نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی بزرگ

اصطلاح لوازم خانگی را می توان به دستگاه یا تجهیزاتی که برای انجام یک برنامه کاربردی یا کار غیر صنعتی طراحی شده است که در زندگی شخصی ما از نوعی فناوری استفاده می کند، خلاصه کرد. انواع لوازم خانگی بزرگ تجهیزاتی هستند که تلاش انسان را در انجام یک کار مشخص کاهش می دهند.

وقتی نیازهای برنامه کاری خود را در نظر می گیریم، چه در خانه یا محل کارمان یا در محیط کار بیرونی، وسایل برقی تقریباً در همه جا، کاربری های لازم را در اختیار ما قرار می دهند. یک دستگاه لوازم خانگی ، برای تامین یک عملکرد در زندگی شخصی افراد طراحی شده است و از پنج دسته کاربردی اصلی روشنایی، گرمایش، سرمایش و کار مکانیکی استفاده می کند که در مارک های مختلف و خط تولید لوازم خانگی در ایران تولید می گردد.

به عنوان مثال، در فروش لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه ، یک بخاری گرمایشی، یک یخچال خنک کننده، یک میکسر دستی را می توان در نظر داشت. در حالت کلی باید گفت که لوازم خانگی، وسایل یا تجهیزاتی هستند که به انجام کارهای خانه مانند پخت و پز، نظافت، نگهداری مواد غذایی، روشنایی و سرگرمی کمک می کنند. شما می توانید در این جا، خرید خود را از بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی ایرانی داشته باشید.

برترین تولید کنندگان لوازم خانگی بزرگ

ناسیونال

شرکت صنایع  الکتریکی ناسیونال ایران که با نام تجاری ناسیونال فعالیت دارد، بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که اعتبار بالایی را در بازار لوازم خانگی بزرگ به خود اختصاص داده است. این شرکت، فروش لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه را در سطح کشور و منطقه گسترش داده است و با بهره مندی از خط تولید لوازم خانگی در ایران ، موفق به ارائه تنوع بالایی از محصولات با کیفیت بالا شده است. انواع لوازم خانگی بزرگ را در این برند، می توانید با قیمت مناسب تهیه کنید.

گلدیران

یکی از شرکت های پرآوازه در تولید انواع لوازم خانگی بزرگ شرکت گلدیران است که در تولید و فروش لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه ، دارای اعتبار بالایی بوده و بازارهای داخلی و خاورمیانه را به خوبی از آن خود کرده است. این برند، از بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که هدف خود را بر تولید محصولاتی با کیفیت و دوام بالا گذاشته و موفق شده است تا با بهره مندی از خط تولید لوازم خانگی در ایران ، از دیگر رقبا متمایز گردد.

کن

از دیگر شرکت های مطرح در تولید و فروش لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه ، شرکت کن است که در تولید انواع هود و گاز رومیزی آشپزخانه، بسیار موفق عمل کرده و از بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی ایرانی به شمار می آید. این شرکت با بهره مندی از آزمایشگاه های مجهز و مدرن و خط تولید لوازم خانگی در ایران ، رضایت مندی بالایی از مشتریان را کسب نموده است.

استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز ، نیز از بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که با طراحی، تولید و پخش لوازم و تجهیزات آشپزخانه، موفق به فروش لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه در داخل و خارج از کشور شده و محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را به بازار عرضه داشته است. این شرکت، با تولید انواع لوازم خانگی بزرگ به موفقیت های برجسته ای دست یافته است.

فیلور

یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی بزرگ ، شرکت فیلور  است که با قدمتی حدود شصت سال، محصولاتی متنوع را به بازار عرضه داشته و یکی از موفق ترین شرکت ها در فروش لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه در سطح منطقه و کشور بوده است. فیلور اکنون از بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی ایرانی به شمار می آید.

الکترو استیل

شرکت الکترواستیل نیز یکی از بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که با بهره مندی از تجربه بالای 50 سال و تجهیزات مدرن و خط تولید لوازم خانگی در ایران ، محصولات متنوعی از جمله یخچال و فریزرهای خانگی و صنعتی را به بازار عرضه داشته است. این شرکت با استفاده از فناوری های روز دنیا، قادر شده است تا فروش لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه را در سطح منطقه و کشور به اجرا در آورد.

میلان گاز آمل

شرکت میلان گاز آمل ، فعالیت خود را در تولید انواع لوازم خانگی بزرگ از سال 1382 آغاز نموده و به شرکتی موفق در طراحی، تولید و فروش لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه تبدیل شده است که تولیدات خود از قبیل آبگرمکن را به کشورهای همسایه صادر می نماید. به گونه ای که محصولاتی با کیفیت و رقابتی با برندهای مشابه را به بازارهای منطقه، عرضه داشته است.

سیلوان

شرکت سیلوان نیز از دیگر شرکت های فعال در تولید انواع لوازم خانگی بزرگ است که فعالیت خود را از سال 1357 شروع نموده و انواع کولر، بخاری و اجاق گازهای کابین دار را به بازار راهی کرده است. این شرکت دارای خط تولید لوازم خانگی در ایران است که با ظرفیتی مناسب، فروش لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه را با کیفیت و قیمت مناسب، در دست دارد.

پندار آفرینان پاسارگاد

شرکت پندار آفرینان پاسارگاد ، یکی از بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که توانسته است فروش لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه را در کشورهای همسایه گسترش داده و محصولاتی با کیفیت بالا را به بازار داخلی و خارجی عرضه دارد. این شرکت اکنون با خط تولید لوازم خانگی در ایران ، قادر است تا انواع لوازم خانگی بزرگ را در ظرفیتی بالا طراحی و تولید نماید.

فاطر ره آورد الکترونیک ( ویداس )

شرکت فاطر ره آورد الکترونیک با نام تجاری ویداس از دیگر شرکت های موفق و یکی از بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که تنوع بالایی از محصولات و لوازم خانگی را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می دارد. این شرکت با تولید کنندگان معتبر و مشهور جهانی در حال همکاری است و با بهره مندی از تجهیزات مدرن و خط تولید لوازم خانگی در ایران ، کالاهایی با درجه ممتاز به بازار راهی می نماید و فروش لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه را در سطح منطقه از آن خود کرده است.

  • پلتفرم موثر و هوشمند فروش
  • بیش از ۴ میلیون کاربر فعال
  • بیش از ۴۰۰ هزار ویو اینستاگرام

ما با بهترین ها هم مسیریم

☑️ حضور در لیست تولید کنندگان برتر حوزه شما
☑️ تهیه تیزر و عکاسی از شرکت
☑️ درج آگهی دیجیتال و رپرتاژ در سایت
☑️ ساخت غرفه مجازی جهت نمایش محصولات و سئوی نام شرکت