نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست ده تایی بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی | سازندگان ماشین آلات ریسندگی

ایجاد منسوجات شامل چندین فرآیند است که با بهره مندی از ماشین آلات ساخته شده توسط تولید کنندگان ماشین آلات نساجی میسر می شود. پس از تولید الیاف، آنها به نخ ریسیده شده و سپس برای ایجاد پارچه در بسیاری از فرآیندهای فرعی دیگر استفاده می شود. باید گفت که تولید منسوجات با انواع ماشین آلات نساجی کار ساده ای نیست. حتی زمانی که پارچه‌ها ساخته می‌شوند، باید از قبل پردازش، رنگ یا چاپ شوند، سپس با یک اصلاح نهایی به پایان برسند. آشنایی با دستگاه های نساجی یکی از اصول اولیه در این کار است. ضمن آنکه انواع منسوجات، از نمد تا بافتنی متفاوت است و حتی پارچه‌هایی ، آنقدر محکم بافته شده‌اند که به نظر می‌رسد یک تکه هستند. همانطور که می توانید تصور کنید، ماشین هایی وجود دارند که وظیفه بسیاری از بخش های این فرآیندها را بر عهده دارند تا تولید منسوجات را تا حد امکان روان کنند. ماشین آلات مربوط به تولید الیاف و نخ بر نحوه استفاده از موادی همچون پنبه، پشم، کتان، ابریشم یا حتی مواد مصنوعی متفاوت است. بنابراین در کارخانجات معتبر نساجی ، محصولات بهترین سازندگان ماشین آلات ریسندگی نیز حضور دارند تا کیفیت الیاف و نخ تولید شده بهترین شکل ممکن را داشته باشد. در این جا لیستی از این تولید کنندگان برتر ماشین آلات نساجی را آورده ایم. می توانید برای مشاهده محصولات این برند ها در زمان برگزاری نمایشگاه ماشین آلات نساجی در نمایشگاه بین المللی تهران حضور به هم رسانید.

برترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی

سرامیک کوثر

شرکت سرامیک کوثر، یکی از شرکت های قدیمی با 35 سال فعالیت در حوزه صنعت ماشین آلات نساجی و بافندگی و تولید قطعات سرامیکی مورد مصرف در این بخش می باشد که در کیفیت عالی ارائه می شود. طراحی و ساخت این قطعات در بهترین کیفیت بوده که در تجهیزات و انواع ماشین آلات نساجی مورد استفاده می باشد. این قطعات با استفاده از تجهیزات به روز شده و با بهره مندی از تیمی مجرب و آزموده طراحی و ارائه می شود.

سرامیک کوثر

سازنده ماشین آلات ریسندگی معتمد تکس

از دیگر فعالان مورد اعتماد و شناخته شده در ماشین آلات نساجی و بافندگی ، شرکت معتمد تکس است که با هدف تمرکز بر بازار منطقه در شهر استانبول ترکیه تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز نمود تا بتواند با عملکردی بهینه در تامین قطعات اصلی انواع ماشین آلات نساجی اقدام نماید. این شرکت همچنین همواره در تامین تجهیزات، دستگاه ها و قطعات فرش ماشینی به شرکت های تولید کننده خدمت رسانی کرده و با بهره مندی از نمایندگی انحصاری شرکت معتبر آنماک ماکینا ترکیه در ایران، به عنوان یکی از بهترین سازندگان ماشین آلات ریسندگی خدمات شایسته و سریعی را ارائه می کند.

سازنده ماشین آلات ریسندگی معتمد تکس

ماشین سازی راعی دهقی و شرکاء

شرکت ماشین سازی راعی از جمله شرکت های موفق در ماشین آلات نساجی و بافندگی است که به عنوان اولین طراح و تولید کننده ماشین چله پیچی بخشی شیب ثابت است که آن را به شیب یابی هوشمند مجهز نموده و توانسته است گامی موثر در خودکفایی کشور در این حوزه برداشته و از فناوری های روز دنیا بهره لازم را ببرد. ضمن آنکه یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی در منطقه به شمار می آید که ماشین کناره نویسی پارچه را تحت لیسانس شرکت سوئیسی راه اندازی نموده است.

ماشین سازی راعی دهقی و شرکاء

تولید کننده ماشین آلات نساجی شوکا ایرانیان

شرکت دانش بنیان شوکا ایرانیان،  طراحی ، ساخت و اجرای خط کامل تولید نخ BCF و CF را از ابتدای سال 1391 شروع نموده و در کشور به یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی تبدیل شد. این شرکت با ارائه خدمات فنی و مشاوره به تولید کنندگان ، توانسته است در گسترش و رشد صنعت ماشین آلات نساجی و بافندگی گامی موثر بردارد. همچنین در تولید دستگاه جدید بوبین پیچ که دارای ثبت اختراع بوده ، اعتبار لازم را کسب نموده است.

