نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لوازم خانگی

معرفی بهترین تولید کننده‌گان لوازم خانگی

در این نوشته قصد داریم شما را با بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی و محصولات آنها در ایران آشنا کنیم.

لوگوی پارس خزر

پارس خزر

در اسفند ماه ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در آبان ماه سال ۱۳۶۱ نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر یافت. درحال حاضر شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی برقی کوچک در ایران، به صورت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می دهد و سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادارنیز عرضه می شود. این شرکت همچنین یکی از ارکان شرکت سرمایه گذاری پارس توشه می باشد. خشنودی مشتریان، طراحی و توسعه محصولات جدید و تلاش در شکوفایی ایران عزیز، سرلوحه فعالیت شرکت است.

محصولات

محصولات لوازم خانگی پارس خزر دارای  8 دسته اصلی است که عبارتند از شستشو و نطافت لباس، تهویه، سرمایشی و گرمایشی، پخت و پز، آماده‌ساز غذا، چرخ گوشت، نوشیدنی ساز، جاروبرقی و بخار شور، سلامتی و بهداشت.

شستشو و نظافت لباس

محصولات این دسته 2 نوع است یکی ماشین لباس شویی و دیگری اتو بخار

ماشین لباس شویی

ماشین لباسشویی های پارس خزر که با طراحی زیبا، ساده و فناوری های نوین شستشو با حباب، سیستم ضد رسوب، سیستم ضد چروک و با برند پرخاطره و با تجربه پارس خزر تولید شده اند، اولین تجربه خوب ورود پارس خزر به حوزه لوازم خانگی بزرگ برقی است که همه را به استفاده از آن تشویق می کند. همانگونه که می دانیم ماشین‌های لباسشویی چند مدل هستند که پرطرفدارترین ماشین لباسشویی، ماشین لباسشویی درب از جلو است. ماشین لباسشویی های پارس خزر در شش مدل 7 کیلویی سفید، 7 کیلویی نقره ای، 8 کیلویی سفید، 8 کیلویی نقره ای، 8.5 کیلویی سفید و 8.5 کیلویی نقره ای تولید شده اند. برای خرید مدل مناسب از این ماشین لباسشویی ها، باید به میزان و حجم لباسها و تعداد افراد خانواده توجه داشته باشید تا با انتخاب ماشین لباسشویی مناسب، در مصرف انرژی هم صرفه جویی نمایید.

ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی مدل WM-814 سفیدماشین لباسشویی 8.5 کیلوگرمی مدل WM-8514 نقره ای

اتو بخار

شرکت صنعتی پارس خزر همیشه در تلاش است مدل‌های جدید اتو بخار را وارد بازار مصرف نموده و سلیقه بسیاری از مشتریان محترم را پوشش دهد. از طرفی پارس خزر در تولید انواع بهترین اتو در دو برند پارس خزر و سایا که بسیاری از مدل اتو بخارهای آن تحت لیسانس بوش آلمان تولید می شوند، همواره بهره گیری از بروز ترین مواد، تکنولوژی و کارایی را با قیمت مناسب و اقتصادی سرلوحه خود قرار داده است. اتو بخار دستی یکی از پرکاربردترین اتوها به شمار می رود و همان‌طور که از اسمش پیداست از طریق بخار آب، چروک‌های لباس را باز می‌کند. همیشه سعی ما این است که پارس خزر در ذهن مشتریان گرامی تداعی کننده بهترین مارک اتو باشد!

