نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست ده تایی بهترین هتل های اصفهان | رزرو هتل های لوکس در اصفهان

اگر تصمیم دارید به شهر اصفهان سفر کنید و به دنبال بهترین هتل های اصفهان هستید، می توانید لیست ارائه شده را بررسی کنید. این هتل ها با امکانات کاملی از مهمانان خود پذیرایی می کنند تا بتوانند اوقاتی خوش را برای آنها فراهم کنند. به سادگی می توانید با رزرو هتل های لوکس در اصفهان، سفری به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

برترین هتل های اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباس اصفهان، یکی از بهترین هتل های اصفهان است که دارای قدمتی بالا می باشد. این هتل که دارای معماری زیبا و سنتی است به دست هنرمندان و معماران برجسته زمان خود طراحی و ساخته شده است که از سوی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی مورد توجه است. از امکانات این هتل می توان به اتاق های شیک همراه با دکوراسیون خاص آن اشاره کرد. این هتل دارای رستورانی با غذاهای سنتی و اصیل ایرانی است و با طعم های بی نظیری از مهمانان پذیرایی می کند. این هتل را می توان به عنوان هتل موزه نام برد.

هتل عباسی اصفهان

هتل بین المللی پارسیان کوثر

هتل ‏پنج ستاره پارسیان کوثر در اصفهان واقع شده است که در جوار رودخانه زاینده رود و پل تاریخی سی و سه پل قرار دارد. این که یکی از هتل های قدیمی شهر اصفهان است، از زیر مجموعه گروه هتل های شرایتون است که پس از انقلاب به نام هتل کوثر تغییر نام یافته است. از جمله خدمات رفاهی و اقامتی این هتل می توان به سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، استخر، حمام ترکی، فروشگاه های سوغاتی و صنایع دستی این شهر و غرفه های شیرینی اشاره کرد. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس و جلسات است. با رزرو هتل های لوکس در اصفهان اقامتی خوش را برای خود مهیا سازید.

هتل عباسی اصفهان

رزرو اقامتگاه شیخ بهایی

هتل شیخ بهایی، یکی از بهترین هتل های اصفهان است که دارای اتاق هایی شیک با امکانات مناسب است. این هتل 52 اتاق دارد که امکان استفاده از وایفای رایگان را فراهم کرده تا مهمانان احساس راحتی داشته باشند. این هتل که در نزدیکی میدان نقش جهان و پل سی و سه پل واقع شده است، امکان گردش در خیابان های زیبا مانند چهار باغ را فراهم کرده است. از امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی، پارکینگ سرپوشیده، خدمات خانه داری و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

رزرو اقامتگاه شیخ بهایی

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان که از سال 1384 فعالیت خود را شروع کرده است، دارای 88 اتاق در 13 طبقه است که هر یک از اتاق ها و سوئیت های این هتل، دارای امکانات خاصی است. شما حتی می توانید در این هتل، سوئیت آپارتمان را انتخاب کنید. این هتل که امکان دسترسی راحت به جاذبه های شهر و مراکز خرید را فراهم می کند، دارای رستوران گردان است که می تواند منظره ای از شهر را به نمایش بگذارد. همچنین دارای 4 سالن اجرای مراسم و کنفرانس، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و سالن ماساژ، رستوران و کافه مجهز است. با رزرو هتل های لوکس در اصفهان می توانید با خیالی آسوده به گشت و گذار بپردازید.

هتل آسمان اصفهان

اقامتگاه سنتی و شیک سهروردی

هتل سهروردی یکی از بهترین هتل های اصفهان است که از سال 1397 فعالیت خود را شروع کرده است. این سازه که یکی از ساختمان های تاریخی در اوایل دوره قاجاریه محسوب می شود، امکان دسترسی آسان مهمانان را به جاذبه هایی مانند میدان نقش جهان، کلیسای وانک، پل خواجو و سی و سه پل فراهم کرده است. این هتل که دارای معماری سنتی است، در یک طبقه و 10 اتاق است که امکاناتی مانند رستوران مجهز است که غذاهای سنتی و فرنگی را تا ظرفیت 150 نفر ارائه می کند. همچنین این هتل دارای پارکینگ بوده و در بخش لابی، اینترنت رایگان ارائه می کند.

