نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست ده تایی بهترین تولیدکنندگان گلدان | تولید و عرضه کننده خاک گلدان

یکی از بخش های مهم در نگهداری گل و گیاه، تهیه گلدان مناسب، بستر آماده کشت و خاک گلدان است که توسط بهترین تولیدکنندگان گلدان به صورت تخصصی و حرفه ای طراحی و تولید می شود. می توان به سادگی، با کمک بخش تولید و عرضه کننده خاک گلدان، به بستری آماده دست یافته و برای کشت و نگهداری مناسب گل و گیاه اقدام نمود. در اینجا برخی از فعالان این بخش از کشاورزی را معرفی می کنیم. می توانید برای مشاهده محصولات این برند ها در زمان برگزاری نمایشگاه ایران سبز در نمایشگاه بین المللی تهران حضور به هم رسانید.

برترین تولیدکنندگان گلدان

تولیدکننده گلدان شهرآذین پلی پلاست

گروه شهر آذین، یکی از بهترین تولیدکنندگان گلدان است که با سابقه ای 40 ساله در این زمینه فعالیت داشته و انواع محصولات پلاستیکی مربوط به صنعت گل و گیاه را در بهترین کیفیت طراحی و تولید نموده است که به عنوان ابزاری کارآمد در صنعت کشاورزی به حساب می آید. استفاده از ماشین آلات مدرن و قالب های جدید باعث شده است تا بتواند انواع گلدان های تزئینی، فلاور باکس ها، گلدانهای آویز و دیواری، زیرگلدانی و آویز گلدان را در طرح ها، ابعاد و اندازه های گوناگون ارائه کند.

تولیدکننده گلدان شهرآذین پلی پلاست

گروه تولیدی صنعتی گل آوید

گروه تولیدی صنعتی گلدان های گل آوید، فعالیت خود را از سال 1392 شروع کرده و گلدانهایی با بهترین مواد پلاستیک تولید کرده که دارای دوام و ماندگاری ساختار و رنگ بالایی بوده و می تواند به خوبی رطوبت مورد نیاز خاک گلدان را حفظ کرده و در برابر تغییرات آب و هوایی دوام بیاورد. این روش تولید، باعث می شود که ابزاری کارآمد برای بخش تولید و عرضه کننده خاک گلدان باشد.

گروه تولیدی صنعتی گل آوید

تولیدکننده گلدان لیکا

شرکت لیکا یکی از بهترین تولیدکنندگان گلدان است که محصولات خود را برای بخش های مختلفی همچون  بامهای سبز مدرن ارائه می کند که ظروفی پیش ساخته برای حفظ رطوبت مناسب خاک را نیاز دارد. امروزه می توانید محصولات شرکت لیکا را در روف گاردن های تجاری و ساختمان های مسکونی مشاهده کنید که گل و گیاه های ارزشمندی را در خود جای داده است.

تولیدکننده گلدان لیکا

تولیدی ظروف نگهداری گل و گیاه گلپونه

گلپونه به عنوان یکی از فعالان و تولیدکنندگان گلدان های آپارتمانی تزئینی سالنی و باغی محسوب می شود که فعالیت خود را از سال 1369 شروع کرده و حال و هوایی زیبا به فضای سبز ساختمان های مسکونی و تجاری داده است. بسیاری از محصولات این برند، دارای کاربرد تزئینی هستند و به سادگی می توان آن ها را در باغ، محل کار، لبه پنجره یا راهروها قرار داد. این یک ابزار مناسب برای بخش تولید و عرضه کننده خاک گلدان باشد.

تولیدی ظروف نگهداری گل و گیاه گلپونه

نشاط پلاستیک

گروه تولیدی نشاط پلاستیک، یکی از بهترین تولیدکنندگان گلدان است که فعالیت خود را از سال 1360 شروع کرده و دارای مجوزهای لازم در این بخش می باشد. این شرکت که از تکنولوژی های روز دنیا برای تولیدات خود بهره می برد، از تخصص و تجربه پرسنل متخصص خود بهره برده و انواع گلدان پلاستیکی، زیرگلدانی و … را طراحی و تولید نموده است.

