نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست ده تایی بهترین تولیدکنندگان شیرآلات و اتصالات صنعتی | سازندگان شیرآلات چدنی

یکی از قطعات بسیار کاربردی و حیاتی در سیستم های انتقال سیالات، شیرآلات هستند که بهترین تولیدکنندگان شیرآلات و اتصالات صنعتی، با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، اقدام به ساخت آنها می کنند. سازندگان شیرآلات چدنی، استیل و … مطابق با استانداردهای تعیین شده برای تولید این نوع از شیرآلات که در کاربردهای صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد، اقدام می کنند تا بتوانند به این بخش از تقاضای بازار پاسخ دهند. در این جا برخی از بهترین های این صنعت آورده شده است. می توانید برای مشاهده محصولات این برند ها در زمان برگزاری نمایشگاه لوله و اتصالات در نمایشگاه بین المللی تهران حضور به هم رسانید.

برترین تولیدکنندگان شیرآلات و اتصالات صنعتی

تولیدکننده شیرآلات و اتصالات صنعتی ذوب ریزان همدان

شرکت ذوب ریزان همدان، یکی از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات و اتصالات صنعتی است که فعالیت خود را از سال 1398 شروع کرده و در زمینه شیرآلات و کنتورهای حجمی هوشمند آب فعالیت داشته است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی جدید اروپایی توانسته است بالاترین کیفیت و استانداردهای جهانی را در تولیدات خود به کار ببندد.

تولیدکننده شیرآلات و اتصالات صنعتی ذوب ریزان همدان

سازنده شیرآلات چدنی پیشگامان اتصال مهرآب

شیرآلات صنعتی مهرآب، یکی از سازندگان شیرآلات چدنی، استیل و … است که با نام تجاری هدف آب و مهرآب فعالیت داشته و انواع شیرآلات صنعتی را طراحی و تولید نموده است که بر حسب تجربه و با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا می باشد. این شرکت بر اساس تقاضای بازار و با تکیه بر تخصص پرسنل خود، همواره تولیدات خود را گسترش داده است به گونه ای که دارای تنوع هفتاد نوع محصول از جمله شیرهای خودکار، شیرفلکه های کشویی و … می باشد.

سازنده شیرآلات چدنی پیشگامان اتصال مهرآب

تولیدکننده شیرآلات صنعتی صنایع ریخته گری اردستان

صنایع ریخته گری اردستان، یکی از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات و اتصالات صنعتی است که فعالیت خود را از سال 1374 شروع کرده و با ریخته گری انواع قطعات فولادی و چدنی، اقدام به تولید انواع شیرآلات صنعتی نموده است. تجربه بالای این مجموعه و دانش فنی متخصصین آن باعث شده است که کیفیت محصولات آن در سطح قابل توجه باشد. همچنین بهره مندی از ماشین آلات و تجهیزات آزمایشگاه پیشرفته، بخش کنترل کیفیت ممتاز نیز بر تحقق این امر افزوده است.

تولیدکننده شیرآلات صنعتی صنایع ریخته گری اردستان

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران، یکی از سازندگان شیرآلات چدنی، استیل و … است که انواع اتصالات انعطاف پذیر از جمله اتصالات آکاردئونی، شیلنگ های فلزی و موارد مشابه را در تولیدات خود دارد. این شرکت با تخصص بالا و ماشین آلات پیشرفته خود، همواره در این صنعت به عنوان نامی آشنا شناخته شده و محصولات با کیفیت آن مورد تایید بسیاری از خریدارانش در صنایع مختلف می باشد.

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران

سازنده شیرآلات چدنی میراب

میراب، یکی از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات و اتصالات صنعتی است یکی از شرکت ها با قدمت زیاد در این حوزه اس که فعالیت خود را در این بخش از تولیدات خود در سال 1398 توسعه داده و ظرفیت تولیدات خود را افزایش داده است. به گونه ای که آلیاژهای چدن، استنس استیل و دابلکس را جهت شیرآلات و تجهیزات مناسب آب شور تولید نماید.

سازنده شیرآلات چدنی میراب

تولیدکننده شیرآلات و اتصالات صنعتی کیز ایران

کارخانه تولیدی و صنعتی کیز ایران، یکی از سازندگان شیرآلات چدنی، استیل و … است که از سال 1363 فعالیت خود را شروع کرده و یکی از شرکت های موفق در تولید شیرفلکه های کشویی برنجی است که مورد مصرف صنعت تاسیسات می باشد. تعهد مدیران به اولویت قراردادن کیفیت و تخصص پرسنل به همراه استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات مدرن باعث شده است که شاهد موفقیت های زیادی از این برند در بازار داخلی باشیم.

تولیدکننده شیرآلات و اتصالات صنعتی کیز ایران

سازنده شیرآلات چدنی توان صنعت یاور شیر

شرکت توان صنعت یاور شیر (TYS)، یکی از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات و اتصالات صنعتی است که با مارک TYS و با کیفیت فوق العاده بالا انواع شیرآلات صنعتی را تولید می نماید. این شرکت که فناوری های پیشرفته را در محصولات خود به کار بسته است، سهم بالایی را از بازار داخلی را از آن خود کرده و با در نظر گرفتن قیمت و کیفیت مناسب، آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل کرده است.

سازنده شیرآلات چدنی توان صنعت یاور شیر

شرکت سیال صنعت کسری ساران

شرکت سیال صنعت کسری ساران، یکی از سازندگان شیرآلات چدنی، استیل و … است با 20 سال سابقه و تجربه فنی در تولید انواع شیرآلات صنعتی فعالیت داشته و با استفاده از تجهیزاتی مناسب، اقدام به تولید انواع شیرآلات پروانه ای و گیوتینی بر اساس استانداردهای بین المللی نموده است و در تامین انواع شیرآلات صنعتی، فلنج ها، گسکت ها و اتصالات انعطاف پذیر نیز اقدامات گسترده ای داشته است.

شرکت سیال صنعت کسری ساران

تولیدکننده شیرآلات و اتصالات صنعتی سدید صنعت

شرکت سدید صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه شیرآلات و اتصالات صنعتی بوده و در انتقال ایمن و مطمئن انواع سیالات از جمله، آب، بخار، گاز، روغن داغ، قیر و بنزین، کمک موثری را به صنایع مختلف داشته است که تماما دارای استانداردهای بین المللی می باشد.

تولیدکننده شیرآلات و اتصالات صنعتی سدید صنعت

سازنده شیرآلات چدنی آبرسان طلوع مهر

شرکت آبرسان طلوع مهر، یکی از سازندگان شیرآلات چدنی، استیل و … است که دارای سابقه 23 ساله در این صنعت بوده و انواع شیرآلات صنعتی تحت فشار، اتصالات چدنی و فولادی طراحی و تولید نموده است که دارای مجوزهای لازم بوده و مقاومت لازم در برابر فشار سیالات را دارد.

سازنده شیرآلات چدنی آبرسان طلوع مهر
  • پلتفرم موثر و هوشمند فروش
  • بیش از ۴ میلیون کاربر فعال
  • بیش از ۴۰۰ هزار ویو اینستاگرام

ما با بهترین ها هم مسیریم

☑️ حضور در لیست تولید کنندگان برتر حوزه شما
☑️ تهیه تیزر و عکاسی از شرکت
☑️ درج آگهی دیجیتال و رپرتاژ در سایت
☑️ ساخت غرفه مجازی جهت نمایش محصولات و سئوی نام شرکت