نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست ده تایی بهترین هتل های ارومیه | رزرو هتل در ارومیه

در اینجا لیستی از بهترین هتل های ارومیه آورده شده است. می توانید برای رزرو هتل در ارومیه، از لیست ذیل استفاده کنید. این هتل ها دارای امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای هتلداری هستند و خدمات باکیفیتی را به مهمانان خود ارائه می دهند.

برترین هتل های ارومیه

هتل آنا در ارومیه

هتل آنا، یکی از بهترین هتل های ارومیه است که در 6 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. این هتل که 196 اتاق و سوئیت دارد، با طراحی مدرنی ساخته شده است و می تواند اقامت خوشی را برای کسانی که با اهداف کاری یا تفریحی به این شهر آمده اند فراهم کند. تمامی اتاق های این هتل دارای تجهیزات به روز شده بوده و خدمات مهمانوازی در کیفیت بالایی ارائه می شود. این هتل در اتاق های لوکس خود، امکانات بیشتری همچون وان شیشه ای در حمام و قهوه ساز را ارائه می دهد.

هتل آنا در ارومیه

هتل پارک ارومیه

هتل پارک که از سال 1340 راه اندازی شده است در سال 1360 بازسازی شد و مطابق با معماری اصیل ایرانی، نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی آن مطابق با استانداردهای جهانی طراحی گردید. این هتل که در 7 طبقه ساخته شده است، در مرکز شهر قرار دارد و به مراکز خرید دسترسی راحتی دارد. از همین روست که در تمامی فصول سال، میزبان مهمانانی از داخل و خارج کشور بوده است. رزرو هتل در ارومیه می توانید اوقات خوش و آرام بخشی را برای خود و خانواده فراهم کنید.

هتل پارک ارومیه

اقامتگاه زیبای آریا

هتل آریا ارومیه، یکی از بهترین هتل های ارومیه است که از سال 1390 فعالیت خود را شروع کرده است. این هتل که دارای سطح بالایی از دانش فنی هتلداری و خدمات مهمانداری است، امکانات کاملی را در اتاق ها ارائه می کند. این هتل چهار ستاره زیبا، در سال 1397 بازسازی شد تا بتواند در سطح بالاتری خدمات خود را به مهمانان ارائه کند. این هتل در 14 طبقه ساخته شده و 63 اتاق و سوئیت دارد که تماما شامل امکانات لوکس رفاهی می شود. یکی از مزایای اقامت در این هتل، دسترسی به بازار سنتی و مراکز خرید این شهر است. همچنین هتل آریا به اماکن تاریخی مانند سه گنبد و کلیسای مریم دسترسی دارد.

اقامتگاه زیبای آریا

هتل جهانگردی ارومیه

هتل چهار ستاره جهانگردی، از جمله هتل های قدیمی و زیبای ارومیه است که از سال 1354 فعالیت خود را شروع کرده و در سال 1393 بازسازی شده است. این هتل که دارای 74 اتاق و سوئیت است، امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. با رزرو هتل در ارومیه می توانید از جاذبه های گردشگری این شهر از جمله کلیساهای کوه سیر و مریم دیدن کنید. این هتل در منطقه ای خوش آب و هوا واقع شده است و در نزدیکی دریاچه ارومیه قرار دارد که هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.

هتل جهانگردی ارومیه

اقامتگاه گردشگری کارا

هتل سه ستاره کارا ارومیه، یکی از بهترین هتل های ارومیه است که از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را شروع کرده و از مهمانان خود پذیرایی می کند. این هتل در 9 طبقه ساخته شده است و 35 اتاق دارد. می توانید در این هتل اقامت داشته و از چشم انداز زیبای آن لذت ببرید. این هتل در خیابان شیخ تپه واقع شده و دسترسی آسانی به مراکزی همچون بازار ارومیه، مسجد جامع و کلیسای مریم دارد. این هتل از پرسنلی آموزش دیده برخوردار است تا با ارائه خدماتی کامل، بتواند لحظاتی شیرین و خاطره انگیز را برای مهمانان خود فراهم کند.