Pars Khazar SI-702 Steam Ironاتو بخار تیتايوم | Titanium

تهویه، سرمایشی و گرمایشی

لوازم خانگی تهویه، سرمایشی و گرمایشی پارس خزر شامل انواع پنکه رومیزی، پنکه ایستاده، پنکه دیواری، پنکه سقفی، بخاری برقی، فن هیتر رومیزی و ایستاده، شومینه رومیزی و هواکش‌های خانگی می شوند. این گروه محصول از ماندگارترین تولیدات شرکت صنعتی پارس خزر محسوب می شوند. تولیداتی که شعار کالای باکیفیت ایرانی (ساخت ایران) را نیز همواره به یدک می کشند. مدل پنکه های جدید و قدیم پارس خزر و یا حتی فن هیتر رومیزی که جزو پرفروش ترین محصول های این گروه محصول قرار میگیرد، در کمتر خانه ای وجود ندارد. پارس خزر اخیرا در تولید هواکش خانگی نیز وارد شده و تولیدات آن جزو باکیفیت‌ترین و بی‌صدا ترین مدل های بازار محسوب می شوند. برای خرید آنلاین بهترین مدل پنکه، بهترین مدل فن هیتر و یا حتی بهترین مدل بخاری برقی تعلل نکنید. قیمت مناسب و اقتصادی، فاکتور مهمی است که پارس خزر همیشه سعی می کند آن را مد نظر خود قرار دهد.

پنكه پايه بلند مدل 4070Rبخاري كنوكتور TM2000فن هيتر 2000Pهواکش خانگی مدل VPK-12D

پخت و پز

پخت و پز جزء جدانشدنی هر خانواده بویژه خانواده های ایرانی است. پارس خزر با آگاهی از سلیقه و ذائقه ی خانه های پارسی در خصوص روشهای پخت غذا، لوازم خانگی متنوعی در این گروه محصول در سبد عرضه قرار داده است. در زندگی امروزی برای صرف کمترین زمان و دردسر، یک آشپزخانه ی بدون پلوپز، آرام پز، بخارپز، تخم مرغ پز و یا حتی سرخ کن و کباب پز (باربیکیو) ناقص به نظر می رسد. پلوپز پارس خزر دو کلمه ای هستند که نمی شود کنار هم استفاده نکرد! از قدیم تا امروز که جدیدترین مدل پلوپز ها در حال تولید هستند، همچنان کالای با کیفیت ایرانی ساخت ایران است که در کنج آشپزخانه ی خانه های ایرانی جا خوش نموده است. انواع ساندویچ ساز، خوراک‌پز (مولتی کوکر) چندکاره و پلوپز های صادراتی نیز در این گروه محصول از لوازم خانگی پارس خزر قرار می گیرند و جزو ابزارهای یک آشپزخانه کامل محسوب می شوند.

آون توستر 18 ليتري مدل TO-18CRKSتخم مرغ پز ZDQ-70A شيشه اي

پلوپز تي اس 181Nبخارپز FS-12000P

آماده‌ساز غذا

  لوازم خانگی آماده ساز غذا یا غذاساز‌ها، در سرعت زندگی امروزی یک عضو جدایی ناپذیر آشپزخانه هر خانه‌ی پارسی است. ابزار آشپزخانه ای که در تسریع فرآیند فراهم آوری غذا همه کاره و موثر هستند. علاوه بر سرعت، قدرت و دقت بالا در انجام کار از مشخصات خوب غذاساز‌ها به شمار می رود. از غذاساز همه کاره، آسیاب، همزن، بلندر، خرد کن پارس خزر گرفته تا دوکاره (آسیاب، مخلوط کن)، سه کاره (خرد کن، مخلوط کن، همزن)، سبزی خرد کن، میوه و سبزی خشک کن، مکمل غذاساز جادویی و ترازو آشپزخانه، همه به زندگی شما سرعت می بخشند. آماده سازهای غذا می توانند دستیاران خوب شما در آشپزخانه باشند. در این شاخه می توانید مشخصات و قمیت غذاساز 11 کاره سایا، خرد کن و مخلوط کن پارس خزر و بسیاری دیگر از محصولات را بررسی و با یکدیگر مقایسه نمایید. تنوع این بخش یکی  از دلایل ما برای قرار دادن پرس خزر در زمره بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی است.

