نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست ده تایی بهترین تولیدکنندگان ورق های فولادی | سازندگان لوله و مقاطع آلیاژی

از جمله قطعات ضروری در صنایع مختلف به ویژه نفت، گاز و پتروشیمی، محصولاتی است که بهترین تولیدکنندگان ورق های فولادی به بازار عرضه می کنند. سازندگان لوله و مقاطع آلیاژی در راستای تقاضای بازار و صنایع بزرگ و حیاتی، این محصولات را در سایزهای متفاوت تولید کرده و به فروش می رسانند. این محصولات تماما مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی است. در اینجا برخی از فعالان این بخش از صنعت معرفی شده اند. می توانید برای مشاهده محصولات این برند ها در زمان برگزاری نمایشگاه لوله و اتصالات در نمایشگاه بین المللی تهران حضور به هم رسانید.

برترین تولیدکنندگان ورق های فولادی

تولیدکننده ورق های فولادی آرمان تجارت آرون

شرکت آرمان تجارت آرون که با نام تجاری پیوان فعالیت دارد، یکی از بهترین تولیدکنندگان ورق های فولادی است که با سابقه ای 40 ساله در بازار فولاد ایران حضور دارد. این یکی از شرکت های مطرح در امر تامنی و توزیع محصولات مورد نیاز صنایعی همچون ماشین سازی، ساختمان، نفت، گاز و پتروشیمی بوده و محصولاتی با استانداردهای جهانی را بدون واسطه در اختیار این صنایع قرار می دهد.

تولیدکننده ورق های فولادی آرمان تجارت آرون

سازنده لوله و مقاطع آلیاژی بارکاو آروین تجارت

شرکت بارکاو آروین تجارت، یکی از تامین کنندگان و سازندگان لوله و مقاطع آلیاژی است که انواع لوله های فولادی درزجوش و بدون درز را در سطح مقطع متفاون و مطابق با استاندرهای جهانی عرضه می کند که برای خطوط انتقال نفت، گاز و آب مناسب است. همچنین مواد اولیه مانند تختال و ورق های فولادی را از تولیدکنندگان شناخته شده داخلی و خارجی تامین کرده و توزیع می نماید.

سازنده لوله و مقاطع آلیاژی بارکاو آروین تجارت

نورد و لوله صفا

گروه صنعتی صفا یکی از بهترین تامین کنندگان و تولیدکنندگان ورق های فولادی است که در این حوزه دارای سابقه ای 60 ساله بوده و انواع مقاطع و لوله های فولادی، سازه های فلزی را تولید و عرضه می کند. این شرکت که انواع مقاطع فولادی را به بازارهای داخلی و کشورهای همسایه عرضه می کند در راستای پاسخ به بازار تقاضا و صنایعی همچون  فرآورده های نفتی، انتقال آب و فاضلاب، صنایع خودرو سازی سبک و سنگین، مقاطع فولادی حاصل نورد گرم را به بازار عرضه می کند.

نورد و لوله صفا

تولیدکننده ورق های فولادی آرمان تجارت آرون فولاد اکسین اتحاد

گروه بازرگانی آهن یک  که با نام تجاری فولاد اکسین اتحاد فعالیت دارد، یکی از تامین کنندگان و سازندگان لوله و مقاطع آلیاژی است که دارای یک دهه سابقه فعالیت بوده و تامین و توزیع انواع مقاطع و ورق فولادی و سایر تجهیزات در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، ساختمانی و موارد مشابه را در برنامه خود دارد. تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت دارای استانداردهای جهانی است. انواع لوله های درز دار و بدون درز را می توانید از فولاد اکسین اتحاد خریداری کنید.

تولیدکننده ورق های فولادی آرمان تجارت آرون فولاد اکسین اتحاد

بازرگانی بهان تجارت

بازرگانی بهان تجارت، یکی از بهترین تامین کنندگان و تولیدکنندگان ورق های فولادی است که تقاضای بخش صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی را پاسخ داده و توانسته است به تشکیل زیرساخت های مهم در این صنایع، کمک نماید. این شرکت که از سال 1383 فعالیت دارد، پروژه های موفقی را در این حوزه اجرا کرده و با تکیه بر دانش فنی و مهندسی خود و استانداردهای علمی به یکی از برندهای نام آشنا تبدیل شده است. این شرکت دارای توانایی مدیریت پروژه و مشاوره در این زمینه می‌باشد.

