لیست ۱۰ تایی شرکت های تبلیغات نمایشگاهی
صفحه نخست » لیست های 10 تایی مشاغل » لیست ده تایی شرکت های تبلیغات نمایشگاهی
یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت مشارکت کنندگان نمایشگاه ها، بهره برداری حداکثری از فرصت کوتاهی است که در نمایشگاه های تخصصی دارند، که مستلزم شناسایی رسانه های تبلیغات نمایشگاهی و خبری پرمخاطب نمایشگاه و بهره برداری مناسب از آن ها در جهت انتقال پیام و معرفی مزیت های تجاری خود به حداکثر مخاطبان هدف در میان بازدید کنندگان حضوری و مجازی نمایشگاه است. در این گزارش ، موسسات معتبر رسانه ای و بازاریابی نمایشگاهی فعال در حوزه نمایشگاه ها را جهت بهره برداری مشارکت کنندگان محترم نمایشگاه های بین المللی تهران و شهرستان ها معرفی کرده ایم:
برترین شرکت های تبلیغات نمایشگاهی
گروه رسانه های نمایشگاهی (نمایار)
یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت مشارکت کنندگان نمایشگاهها برای بهرهبرداری حداکثری از فرصت کوتاهی که در نمایشگاههای تخصصی دارند، شناسایی رسانههای تبلیغاتی و خبری پرمخاطب نمایشگاه و بهرهبرداری مناسب از آنها در جهت انتقال پیام و معرفی مزیتهای تجاری خود به حداکثر مخاطبان هدف در میان بازدیدکنندگان حضوری و مجازی نمایشگاه است.
گروه رسانههای نمایشگاهی «نمایار» به عنوان پرمخاطبترین رسانه نمایشگاهی ایران از رسانههای زیر تشکیل شده است شما را به آشنایی با امکانات تبلیغاتی و رسانه ای منحصر به فرد رسانههای گروه «نمایار» به شرح ذیل دعوت می کنیم:
خبرگزاری اخبار نمایشگاهها
این خبرگزاری با 4 میلیون کاربر تخصصی وفادار که تعدادشان هر روز رو به افزایش است، پرمخاطبترین سایت نمایشگاهی ایران است و لینک اول گوگل در معرفی همه عناوین نمایشگاههای تخصصی و همچنین لینکهای اول تا سوم گوگل در معرفی لیستهای شرکت های شاخص در اکثر زمینههای تولیدی و خدماتی زیر مجموعه نمایشگاهها را در اختیار دارد.
هفته نامه اقتصاد و نمایشگاه ها
این نشریه به عنوان قدیمیترین و تنها نشریه تخصصی صنعت نمایشگاهی با همکاری روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاهها از سال ۱۳۹۱ به مدت 12 سال است که بیش از ۴۵۰ شماره نشریه رسمی نمایشگاههای بینالمللی تهران را منتشر کرده است. هر شماره نشریه رسمی نمایشگاهها در تیراژ 5 هزار نسخه به صورت رایگان در ایام برگزاری نمایشگاهها میان بازدیدکنندگان تخصصی و اهل مطالعه از از طرق مختلف توضیح میگردد که بخشی از تیراژ آن به خریداران کتاب نمایشگاهها، بخشی از طریق غرفه شرکتهای دارای آگهی در نشریه و بخش دیگری از طریق ستاد برگزاری و تیم اختصاصی توزیع نشریه به طور رایگان در اختیار بازدیدکنندگان هدف قرار میگیرد. تولید شماره های نشریه در هر نمایشگاه بسته به سفارش ستاد و تامین مالی، از یک تا 4 شماره روزانه است. در این نشریه صرفاً آگهی و مصاحبه مدیران برندهای معتبر مورد تایید ستاد برگزاری نمایشگاه پذیرفته و منتشر میگردد.