دوكاره آسياب-مخلوط كن 310Pخرد كن CP-802P

خرد كن 123 كارابلندر HB-5503AP

چرخ گوشت

مادربزرگهایمان برایمان تعریف کرده اند که چگونه با هاون زمان زیادی را صرف کوبیدن گوشت برای طبخ غذاهایی که با گوشت تکه ای امکان پختشان نبود می کرده اند. زمان مادرهایمان که شد، ابزارهای کارآمدی مثل چرخ گوشت هاي پارس خزر روی کار آمد که بالطبع آشپزی را هم آسان تر کرد و مادرهایمان با سلیقه تمام گوشت مخصوص چرخ کردن را جدا می کردند و با احتیاط از حضور فرزندان کنجکاوش چرخ می کردند و غذاهایی را می پختند که در نظر هر کدام از ما طعمشان بی نظیر بود. نوبت به ما که رسید گوشت های چرخ کرده آماده به آسانی در دسترس قرار گرفت و کار همه را راحت کرد! گوشت‌های چرخ شده در بسته‌بندی‌های آماده به علت قرار گرفتن در معرض هوای آزاد، تازگی و آب بافت خود را از دست می‌دهند. امان از زمانی که در قصابی حضور داشته باشیم و شاهد چرخ شدن گوشت های نشسته و پر از چربی و … باشیم که آقای سوپر گوشت محترم با خیال راحت در چرخ گوشت بزرگی که احتمالا از بدو خرید رنگ شستشو را به خود ندیده است می اندازد و گوشت چرخ کرده ای تحویلمان می دهد که نمی دانیم چیست، اینجاست که باید گفت: هر کسی کو دور ماند از اصل خویش/ باز جوید روزگار وصل خویش.

با چرخ کردن گوشت در خانه، می دانیم که چه چیزی به داخل چرخ گوشت می ریزیم، می توانیم میزان چربی گوشت را کنترل کنیم و در نتیجه با چرخ کردن گوشت تازه در خانه، غذایی با کیفیت‌تر و سالم‌تر خواهیم داشت.

چرخ گوشت MG 1500Pچرخ گوشت MG 1800

نوشیدنی ساز

نوشیدنی‌ها نقش مهمی در فرهنگ و تغذیه انسانی ایفا می‌کنند. در کنار آب که نوشیدنی مهمی برای سلامتی بدن به شماره می رود، در سایر انواع نوشیدنی‌ها، آب‌میوه‌ها، مخلوط شیر و میوه (مانند شیرموز، شیرنارگیل، شیرخرما، شیرپسته و معجون)، چای و قهوه از رایج ترین آنها به شمار می رود. آب میوه های صنعتی به دلیل استفاده از کنسانتره میوه (و نه میوه‌ی  تازه) و مواد نگهدارنده و افزودنیهای شیمیایی، هیچ گاه نمی توانند جایگزین نوشیدنی های طبیعی خانگی شوند. چه بسا توصیه پزشکان به بیماران را حتما شنیده اید که حتما آب میوه طبیعی مصرف کنید! چای و دم نوش نیز از نوشیدنی‌های رایج بخصوص برای مردمان ایران زمین بوده و هست که منبع طبیعی از کافئین، تئوفیلین، تیانین و آنتی‌اکسیدان‌ها به شمار می رود. هیچگاه نمی توان از طعم دلچسب یک فنجان چای تازه دم پس از خستگی یک روز کاری گذشت بخصوص اگر آن روز بارانی نیز باشد.

آبمیوه گیری، کتری برقی، چای ساز، اسپرسو ساز از جمله محصولات این دسته میباشند.

آبميوه گيري تفاله جدا آووكادوكتري برقی با بدنه استیل مات مدل استیمو | Steamo

چاي ساز بخار استيل TM-3000SPاسپرسوساز-کاپوچینو مدل ترنتو | Trento

جاروبرقی و بخار شور

   برای اینکه بتوانید یک خرید خوب انجام داده و رضایت کامل داشته باشید،  با اندکی جستجو در بین جاروبرقی و بخارشو‌های پارس خزر می توانید به مدلهای متنوع و متفاوتی از جاروبرقی، جارو شارژی، جارو عصایی و بخارشو ها را مشاهده فرمایید باید قبل از هر چیز نیازهای خودتان را به خوبی شناسایی کرده و شرایط خانه‌تان را بسنجید تا بتوانید یک صاحب بهترین جاروبرقی، بهترین جاروشارژی یا بهترین بخارشو شوید.

