نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست ده تایی بهترین شرکت های حمل و نقل هوایی | برترین شرکت های حمل بار هوایی

بهترین شرکت های حمل و نقل هوایی، با در نظر گرفتن قیمت و حجم کالا و زمان تحویل آن اقدام به نقل و انتقال کالاهای بازرگانان و تجار می کنند. در حالت کلی، پروازهای بازرگانی برای حمل کالا و بار در نظر گرفته می شود. ارائه خدماتی با کیفیت بالا توسط برترین شرکت های حمل بار هوایی باعث می شود تا تجار به راحتی کالاهای خود را به ایشان بسپارند. در اینجا چند شرکت فعال در این حوزه معرفی شده اند. می توانید برای مشاهده خدمات این شرکت ها در زمان برگزاری نمایشگاه فرودگاه و هواپیما در نمایشگاه بین المللی تهران حضور به هم رسانید.

برترین شرکت های حمل و نقل هوایی

شرکت حمل و نقل هوایی الیت آریا جم

گروه الیت، یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل هوایی است که خدمات خود را در بهترین کیفیت ارائه کرده و حمل و نقل کالاهای تولیدکنندگان، صنعتگران و بازرگانان را با امنیت بالا و مدت زمان مناسب را برعهده دارد. این گروه در ارائه سرویس های حمل و نقل بین المللی و هوایی فعالیت داشته و ترانزیت های داخلی و خارجی را به همراه ترخیص کالا انجام می دهد. این شرکت، با تکیه بر تیم با تجربه و کارشناسان حرفه ‌ای خود، توانسته است بهترین سرویس را با قیمتی مناسب ارائه کند.

لیست ده تایی بهترین شرکت های حمل و نقل هوایی| برترین شرکت های حمل بار هوایی شرکت حمل و نقل هوایی الیت آریا جم

حمل بار هوایی ققنوس

شرکت خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه که با نام تجاری ققنوس فعالیت دارد، یکی از برترین شرکت های حمل کالا است که با سابقه ای ده ساله در امور تجارت خارجی و حمل  بین المللی فعالیت های خود را گسترش داده است. این گروه حرفه ای، با ارائه مشاوره های حرفه ای، خدمات مناسبی را با بهترین قیمت ارائه کرده و در این صنعت، رضایت مندی مشتریان خود را کسب نموده است.

شرکت کاراپست

شرکت کاراپست، یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل هوایی است که فعالیت خود را از سال 1386 شروع کرده و با استفاده از خدماتی با کیفیت و قیمت های مناسب، حمل سریع هوایی را در کنار خدمات حمل و نقل داخلی و خارجی مطمئن ارائه نموده است. این شرکت که استانداردهای این صنعت را به خوبی رعایت می کند، خدمات خود را در محدوده بین المللی به خوبی گسترش داده و به یکی از شرکت های قابل اعتماد در این حوزه تبدیل شده است.

شرکت کاراپست

حمل بار هوایی تی پی جی

حمل و نقل سریع تی پی جی، یکی از برترین شرکت های حمل بار هوایی است که سابقه ای 20 ساله در حوزه حمل و نقل داخلی و بین المللی به صورت سریع داشته و در کمترین زمان، بهترین خدمات را در راستای رضایت مشتریان ارائه کرده است. پرسنل این شرکت تماما به صورت حرفه ای عمل کرده و مشاوره و پاسخگویی سریعی را در ارائه خدمات خود ارائه می کنند.

حمل بار هوایی تی پی جی

شرکت BRE

شرکت پست سریع هوایی BRE ، یکی از بهترین شرکت های حمل بار است که دارای اعتبار بالایی در این حوزه بوده و به صورت اکسپرس کالاها را وارد و صادر می کنند و خدمات ارزشمندی را در این حوزه به مشتریان خود ارائه می نمایند. این شرکت اعتبار بالایی را در حمل و نقل هوایی کسب کرده و با سابقه درخشانی که در این حوزه دارد، پست هوایی از کشورهای دیگر همچون چین را به سرعت انجام می دهد.

شرکت BRE

شرکت حمل و نقل هوایی PDE

شرکت پستی سریع بین المللی PDE ، یکی از برترین شرکت های حمل کالا است که خدمات ویژه ای را به بازرگانان از خرید، حمل کالا تا ترخیص و تحویل آن ها را با هزینه مناسب و بالاترین سرعت انجام می دهد. در این شرکت، حمل کالاها با تشریفات کمی همراه بوده و با تکیه بر تجربه و تخصص پرسنل انجام می شود. از همین روست که در میان شرکت های حمل و نقل خاورمیانه، اعتبار قابل توجهی را کسب نموده است.

شرکت PDE

شرکت حمل بار تی ان تی

پست سریع بین المللی تی ‌ان ‌تی، یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل هوایی است که با سابقه ای حدود 40 سال در حوزه ارائه سرویس های پستی هوایی فعالیت داشته است. این شرکت طیف وسیعی از خدمات و سرویس ها را تحت شرایط استانداردهای جهانی ارائه می کند که در تمامی خدمات خود، عملکردی بالا و تعهد داشته و همواره رضایت مندی مشتریان را در نظر دارد.

حمل بار تی ان تی

شرکت حمل و نقل هوایی آریان آسمان

شرکت حمل و نقل بین المللی آریان آسمان، یکی از برترین شرکت های حمل بار هوایی است که با تکیه بر تجربه و تخصص پرسنل خود، خدمات ارزشمندی را در حوزه بسته بندی و حل هوایی بارهای بین المللی و داخلی ارائه کرده و مطابق با نیازهای مشتریان از مبدا تا تحویل کالا در مقصد خدماتی همچون بسته بندی و ترخیص را انجام می دهد. این شرکت در خصوص حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی مشاوره های کارشناسی ارائه می کند.

شرکت حمل و نقل هوایی آریان آسمان

حمل بار هوایی پادامیرا راه

شرکت خدمات بار هوایی پادمیرا، یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل هوایی است فعالیت خود را از سال 1388 شروع کرده و در خصوص خدمات بار هوایی بین المللی، سرویس دهی خود را گسترش داده است. این شرکت که سابقه درخشان 40 سال فعالیت در این حوزه دارد، با تکیه بر تجربه مدیران خود، توانسته است به شرکت خوشنام و قابل اعتماد در این حوزه تبدیل شود.

حمل کالای پادامیرا راه

شرکت بارمان ترابر

بارمان ترابر، یکی از برترین شرکت های حمل و نقل است که دارای سابقه ای 27 ساله بوده و نوآوری های بسیاری را در این حوزه به کار بسته است. این شرکت با استفاده از خدمات و امکانات بخش های مختلف خود، در حوزه حمل و نقل هوایی و ارسال کالای بین المللی از تجریه ای ارزشمند برخوردار بوده و مطابق با اولویت های مشتری خود، سرویس های ویژه ای را ارائه می کند.

شرکت بارمان ترابر
  • پلتفرم موثر و هوشمند فروش
  • بیش از ۴ میلیون کاربر فعال
  • بیش از ۴۰۰ هزار ویو اینستاگرام

ما با بهترین ها هم مسیریم

☑️ حضور در لیست تولید کنندگان برتر حوزه شما
☑️ تهیه تیزر و عکاسی از شرکت
☑️ درج آگهی دیجیتال و رپرتاژ در سایت
☑️ ساخت غرفه مجازی جهت نمایش محصولات و سئوی نام شرکت