صفحه اینستاگرام «نمایار»
یکی دیگر از زیر مجموعههای این گروه است که به تازگی تاسیس گردیده و با جذب بیش از30هزار فالوور تخصصی (در پایان سال گذشته) تحقق هدف افزایش این تعداد به 100 هزار فالور تخصصی از طریق تولید محتوای جذاب نمایشگاهی تا پایان سال برنامه ریزی شده است
کتاب سال صنعت نمایشگاهی ایران
که در پایان هر سال منتشر میگردد وعلاوه بر انتشار عملکرد فعالان صنعت نمایشگاهی در برگزاری رویدادهای یک ساله، دستاوردهای برندهای شاخص هر نمایشگاه را نیز به تفکیک دراین کتاب منتشر و برای مخاطبان هدف ارسال میگردد.
تیم طراحی سایت و خدمات سئوی اختصاصی
گروه طراحی سایت و خدمات سئوی اختصاصی با مدیریت مهندس فواد شیخ آقایی به همراه تیم مجرب و با تجربه، کلیه خدمات مربوط به مشاوره، طراحی و راه اندازی وب سایت را به همراه پشتیبانی و سئوی اختصاصی ارائه می دهد.
گروه طراحی و چاپ آذرنگ
تیم طراحی و چاپ آذرنگ (با مدیریت دکتر علیرضا مجابی) خدمات مربوط به طراحی و چاپ انواع محصولات و ابزارهای خدماتی، تبلیغات نمایشگاهی و برندسازی را در بالاترین سطح کیفی ممکن ارائه می دهد.
- آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش، ابتدای خیابان طالقانی، خیابان شهید سوری، پلاک 29، طبقه اول
- وب سایت: www.namayeshgahha.ir
- 021-44827169
موسسه تبلیغات نمایشگاهی معرفان رسانه پویا
شرکت معرفان به عنوان مجری انحصاری تبلیغات نمایشگاهی محیطی و رادیویی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا و همچنین دارای رسانه و رتبه از زیباسازی شهرداری تهران می باشد و آماده ارائه انواع خدمات تبلیغات محیطی می باشد. معرفان با دو دهه سابقه به عنوان یکی از فعالترین برندهای صنعت تبلیغات مشغول ارائه خدمات بوده و با تکیه بر تجربیات خود، در کنار بسیاری از برندهای تجاری و بازرگانی و خدماتی، کمپین های موفقی را تعریف و اجرا کرده است.
- آدرس: تهران، ابتدای خیابان شهید مطهری، خیابان منصور، پلاک۹
- وب سایت: www.moarefan.com
- تلفن: 88704000-021
نشر اکنون (آفتاب سابق)
با بیش از 20 سال تجربه مدیران خود در حوزه پروژه های نمایشگاهی (اسپانسری و انتشار کتاب تخصصی نمایشگاهی.) مانند اسپانسری و انتشار کتاب نمایشگاه های بین المللی صنعت تهران، در و پنجره، گردشگری، قطعات خودرو و … برگزارکننده همایش های تخصصی و بازرگانی مختلفی بوده است.
- وب سایت: www.nashr-aknoon.ir
- تلفن: 07137390081
شرکت تبلیغات نمایشگاهی دایان
هلدینگ دایان به عنوان یک هلدینگ بازاریابی نمایشگاهی فعال با هدف ارائه خدمات در عرصه تبلیغات به صورت فول سرویس با همکاری با شرکت های مرتبط و مکمل خود، خدماتی خلاقانه متمایز و مبتنی بر دانش روز به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. این تیم با استفاده از فناوری های نوین و سرمایه انسانی متخصص در تلاش است. تا نقش موثری در ارتقای تبلیغات، توسعه بازار مشتریان و مهمتر از آن ارتقای خدمات خود داشته باشد.
شرکت زرین ماندگار دایان معروف به شرکت تبلیغاتی دایان فعالیت خود را از سال 1397 آغاز نمود. و با گرد هم آوری برترین تیم داخلی و خارجی و اجرای برنامه ریزی های صورت پذیرفته . و طی مدت کوتاهی از شرکت های برتر در حوزه تبلیغات، تولید محتوا، اینترنت، شبکه های اجتماعی و برگزاری ایونت های تبلیغاتی شده تشکیل کادر مجرب از اساتید داخلی و خارجی از جمله برنامه های آغازین جهت بهینه نمودن کیفیت خلاقیت و نوع تبلیغات در ایران بوده است.