جارو برقي VC2200جارو شارژي 414

جارو عصایی مرلینتي شوي بخار تيركس

سلامتی و بهداشتی

پارس خزر در گروه محصول لوازم خانگی سلامتی و بهداشت، دستگاههای تصفیه هوا، ظروف نگهدارنده غذا (فودسیور) و سشوار مسافرتی خود را عرضه می کند. مهمترین محصولات این شاخه، دستگاه‌های تصفیه هوا هستند که در شهرهای بخصوص آلوده تر امروزی شاید نیازی اجتناب ناپذیر باشد. دستگاه‌های تصفیه هوای خانگی، باعث کاهش آلرژی، تنگی نفس و آسم شده و تحقیقات پزشکی نیز نشان می دهد که تصفیه کننده هوا بسیاری از مشکلات تنفسی را برطرف می نماید.

تصفيه هوا 602فود سيور مستطيلي 3 تكه (7 ليتر)

شرکت پارس خزر دارای خرید اینترنتی نیز است و میتوان کلیه خریدها را در وبسایت انجام داد.

لوگوی آرشیا الکتریک

ارشیا الکتریک

این شرکت فعالیت خود را با طراحی و تولید انواع پنکه های رومیزی آغاز و با بکارگیری فناوری روز دنیا و طراحی نوین، گستره محصولات خود را به انواع پنکه های سقفی و ایستاده، لباسشویی، جارو برقی، بخاری های هالوژنی کم مصرف و چهار المنتی افزایش داده است و آبمیوه گیری و سرخ کن جزء طرحهای آینده این شرکت می باشد. این شرکت با استفاده از طیف وسیعی از متخصصان و مشاوران مجرب موفق به تولید محصولاتی زیبا و با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب و غیر قابل رقابت گردیده است. علاوه بر این، داشتن بیش از 220 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، این شرکت را به عنوان یک واحد پیشرو، آماده ی ارائه خدمات به مشتریان نموده است.  ارشیا الکتریک یکی از  بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران محسوب میشود.

محصولات

محصولات شرکت به دسته محصولات سرمایشی، گرمایشی، خانگی و آشپزخانه تقسیم میشود. هم اکنون ارشیا الکتریک یکی از بهترین تولید کننده‌گان لوازم خانگی در ایران محسوب میشود

محصولات سرمایشی

دارای 5 محصول پنکه های سقفی،  پنكه هاي رومیزی ، پنكه های چندحالته، پنکه دیواری ، پنکه بخاری رومیزی میباشد

پنکه های سقفی

دارای 8 مدل با مشخصات کلی زیر میباشند

  پنكه سقفي با ريموت كنترل و تايمر
– بی صدا
– اولین تولید کننده فرایند رنگ پوششی الکترواستاتیک  (مناسب برای محیط مرطوب)
–  دو سال گارانتی تعویض و پنج سال خدمات
– دارای توان باد دهی بالا
– موتور Turboبا سیم پیچی مس (جهت عمر مفید بیشتر، افزایش قدرت و مصرف کمتر)
– مصرف فوق العاده کم انرژی نسبت به سایر پنکه ها (کمتر از100 وات)
– ثبت اختراع کلید پنکه سقفی مجهز به حشره کش
– با 5 حالت باددهی منحصر به فرد
– دارای موتور با استاندارد های جهانی  CE,CB,CCC,GS
– دارای گرید انرژی A
– دارای کلید دور معکوس (سرد جهت تابستان و گرم جهت زمستان در اغلب مدلها)
– با قابلیت نصب لامپ در اکثر مدلها
– امکان استفاده تمام پنکه های سقفی با کلید معمولی یا ریموت کنترل

