانی شکری شکل گرفته و شامل کارخانجات نورد انواع مقاطع فولادی می شود که از سال 1330 در این حوزه حضور داشته است. این شرکت که انواع مقاطع فولادی را با ماشین آلات صنعتی تولید مینماید، به مرور خط تولید خود را گسترش داده و با توجه به برنامه های بلند مدت خود، اقدام به توسعه و بهینه کردن خطوط تولید نموده است. به گونه ای که امروزه، تمامی فرآیند تولید را از استخراج سنگ آهن تا محصولات فولادی، در کارخانه خود انجام می دهد.

شرکت جهان فولاد غرب

تولیدکننده تیرآهن فولاد ناب تبریز

شركت فولاد ناب تبريز، از کارخانه های تولید تیرآهن است که فعالیت خود را از سال 1382 شروع کرده است. این شرکت که مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولیدات خود را به بازار عرضه می شکند، کیفیت محصولات خود را در اولویت قرار داده و انواع نبشی، ناودانی و تیرآهن را به بازار داخلی و خارجی صادر می نماید. برخورداری از پرسنل فنی و متعهد و خطوط تولید مجهز، از جمله دلایل موفقیت این کارخانه است.

تولیدکننده تیرآهن فولاد ناب تبریز

نور آریان فولاد

شرکت نورد آریان فولاد، یکی از بهترین تولیدکنندگان تیرآهن است که از سال 1380 در صنعت فولاد حضور داشته و مقاطع فولادی متنوعی را در منطقه بوئین زهرا تولید می نماید. این شرکت که با ظرفیتی بالا اقدام به تولید انواع نبشی، میلگرد و … می نماید، دارای تعداد قابل توجهی پرسنل متعهد بوده و خطوط تولید خود را تجهیز نموده است تا محصولاتی باکیفیت به بازار راهی کند.

نور آریان فولاد

شرکت نورد فولاد یزد

فولاد یزد، از کارخانه های تولید تیرآهن است که از سال 1375 با سرمایه گذاری خصوصی راه اندازی شد و اولین خط تولیدش را به نورد میلگرد اختصاص داد. این شرکت با اندوخته قابل توجهی از تجربه در این صنعت، توانسته است با 12 محصول متنوع از مقاطع فولادی به بازار وارد شده و سهم بالایی از فروش این محصولات را به خود اختصاص دهد.

شرکت نورد فولاد یزد
  • پلتفرم موثر و هوشمند فروش
  • بیش از ۴ میلیون کاربر فعال
  • بیش از ۴۰۰ هزار ویو اینستاگرام

ما با بهترین ها هم مسیریم

☑️ حضور در لیست تولید کنندگان برتر حوزه شما
☑️ تهیه تیزر و عکاسی از شرکت
☑️ درج آگهی دیجیتال و رپرتاژ در سایت
☑️ ساخت غرفه مجازی جهت نمایش محصولات و سئوی نام شرکت