- وب سایت: www.dayantabligh.com
- تلفن: 26712157-021
شرکت تبلیغاتی رسش
ماموریت اصلی و بنیادی رسش ارائه راه حل های یکپارچه، مقرون به صرفه و موثر برای تحقق اهداف مشتریان در زمینه هایی مانند افزایش فروش، افزایش سهم بازار، معرفی محصولات جدید، توسعهی برند، بازاریابی داخلی و توسعه بازار است. واحدهای تحقیقاتی، هنری و اجرایی شرکت عواملی هستند که به طور هوشمندانه راه حل های ارتباطی و تبلیغاتی توسعه یافته برای هر مشتری را به واقعیت تبدیل می کند. یکی از مهم ترین اصول شرکت تبلیغات نمایشگاهی رسش، تعهد، صداقت و حسن انجام کار است. قطعا اگر رضایتمندی مشتری اساس و رکن هر مجموعه باشد، حتما موفق خواهد شد.
- آدرس: تهران، خیابان آفریقا، پایین تر از چهار راه جهان کودک، خیابان شهیدی، کوچه علمی فرهنگی (کمان)، پلاک 15، طبقه 2-3-4
- وب سایت: www.raseshmedia.com
- تلفن: 88881062-021
شرکت تبلیغات نمایشگاهی آرنیک
مجموعه تبلیغاتی آرنیک با بیش از 10 سال سابقه در امر تبلیغات محیطی و واردات استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی و نیز همچنین مجری برگزاری همایشها و سمینار ها در ایران و ترکیه و ارمنستان مفتخر است اعلام بدارد در این مدت توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را جلب نماید.
- آدرس: تهران،خیابان طرشت شمالی، بن بست زمانی، پلاک10، واحد 3
- وب سایت: www.arnikprint.com
- تلفن: 66013050-021
کانون تبلیغاتی رسانه نقره ای
کانون تبلیغاتی رسانه نقره ای، یک شرکت ایرانی مستقر در شهر تهران است. این شرکت از سال 1375 به صورت مستقل وارد عرصه بازاریابی نمایشگاهی گردید. و با بهره گيری از تجارب قبل و فن آوری نوين و همچنين توجه به جديدترين استانداردهای جهانی و تطبيق آن با فرهنگ اسلامی و سلایق ايرانی، قادر گرديد تا كارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد. ایده اصلی این شرکت ارائه خدمات عالی، مقرون به صرفه، جذاب و نوآورانه با تمرکز بر نیاز شرکت ها در زمینه ی چاپ، تبلیغات نمایشگاهی و ….. بوده، که به صورت كاملا تخصصي معطوف به طراحی و ايجاد آثار برجسته و ماندگار در عرضه تبليغات كشور شده است، به نحوی كه رضايتمندی مشتريان را به دنبال داشته باشد.
- آدرس: تهران، پایین تر از میدان توحید، خیابان پرچم، روبروی کوچه خردنیا، پلاک 36، طبقه 1، واحد 2
- وب سایت: www.silverrasaneh.com
- تلفن: 67665665-021
شرکت بازاریابی نمایشگاهی خورشید
شرکت نمایشگاهی خورشید با هدف برگزاری نمایشـگاه ها و سمـینارهای تخصـصی و بین المللی پـایه گذاری شـده است. این شرکت با دارا بودن پتانسیل های بالا در ایران و سـایرکـشورها و اعطـای نمایندگی در کشورهای همسایه نظیر کشور های عضو خاورمیانه و کشورهای آسیای مرکزی فعالیـت خود را در زمینه برگزاری نمایشگاه های بیـن المــللی گســترش داده است. و جود کارنامه در خشان این شرکت در میـان شـرکت های مجری حاکی از اعتماد و اطمـینان به خـانواده بزرگ شرکت نمایشگاهی خورشید است.