پنکه سقفیپنکه سقفی

 پنكه هاي رومیزی

1- پروانه 5 پره و باد دهی مطلوب بیش از 8 متر

2- مجهز به 2 موتور مجزا

3- قدرت موتور 90 – 80 وات

4- مجهز به سیستم گردشی افقی  وعمودی

5- بدنه محکم از جنس ABS

6- دو سال ضمانت و 5 سال خدمات 

 -7 سه سرعت باد دهی  (ملایم، متوسط و زیاد (

-8 دارای موتور با استاندارد های جهانی  CE,GS,ISO 9001-2008

 9- دارای گرید انرژی A

پنکه رومیزیپنکه

پنكه های چندحالته

دارای 7 مدل با مشخصات کلی زیر میباشند

– دارای پروانه 5 پره با باددهی فوق العاده و طراحی زیبا و منحصر به فرد
– مجهز به چند موتور مجزا
–  گرید انرژی A
– کم مصرف و پرتوان (8 متر باددهی مطلوب)
– قابلیت تنظیم ارتفاع
– با سه حالت سرعت (کم، متوسط و زیاد)
– صدای کم برای استفاده از شب
–  مجهز به کنترل از راه دور در تمام مدلها به جز Classic بدون کنترل و 3010
– مجهز به تایمر 30 دقیقه ای تا 7.5 ساعته (در مدل کنترل دار)

پنکه چند حالتهپنکه چند حالته

پنکه دیواری با مدل W9

مشخصات

1-  پروانه 5 پره

2- مجهز به دو موتور

3- برچسب انرزی A

4- سه سرعت باددهی

5- گردش چپ و راست

6- کنترل از راه دور

7- باد دهی حالت نسیم بهاری،خواب،طبیعی

8- دارای تایمر خواب  

پنکه دیواری

پنکه بخاری رومیزی 2210

مشخصات:

1- دارای مصرف انرژی کم گرید A

2- کم صدای برای استفاده زمان خواب

3- دو حالت باد دهی (گرم ،سرد)

4- دو حالت گرمادهی مطلوب (کم،زیاد)

5- سیستم تنظیم دما خودکار(ترموستات)

6- کلید ایمنی قطع خودکار هنگام واژگونی

7- دارای سیستم محافظ موتور

8- دارای بدنه مقاوم ویژه و توان حرارتی بالا

9- دارای استاندارد ایمنی

10- دو سال ضمانت و5 سال خدمات

پنکه دیواری

محصولات گرمایشی

بخاری برقی 4 المنتی،بخاری پنکه رومیزی،  بخاری هالوژنی، کرسی برقی از جمله این محصولات هستند.

بخاری چهار المنتی 2007

مشخصات:
1- طراحی جدید و بی نظیر با گرید A

2- مجهز به فن

3- مجهز به ترموستات

4- مجهز به سیستم بخور آب

5- سیستم ایمنی قطع هنگام واژگونی

6- طول عمر طولانی

7- توان 900 و1800 وات

بخاری 4 المنتی

بخاری هالوژنی دیواری +Classic A

مشخصات: 

1- کمترین مصرف انرژی نسبت به انواع بخاری

2- انرژی کمتر ،گرمادهی بیشتر (انتقال 90%گرما با زاویه و شعاع 5 متر)

3- گرمادهی با پرتو طبیعی مادون قرمز (مناسب برای درمان مفاصل و روماتیسمی)

4- دو حالت گرمادهی ویژه کم500 و زیاد1000

5- گردش چپ و راست

6- مجهز به تایمر (قطع کن اتوماتیک در زمان خاص)

7- مجهز به روکش ایمنی جهت جلوگیری از سوختگی

8- دارای کنترل از راه دور

9- دارای نشان استاندارد کالا جهت استفاده در ارگان های دولتی و خدماتی

10- دارای تاییدیه سلامت از دانشکده علوم پزشکی اصفهان

11- دو سال ضمانت و 5 سال خدمات

 12- گرید انرژی A

بخاری هالوژنی دیواری

کرسی برقی کم مصرف Sakura

مشخصات:

1- گرید انرژی A (کم مصرف هالوژنی)

2- مجهز به ترموستات حرارتی (قطع خودکار)

3- کلید بین راهی جهت استفاده بهتر (کابل بلند 2.5 متر)

4- دارای روکش مخمل ضد سوختگی

5- تاییده خاصیت درمانی از دانشگده علوم پزشکی اصفهان (جهت تسکین درد مفاصل و آرتروز)