اقامتگاه گردشگری کارا

هتل ماه کیمیا ارومیه

هتل ماه کیمیا که از سال 1350 در شهر ارومیه راه اندازی شده است، در خیابان طالقانی قرار دارد. این هتل که دارای 20 اتاق با امکانات مناسب است، میزبان مهمانان از شهرهای مختلف است. ضمن آنکه دارای رستورانی است که غذاهای سنتی و ایرانی را سرو می کند. این هتل که در سال 1395 بازسازی شده است، بخش های مختلف از جمله نما و اتاق ها را مطابق با معماری ایرانی طراحی کرده اند. هتل کیمیا در یک طبقه واقع شده است و پارکینگ مناسبی برای خودروها دارد.

هتل ماه کیمیا ارومیه

اقامتگاه دیاکو

هتل دیاکو، یکی از بهترین هتل های ارومیه است که در سال ۱۴۰۲ راه اندازی شده است. این هتل زیبای ارومیه دارای 65 اتاق و سوئیت با طراحی های مجلل است که امکانات رفاهی کاملی را به مهمانان داخلی و خارجی خود ارائه می کند. با رزرو هتل در ارومیه می توانید به سادگی به اماکن تفریحی همچون تفرجگاه بند یا پارک جنگلی فدک دسترسی داشته یا برای خرید به مراکز خرید این شهر بروید. این هتل با ارائه خدمات کامل مهمانداری، اوقات خوش و راحتی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

اقامتگاه دیاکو

هتل آپارتمان بهار ارومیه

هتل آپارتمان بهار، اقامتگاهی شیک با معماری ایرانی است که از سال 1394 فعالیت خود را شروع کرده است. این هتل که در 5 طبقه ساخته شده است، به صورت هتل آپارتمان طراحی شده است که همراه با دکوراسیون زیبا و تجهیزات کامل رفاهی از مهمانان خود پذیرایی می کند. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و امکان دسترسی به جاذبه های تاریخی و تفریحی شهر را برای مسافران فراهم کرده است. این هتل که در لیست هتل های دو ستاره قرار دارد، در رستوران خود با غذاهای ایرانی میزبان مهمانان است. با رزرو هتل در ارومیه، می توانید ضمن لذت بردن از آب و هوایی دلپذیر، اوقات آرام بخشی را نیز برای خود فراهم کنید.

هتل آپارتمان بهار ارومیه

اقامتگاه زیبای ساحل

هتل ساحل ارومیه، یکی از بهترین هتل ‌های ارومیه است که به عنوان هتل چهار ستاره شناخته می شود. این هتل در سال 1375 تاسیس شده و در سال 1385 بازسازی شده است. هتل ساحل در ساختمان 6 طبقه قرار دارد و 61 اتاق همراه با سوئیت های زیبا را به خود اختصاص داده است. این هتل که خارج از محدوده ترافیک قرار دارد، این امکان را فراهم کرده است تا مهمانان بتوانند با خودروی خود به راحتی تردد کنند. با اقامت در این هتل می توانید به مراکز خرید مرکز شهر رفته یا از اماکن تفریحی مانند برج سه گنبد، مسجد جامع ارومیه و یا کلیسای مریم دیدن کنید.

اقامتگاه زیبای ساحل

هتل ناصر ارومیه

هتل ناصر ارومیه، از دیگر هتل های این شهر است که در 4 طبقه واقع شده و دارای 24 اتاق و سوئیت است که امکانات رفاهی خوبی در آن ها منظور شده است. این هتل در اتاق های خود امکانات متفاوتی را قرار داده است که متناسب با نیاز مسافران تجهیز شده است. با رزرو هتل در ارومیه می توانید به راحتی از اماکن تاریخی مانند موزه ارومیه یا کلیسای مریم بازدید کنید.

هتل ناصر ارومیه
  • پلتفرم موثر و هوشمند فروش
  • بیش از ۴ میلیون کاربر فعال
  • بیش از ۴۰۰ هزار ویو اینستاگرام

ما با بهترین ها هم مسیریم

☑️ حضور در لیست تولید کنندگان برتر حوزه شما
☑️ تهیه تیزر و عکاسی از شرکت
☑️ درج آگهی دیجیتال و رپرتاژ در سایت
☑️ ساخت غرفه مجازی جهت نمایش محصولات و سئوی نام شرکت