- آدرس: تهران اتوبان علامه جعفری -غرب به شرق پلاک 6
- وب سایت: www.khorshidfair.net
- تلفن: 449530369-021
آژانس تبلیغاتی نیک هنر
تیم خلاق نیک هنر گروهی جوان با تجربه گران و با نگاهی نو و خلاقانه به مباحث مطرح گردید. با ارائه موثرترین راهکار های کاربردی، ارتباطات و تبلیغات نمایشگاهی، به کارگیری هنر، خلاقیت، دانش و فناوری و با تکیه بر نیروهای توانا و متخصص به سازمان های مشتاق کمک می کنند. تا کسب و کارشان را بسازند، ظرفیت هایشان را توسعه دهند، رشد کنند، نو آوری داشته باشند و پیوند عمیق و ارزشمندی را با مشتریانشان در سطوح مختلف ایجاد کنند. تیم نیک هنر با سابقه ای نیک در امر مشاوره، تدوین استراتژی و کمپین های تبلیغاتی، اجرای انواع روش های فروش و بازاریابی آمادگی دارد. بهترین راهکار را با بالاترین نتیجه جهت معرفی و فروش سرویس های مختلف مجموعه شما ارائه نماید.
- آدرس: کریم خان خیابان نجات الهی جنوبی کوچه حقیقت طلب
- وب سایت: www.nik-honar.ir
- تلفن: 88915417-021
آژانس تبلیغاتی ایران نوین
کانون ایران نوین، سازمانی پویا در حوزه تبلیغات، برندینگ و ارائه راهکارهای موثر بازاریابی برپایه به روزترین رویکردهای علمی و حرفه ای است. با بهره گیری از دانش روز، تجربه سالیان متمادی و همکاری با برترین شرکتهای تبلیغاتی بین المللی، خدمات را ارائه می دهند. مایه مباهات کانون ایران نوین است. که همواره توانسته با مشارکت در ارتقاء دانش تبلیغات نمایشگاهی و برندینگ ایران، الگویی شایسته برای شرکت های فعال در این حوزه باشد. ما با تفکری خلاقانه و هنری، رویکردی دانش بنیان و عملکردی حرفه ای. و به پشتوانه سرمایه انسانی متخصص خود برآنیم تا پاسخگوی طیف متنوعی از نیازهای مشتریان خود باشیم.
- آدرس: تهران،خیابان ولیعصر،نرسیده به چهارراه پارک وی، کوچه مهناز پلاک27 ساختمان ایران نوین
- وب سایت: www.irannovin.net
- تلفن: 27634-021
فرایند تبلیغات نمایشگاهی به چه معناست و چه مزیت هایی دارد؟
تبلیغات نمایشگاهی، یکی از روش های موثر بازاریابی است. که شرکت ها و سازمان ها از آن جهت معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات خود در محیط نمایشگاهی استفاده می کنند. این نوع تبلیغات اغلب به صورت غرفه آرایی در نمایشگاه های تخصصی یا عمومی برپا می شوند. که به شرکت ها این امکان را می دهند تا مستقیما با مخاطبین و مشتریان بالقوه خود در تعامل باشند. این امر فرصت هایی جهت نمایش محصول، ارائه دمو و برقراری ارتباطات شخصی فراهم می کند. که می تواند درک عمیق تری از نیازها و ترجیحات بازار را رقم بزند. یکی از مزیت های اصلی تبلیغات نمایشگاهی، توانایی آن در ایجاد ارتباطات چهره به چهره با مشتریان است. که این امر می تواند به بنیان گذاری روابط تجاری مستحکم و ماندگار کمک کند.
علاوه بر این، حضور فیزیکی در نمایشگاه به شرکت ها اجازه می دهد تا برند و تصویر شرکتی خود را به نمایش بگذارند و با سایر رقبا در میدانی عملی و زنده رقابت کنند. این استراتژی بازاریابی نمایشگاهی نه تنها به تقویت شهرت و اعتبار برند کمک می کند، بلکه امکان دسترسی به اطلاعات بازار و شناسایی روندهای جدید صنعتی را نیز فراهم می کند، که همگی می توانند در توسعه استراتژی های تجاری آینده نقش بسزایی داشته باشند.