بازرگانی بهان تجارت

سازنده لوله و مقاطع آلیاژی لوله های دقیق آسیا کران

شركت لوله ‌های دقيق آسیا کران یکی از تامین کنندگان و سازندگان لوله و مقاطع آلیاژی است که از سال 1399 فعالیت داشته و مطابق با تقاضا مشتریان و بازار، کیفیت و تنوع محصولات را افزایش داده است. همچنین با بخش کنترل کیفیت در توسعه و بهینه سازی فرآیند تولید اقدام کرده و بر اساس دانش روز دنیا آن ها را در بهترین سطح کیفی عرضه نموده است.

سازنده لوله و مقاطع آلیاژی لوله های دقیق آسیا کران

تولیدکننده ورق های فولادی آرمان تجارت آرون کاسپین استیل ویستا

کاسپین استیل ویستا یکی از بهترین تامین کنندگان و تولیدکنندگان ورق های فولادی است که فعالیت خود را از سال 1390 شروع کرده و در امر مشاوره، ساخت و تامین محصولات فولادی تلاش گسترده ای داشته است. همچنین با تامین محصولاتی همچون ورق های مغناطیسی، سیلیس، استنلس استیل، ورق های نورد گرم توانسته است به بخش وسیعی از تقاضای بازار پاسخ دهد.

تولیدکننده ورق های فولادی آرمان تجارت آرون کاسپین استیل ویستا

سازنده لوله و مقاطع آلیاژی کالوپ

شرکت کالوپ یکی از تامین کنندگان و سازندگان لوله و مقاطع آلیاژی است که از سال 1361 فعالیت داشته و لوله هایی مطابق با استانداردهای جهانی را تولید نموده که در صنایع مهمی همچون صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد دارد. این شرکت در راه اندازی پایپینگ شبکه های نفت و گاز رسانی نقش مهمی داشته و محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را به بازار عرضه داشته است.

سازنده لوله و مقاطع آلیاژی کالوپ

تولیدکننده ورق های فولادی آرمان تجارت آرون ایلیا صنعت پژوهان

شرکت مهندسی بازرگانی ایلیا صنعت پژوهان یکی از بهترین تامین کنندگان و تولیدکنندگان ورق های فولادی است که از کادری متخصص و مجرب تشکیل شده و در خصوص محصولات مورد نیاز صنایع مهمی همچون خودروسازی، صنایع معدنی، سیما، نفت، گاز و پتروشیمی نهایت تلاش خود را داشته است. این شرکت که دارای تجربه ده ساله در این صنعت می باشد، با افزایش تولید خود، نیاز بازار را پاسخ گفته است.

تولیدکننده ورق های فولادی آرمان تجارت آرون ایلیا صنعت پژوهان

لوله هاي دقيق كاوه ايرانيان

شرکت لوله هاي دقيق كاوه ايرانيان یکی از تامین کنندگان و سازندگان لوله و مقاطع آلیاژی است که لوله های بدون درز را با ظرفیت بالا به بازار عرضه نموده است. این شرکت که به خطوط تولیدی مدرنی مجهز شده است، تولید محصولاتی با کیفیت مطلوب و جهانی را در برنامه خود دارد.

لوله هاي دقيق كاوه ايرانيان
  • پلتفرم موثر و هوشمند فروش
  • بیش از ۴ میلیون کاربر فعال
  • بیش از ۴۰۰ هزار ویو اینستاگرام

ما با بهترین ها هم مسیریم

☑️ حضور در لیست تولید کنندگان برتر حوزه شما
☑️ تهیه تیزر و عکاسی از شرکت
☑️ درج آگهی دیجیتال و رپرتاژ در سایت
☑️ ساخت غرفه مجازی جهت نمایش محصولات و سئوی نام شرکت