نشاط پلاستیک

تولیدکننده گلدان برلیان قطعه

هدف شرکت برلیان قطعه این است که بتوان بهترین گلدان های پلاستیکی را با بهترین متریال طراحی و تولید نماید. استفاده از محصولات این شرکت در محیط های مختلف اداری، تجاری و مسکونی و دوام و ماندگاری بالای رنگ و ساختار آنها، باعث شده است که به برندی نام آشنا در این حوزه تبدیل شده و ابزاری کارآمد برای بخش تولید و عرضه کننده خاک گلدان محسوب شود.

تولیدکننده گلدان برلیان قطعه

عرضه کننده خاک گلدان گلباران سبز گیلان

شرکت گلباران سبز گیلان، یکی از بهترین تولیدکنندگان در صنعتی گل و گیاه است که فعالیت خود را سال 1390 شروع کرده و با برنامه ریزی مناسب، در تولید محصولاتی همچون کود ورمی کمپوست و خاک گلدان است که در کنار تولیدکنندگان گلدان فعالیت داشته و توانسته است گامی موثر در نگهداری انواع گل های آپارتمانی و … بردارد.

عرضه کننده خاک گلدان گلباران سبز گیلان

شرکت کیمیای سبز

شرکت کیمیای سبز، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صنعتی انواع خاک برای گیاهان آپارتمانی است که در مشهد فعالیت داشته و از مهندسان خاک و گل و گیاه بهره برده است تا بتواند خاک مناسب گیاهان را تهیه نموده و گیاهان آپارتمانی با کیفیتی را به بازار عرضه نماید. این شرکت تولید، فرآوری و بسته بندی انواع خاک گیاهان آپارتمانی، خاک روف گاردن، مکمل خاک باغچه، خاک مخصوص کاکتوس و ساکولنت، بستر کشت، جهت مصارف باغی و کشاورزی را در برنامه داشته است. این یک برند معتبر در تولید و عرضه کننده خاک گلدان است.

شرکت کیمیای سبز

عرضه کننده خاک گلدان کیمیا گوهر خاک

شرکت کیمیاگوهر خاک، با بهره مندی از دانش فنی در صنعت کشاورزی، محصولات خود را به بازار عرضه داشته است که می تواند به بخش کشاورزی و بهترین تولیدکنندگان گلدان کمک موثری نماید. این شرکت که از سال 1386 فعالیت دارد، هدف خود را در افزایش تولید محصولات کشاورزی قرار داده و در صنعت کشاورزی، به برندی نام آشنا تبدیل شده است.

عرضه کننده خاک گلدان کیمیا گوهر خاک

ماژول پلاست

ماژول پلاست، از جمله شرکت های فعال در تولید انواع گلدان مورد نیاز در صنعت گل و گیاه بوده و توانسته است هر نوع سلیقه ای را پوشش داده و محصولاتی مناسب ساختمان های مسکونی و تجاری را تولید نماید. این محصولات دارای کیفیت و دوام بالایی بوده و به خوبی می تواند رطوبت مورد نیاز خاک گلدان را تامین نماید. برای تهیه محصولی مناسب جهت تولید و عرضه کننده خاک گلدان، با کارشناسان این برند در تماس باشید.

ماژول پلاست
  • پلتفرم موثر و هوشمند فروش
  • بیش از ۴ میلیون کاربر فعال
  • بیش از ۴۰۰ هزار ویو اینستاگرام

ما با بهترین ها هم مسیریم

☑️ حضور در لیست تولید کنندگان برتر حوزه شما
☑️ تهیه تیزر و عکاسی از شرکت
☑️ درج آگهی دیجیتال و رپرتاژ در سایت
☑️ ساخت غرفه مجازی جهت نمایش محصولات و سئوی نام شرکت