6- بی صدا برای استفاده در شب

7- دارای نشان استاندارد ایمنی کالا

8- دو سال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش

کرسی برقی کم مصرف

کرسی برقی میله ای Sakura I

مشخصات:

1- دارای دو المنت میله ای مجزا

2- گرید انرژی A و استاندارد ملی ایمنی

3- المنت هالوژنی ژاپنی ،انتقال 90% انرژی

4- حالت گرمایی (کم ،متوسط و زیاد)

5- مجهز به ترموستات حرارتی(قطع خودکار)

6- تاییده خاصیت درمانی از دانشگده علوم پزشکی اصفهان (جهت تسکین درد مفاصل و آرتروز)

7- دارای کلید بین راهی جهت استفاده بهتر (کابل بلند 2.5 متر)

8- دارای روکش مخمل ضد سوختگی

9- دارای نشان استاندارد ایمنی کالا

10- دو سال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش

کرسی کم مصرف

محصولات خانگی

محصولات خانگی دارای 3 محصول لباس شویی، مینی واش و جاروبرقی است.

لباس شویی و مینی واش

 انواع لباسشویی:

1- لباسشویی دوقلو AR.WM-8200

مشخصات لباسشویی دوقلو 8200:

– ظرفیت 8/2 کیلوگرم
– مصرف برق 1/3 لباسشویی اتوماتیک
– جعبه فیلتر جادویی با قابلیت شستشو

– دارای تایمر (هشدار اتمام شستشو)

– درب شیشه ای شفاف
– موتور پر قدرت و کم صدا
– خاصیت ضد عفونی کننده قوی
– مجهز به خشک کن مجزا
– دارای سیستم حباب ساز و آبشار
– دارای موتور پمپ تخلیه مجزا
– مجهز به مخزن ضد باکتر ی و جرم
– لوله اتصال به شیر آب
– سیستم شستشوی بهینه از 1/5 تا ظرفیت کامل(شستشو بر مبنای لباس)

لباس شویی دوقلو

مینی واش
1- مینی واش AR-3000

 – ظرفیت 2/5 کیلو شستشو و خشک کن
   – مجهز به خشک کن مجزا
   – مجهز به تایمر شستشو
   – دارای2 موتور شستشو و خشک کن
   – بدنه مقاوم، ضد باکتر ی و جرم

مینی واش
2- مینی واش AR-2600

مشخصات مینی واش 3000:

– دارای محفظه مقاوم و شفاف
– ظرفیت شستشو 3 کیلو
– پرتوان و کم صدا
– مجهز به تایمر شستشو و خشک کن مجزا
– مجهز به خشک کن با قابلیت جداسازی
– مجهز به مخزن ضد باکتری و جرم

مینی واش

مشخصات کلی جارو برقی مدل 2600، 3500 و 3800:

1- دارای برچسب انرژی A و پرتوان و کم صدا
2- سیستم هشدار خودکار پر شدن کیسه با قابلیت شستشوی کیسه
3- دارای کنترل مکش و قدرت مکش بالا
4-  گردش 360 درجه تلسکوپی
5- سیستم ایمنی محافظ موتور
6- مجهز به فیلتر NANO , HEPA  قابل تعویض و شستشو
7- قابلیت نصب لوله تلسکوپی پشت بدنه جارو
8- درز روب و ماشین روب مجزا
9- در رنگهای متنوع
10- برس با فیلترهای NANO , HEPA
11- کم صدا در مدل 3800 و 3500  با نمایشگر LED
12- با 36 ماه ضمانت موتور
13- 10 سال خدمات پس از فروش
جاروبرقیجارو برقی
جارو برقی

مشخصات کلی جارو برقی  سطلی مدل 4600:

   1- پر توان ، دارای گرید انرژی A

   2- لوله تلسکوپی استیل

   3- قابل حمل آسان

   4- لوله 360 درجه

   5- دو حالت مکش

   6- ست کامل برس جهت کاربردهای مختلف

   7- دارای بیشترین فیلتراسیون HEPA

   8- سیستم اعلام پر شدن کیسه ظرفیت 20 لیتری

   9- قابل شستشوی کیسه فیلتر

   10- 36 ماه ضمانت موتور

   11- 15 سال خدمات پس از فروش

جارو برقی 4500

محصولات آشپزخانه

محصولات این دسته به چرخ گوشت ، چای سازها، سرخ کنها و ابمیوه گیری، مخلوط کن و میکسر تقسیم میشود.