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان که از زیرمجموعه های هلدینگ داریوش است، دارای معماری زیبا با قدمتی طولانی است که جذابیت خاصی را برای مهمانان خارجی و داخلی فراهم می کند. این هتل که در پنج طبقه ساخته شده است، دارای 95 اتاق است و پارکینگی با ظرفیت 60 خودرو را دارد. ضمن آنکه رستوران این هتل با ظرفیت 250 نفر، امکان پذیرایی از مهمانان را با غذاهای متنوع و اصیل دارد. ساعت تحویل اتاق در این هتل 14:00 و ساعت تخلیه 12:00 خواهد بود. می توانید برای رزرو هتل های لوکس در اصفهان با بخش رزرویشن هتل تماس بگیرید.

هتل آسمان اصفهان

هتل زیبای ستاره

هتل ستاره، یکی از بهترین هتل های اصفهان است که محیطی زیبا و آرام داشته و معماری آن، تلفیقی از سبک سنتی و مدرن است. این هتل که بافتی تاریخی دارد، در نزدیکی جاذبه های تاریخی شهر از قبیل میدان نقش جهان  مسجد شیخ لطف اله، عمارت چهلستون، عمارت عالی قاپو و بازار اصلی اصفهان است. این هتل در 6 طبقه ساخته شده و دارای پارکینگ اختصاصی و رستوران و کافی شاپ مجهز است. اتاق ها و سوئیت این هتل نیز با امکانات مناسبی تجهیز شده است.

هتل زیبای ستاره

هتل دانشمند در اصفهان

هتل دانشمند، در سال 1399 راه اندازی شد و با توجه به موقعیت آن که در نزدیکی جاذبه های تاریخی مانند چهل ستون، عالی قاپو، میدان نصف جهان و… قرار دارد، از سوی گردشگران داخلی و خارجی مورد توجه است. این هتل دارای مترجمان مسلطی است و امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ، خدمات خانه داری، اینترنت رایگان و … را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. با رزرو هتل های لوکس در اصفهان اوقات مفرهی را در طی سفر برای خود فراهم کنید.

هتل دانشمند در اصفهان

اقامتگاه پارسیان عالی قاپو

هتل پارسیان عالی قاپو، یکی از بهترین هتل های اصفهان است  که در مرکز شهر واقع شده و در مجاورت جاذبه های گردشگری واقع شده است.‏ این هتل در سال 1345 راه اندازی شده و دارای 106 اتاق مجهز می باشد. تمامی اتاق ها دارای امکانات رفاهی بوده و سوئیت های بزرگ و اتاق های دو تخته مجهزی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. از جمله امکانات این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک و اینترنت رایگان اشاره کرد. می توانید از رستوران این هتل با غذاهای سنتی و کافی شاپ استفاده کنید.

اقامتگاه پارسیان عالی قاپو

هتل سفیر در اصفهان

هتل سفیر، از سال 1371 راه اندازی شد. تجربه و تخصص مدیریت این هتل در امور هتلداری و مهمانوازی، باعث شده است که به یکی از هتل های معتبر و شناخته شده در اصفهان تبدیل شود. این هتل دارای 100 سوئیت و اتاق است که تمامی آنها دارای معماری مدرن و شیکی است. در تمامی اتاق ها سیستم تهویه مطبوع و اینترنت وایفای وجود دارد. این هتل دارای استخر، سونا، سالن ورزشی و سالن همایش است.

هتل سفیر در اصفهان
  • پلتفرم موثر و هوشمند فروش
  • بیش از ۴ میلیون کاربر فعال
  • بیش از ۴۰۰ هزار ویو اینستاگرام

ما با بهترین ها هم مسیریم

☑️ حضور در لیست تولید کنندگان برتر حوزه شما
☑️ تهیه تیزر و عکاسی از شرکت
☑️ درج آگهی دیجیتال و رپرتاژ در سایت
☑️ ساخت غرفه مجازی جهت نمایش محصولات و سئوی نام شرکت