بازاریابی نمایشگاهی چگونه موجب افزایش فروش و جذب مشتری می شود؟
بازاریابی نمایشگاهی با تامین فرصت هایی برای ارتباط مستقیم با مشتریان، نقش مهمی در افزایش فروش ایفا می کند. در این محیط، شرکت ها می توانند محصولات و خدمات خود را به صورت جذاب و تعاملی نمایش دهند. که این امر می تواند تاثیر مثبتی بر تصمیم گیری مشتریان داشته باشد. تبلیغات نمایشگاهی به کسب و کارها امکان می دهد تا از طریق نمایش دموی زنده، توضیحات فنی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، اعتماد و اطمینان آن ها را جلب کنند. این تعامل مستقیم و چهره به چهره نه تنها می تواند باعث تقویت روابط تجاری شود، بلکه موجب افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان نیز می گردد.
علاوه بر این، بازاریابی نمایشگاهی فرصت های کانال سازی بزرگی را فراهم می کند. که می تواند به جذب مشتریان جدید و ایجاد روابط تجاری پایدار کمک کند. در چنین رویدادهایی، شرکت ها می توانند با دیگر کسب و کارها و صنعت گران ملاقات کنند. که این امر می تواند به ایجاد همکاری جدید و گسترش شبکه تجاری منجر شود. همچنین، تبلیغات نمایشگاهی به شرکت ها این امکان را می دهد. که از نظرات و بازخوردهای مستقیم مشتریان بهره مند شوند. همه این عوامل در نهایت می توانند به افزایش فروش و رشد پایدار کسب و کارها کمک کنند.
«نمایار» بازدیدکنندگان غرفه و محصول شما را چند برابر می کند!
هر یک از مؤسسات و رسانه های هلدینگ «نمایار»، امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می کنند. که مشارکت کنندگان در صورت خرید بسته های اقتصادی مجموعه خدمات رسانه ای و تبلیغاتی (تبلیغات نمایشگاهی) این گروه، هزینه بسیار کمتری در مقایسه با خرید خدمات مجزای هر یک از مؤسسات و رسانه های گروه خواهند پرداخت.
زیرا تخفیفات و تسهیلات مناسبی در قالب پکیج های خدماتی جامع این گروه رسانه ای برای مشارکت کنندگان تعیین می شود. تا آن ها را قادر سازد از مجموعه این خدمات (بازاریابی نمایشگاهی)، از مرحله انتشار کاغذ دعوت حضور در صفحات پرمخاطب و صفحات مربوط به حیطه فعالیت تخصصی در سایت، تا تهیه و انتشار گزارش ها و مصاحبه های مطبوعاتی و تلویزیونی در نشریه و خبرگزاری و اینستاگرام «نمایار» و ایجاد ویترین (غرفه مجازی) در ذیل نام برند خود در فهرست 10 برند برتر حوزه فعالیت خود و نیز باز طراحی لوگو و سایت شرکت با هدف تقویت سئوی آن به منظور قرارگیری در لینک های بالای گوگل و درج لوگو و نشانی غرفه خود در کنار نقشه راهنمای نمایشگاه در نشریه و سایت نمایشگاه را با مناسب ترین قیمت، بهره مند گردند.
ضمن انتشار تعرفه تفکیکی و نیز بسته های ترکیبی خدمات رسانه های گروه «نمایار» به شرح پیوست. شما را به تکمیل و ارسال برگه ثبت سفارش دعوت می کنیم. بدیهی است، کارشناسان گروه نمایار به محض دریافت برگه با شما تماس می گیرند. و ضمن پاسخگویی به سوال های احتمالی، طبق درخواست نهایی شما نسبت به رزرو جایگاه های مورد نظرتان در سایت و نشریه برای ارائه خدمات مورد نظر اقدام خواهند کرد. اگر شما هم قصد استفاده از تبلیغات نمایشگاهی دارید، نمایار ایده آل ترین گزینه برای شما به شمار می رود.