چرخ گوشت ها

دارای 2 مدل 1900 و 1600 با مشخصات کلی زیر هستند.

1- پر قدرت
2- کنترل لمسی
3- فیوز ایمنی برای محافظت موتور
4- دارای پنجره های استیل مخصوص
5- تیغه های استیل ضد زنگ
6- دکمه دور برگردان پس از توقف کامل موتور
7- دارای سینی نگهدارنده مواد با ظرفیت بسیار بالا
8- قابلیت جداسازی اجزاء جهت شستشوی راحت تر

چرخ گوشت

چای ساز ها

– کتری استیل و شیشه ای LED
– کتری با ظرفیت 1/8 لیتر  قابل شستشو
– قوری با ظرفیت 1.5 لیتر قابل شستشو
– ست کتری و قوری با سوئیچ ON/OFF
– صفحه حرارتی مخصوص گرم نگهداشتن چای (قوری)
– فیلتر جداشونده
– دارای روکش استیل ضد زنگ در مدل 696 با قطع کن اتوماتیک
– کلید قطع دستی در مدل 808 با امکان گرم نگه داشتن آب در دمای دلخواه

چای سازها

سرخ کن‌ها

سرخ کن‌ها دارای 4 مدل هستند در حجمهای مختلف مانند 1 ،1.5 و2.5 لیتری. این تنوع یکی از دلایلی است که ما ارشیا الکتریک را در زمره بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران قرار دادیم.

سرخ کن ها

آبمیوه گیری، مخلوط کن و میکسر

این دسته دارای محصولاتی مانند آبمیوه گیری، مخلوط  کن  و میکسر است

آبمیوه گیریآبمیوه گیریآبمیوه گیریآبمیوه گیری

لوگوی سولان سبز

سولان سبز

شرکت سولان سبز در سال 1350 با نام گروه توليدی و صنعتی سَوَلان تاسیس گردید . این شرکت با احداث کارخانه ای در کشور ایران منطقه کهريزک تهران ، و در زمينی به وسعت 33000 متر مربع توانست با توليد سيستم های گرمايشی و سرمايشی شامل انواع کولر های آبی , بخاريهای نفت سوز و گاز سوز و خوراک پزهای نفت سوز و گازسوز, گام های موثری را در جهت رشد و شکوفايی خود بردارد. گروه توليدی و صنعتی سولان سبز با بيش ازنیم قرن تجربه و نوآوری, پيشرو در صنعت لوازم خانگی و کسب افتخارات مختلف کشوری با تولید انواع کولر ، بخاری و خوراک پز با صادرات بيش از 95% از محصولات خود سهم عمده ای در صادرات لوازم خانگی کشور بر عهده دارد. این شرکت در سالهای متوالی بعنوان صادر کننده نمونه معرفی گردید و بعنوان واحد نمونه کیفیت و استاندارد موفق به دریافت تندیس طلایی نشان استاندارد شد . این شرکت و برند آن را با توجه به محصولات میتوان جز بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران به حساب آورد.

محصولات

محصولات را میتوان در 2 دسته گرمایشی و سرمایشی دسته‌بندی کرد

محصولات گرمایشی

این محصولات شامل انواع گاز سوز، نفت سوز و خوراک پز است.

بخاری سولان سبزبخاری سولان سبزبخاری نفت سوزخوراک پزی

محصولات سرمایشی

محصولات سرمایشی شامل کولرهای آبی میباشد.

کولر سولان سبزکولر سولان سبز

در ایین نوشته شما را با 3 تا از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران بهمراه محصولاتشان آشنا کردیم . اگه قصد خرید دارید به سایتشان سر بزنید و قیمتها و محصولات را با هم مقایسه کنید.