سازنده ماشین آلات ریسندگی پترو سرو ریتون (سرو ریتون پردیس )

شرکت پترو سرو ریتون که اکنون با نام سرو ریتون پردیس فعالتی می کند، یکی از سازندگان ماشین آلات ریسندگی است که فروش ماشین الات کاغذ، فیلم و منسوجات نبافته ، آپرون و کاتکس ریسندگی ، تیغه های برش  را در برنامه کاری خود داشته و یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در ارائه  انواع ماشین آلات نساجی است. از سویی دیگر، با تکیه بر تخصص و دانش به روز خود، همواره راهنمایی و مشاوره های لازم را در خصوص آشنایی با دستگاه های نساجی به مشتریان خود ارائه می نماید.

سازنده ماشین آلات ریسندگی پترو سرو ریتون (سرو ریتون پردیس )

تولید کننده ماشین آلات نساجی ایران ماسوره

واحد تولیدی صنعتی ایران ماسوره دارای سابقه ای طولانی و درخشان در تامین دستگاه های بافندگی دارد که توانسته است با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و کیفیت بالای محصولات خود، ضمن ارائه انواع ماشین آلات به بازار داخلی ، بخش صادرات خود را نیز تقویت کرده و قطعات مورد نیاز را به بسیاری از تولید کنندگان ارائه نماید. ضمن آنکه خود نیز به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی در کشور و منطقه شناخته می شود.

تولید کننده ماشین آلات نساجی ایران ماسوره

سازنده ماشین آلات ریسندگی ماشین سازی احمد

شرکت ماشین سازی احمد از جمله فعالان در حوزه ماشین آلات نساجی و بافندگی است که با قدمتی چهل ساله توانسته است در طراحی و ساخت ماشین آلات و قطعات انواع دستگاه ها در خدمت بازار داخلی و خارجی بوده و با طراحی و ساخت انواع قالب های صنعتی در حوزه تجهیزات نساجی ، گامی موثر در خودکفایی و استقلال تولید کنندگان در این حوزه برداشته و خود نیز در شمار بهترین سازندگان ماشین آلات ریسندگی قرار گیرد. این شرکت اکنون با تکیه بر تجربه و تخصص خود و تجهیزات پیشرفته و فناوری های به روز شده ، قادر است تا در جهت آشنایی با دستگاه های نساجی مشاوره های لازم را به تولید کنندگان محترم ارائه کرده و در جهت تامین قطعات یدکی ماشین آلات، خدمات خود را در سطح کشور و در تمامی نقاط دنیا ارائه نماید.

دانش بنیان آپافن

شرکت تعاونی دانش بنیان آپافن از جمله شرکت های دانش بنیان موفق است که در جهت کنترل صنعتی دستگاه های بافندگی فعالیت داشته و با یک دهه تجربه و تخصص ارزشمند خود ، قادر است تا به بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی خدمات اتوماسیون صنعتی و کنترل صنعتی را ارائه نماید.

دانش بنیان آپافن

تولید کننده ماشین آلات نساجی مسعود (رایکا کاویان رادین)

شرکت رایکا کاویان رادین که با نام تجاری رکورد فعالیت دارد، با تکیه بر دستگاه های صنعتی پیشرفته خود، بیش از شانزده سال فعالیت ارزنده داشته و توانسته است در بخش ماشین آلات نساجی و بافندگی نیز موثر واقع شود. این شرکت ماشين آلات چاپ ديجيتال با کیفیت ممتازی را به بازار ارائه کرده است که کیفیت بالای آنها و عملکردی بهینه شده در تجهیزات ارائه شده، باعث شده است تا به نامی آشنا در میان تولید کنندگان ماشین آلات نساجی دست یابد.

تولید کننده ماشین آلات نساجی مسعود (رایکا کاویان رادین)

سازنده ماشین آلات ریسندگی نورا نوین تک تدبیر

از دیگر شرکت های فعال در عرضه ماشین آلات نساجی و بافندگی شرکت نورا نوین تک تدبیر است که به خوبی توانسته است بخشی مهم از صنعت نساجی در کشور را پاسخ گو بوده و تقاضای بازار را در حوزه تولیدات خود تامین نماید. این شرکت سازنده ماشین آلات ریسندگی و نساجی در کشور با کیفیت مطلوب می باشد.

  • پلتفرم موثر و هوشمند فروش
  • بیش از ۴ میلیون کاربر فعال
  • بیش از ۴۰۰ هزار ویو اینستاگرام

ما با بهترین ها هم مسیریم

☑️ حضور در لیست تولید کنندگان برتر حوزه شما
☑️ تهیه تیزر و عکاسی از شرکت
☑️ درج آگهی دیجیتال و رپرتاژ در سایت
☑️ ساخت غرفه مجازی جهت نمایش محصولات و سئوی نام شرکت