نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهسا پلیمر پارس

شرکت بهسا پلیمر پارس با هدف ایجاد تحول در تولید آلیاژهای پلیمری مهندسی ، مستربچ ها و افزودنیهای مورد نیاز صنایع پلاستیک و نیز پلیمرها و افزودنیهای زیست تخریب پذیر توسط جمعی از اساتید دانشگاه ، نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی پایه نهاده شد.

شرایط ویژه در تولید محصولات خاص پلیمری اعم از تکنولوژی اختلاط و فرمولاسیون های پیشرفته مستلزم دستیابی به تکنولوژی های برتر بوده است. بر این اساس با تکیه بر تخصص داخلی و الهام از آخرین تکنولوژی های روز دنیا اولین دستگاه نیدر غیر متقارن در جهان در این شرکت طراحی و ساخته شد.

بهسا پلیمر پارس

محصول

درباره شرکت بهسا پلیمر پارس

اختراع (پتنت) این تکنولوژی هم اکنون در  شرکت بهسا پلیمر پارس به ثبت رسیده و بر این مبنا شرکت بهسا پلیمر پارس به ثبت دانش بنیان توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به درجه تکنولوژی های نوین توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت نایل گردیده است.

تبادل این تکنولوژی با یکی از معتبرترین شرکتهای صاحب نام کشور کره ای در زمینه تولید محصولات پلیمری منجر به همکاری تکنولوژیکی میان شرکت SANDWELL POLYTECH کره جنوبی و بهسا پلیمر گردیده که نتیجه آن دستیابی به پیشرفته ترین فرمولاسیون های تولید آلیاژهای پلیمری و تولید محصولات مشترک در ایران گردیده است.

در راستا ی دستیابی به بالاترین سطح کیفی ، مواد اولیه به دقت از بین برترینهای دنیا گلچین شده اند که این امر منتج به دستیابی به بالاترین سطح کیفی و رسیدن به بازارهای منطقه و جهان شده است که از آن جمله میتوان به استفاده از محصولات بهسا پلیمر برای اولین باردر خطوط تولید قطعات شرکت خودرو سازی HYUNDAI کره جنوبی اشاره نمود.

رسالت های اجتماعی حفظ محیط زیست ، بهسا پلیمر پارس را برآن داشت تا به تحقیق و پژوهش در زمینه زیست پلیمرها و پلیمرهای تجزیه شونده توجه ویژه نماید و با شعار “پلیمر دوستدار محیط زیست ” حرکت تکنولوژیکی به سمت جهانی عاری از زباله های پلیمری را آغاز نماید.

التزام به کیفیت ، اعتقاد به نوآوری ، تعهد به کارآفرینی دانش محور در راستای توسعه پایدار ، ارزش افزایی برای مشتریان و فروش منتج به نتیحه برد- برد برای فروشنده و مصرف کننده ، ارزشهای بنیادین و استراتژی این شرکت در جهت نیل به چشم اندازهای متعالی موسسین آن است .

امیدواریم در این راه همراهی شما را کنار خود به گرمی لمس کنیم .

گفتگو با امیر شکیبا رئیس هیئت مدیره شرکت بهسا پلیمر پارس

رئیس هیئت مدیره شرکت بهسا پلیمر پارس با اشاره به فعالیت های این شرکت اظهار داشت: شرکت دانش بنیان بهسا پلیمر پارس در زمینه تولید مستربچ، کامپاند و افزودنی های پلیمری از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد. در این مجموعه جمعی از متخصصین و نخبگان گرد هم آمده اند و با تلاش و پشتوانه علمی، محصولات کیفی با بالاترین استانداردهای روز جهانی را تولید و به بازار عرضه می نمایند.

وی افزود: محصولات اصلی بهسا پلیمر پارس، افزودنی های پلیمری است. این افزودنی ها با خواص ویژه برای پلیمر، افزودنی های رنگی، کامپاند ها و آلیاژهای پلیمری استفاده می شود.

امیر شکیبا با اشاره به هدف این شرکت از حضور در رویداد صنعت لوازم خانگی ایران تاکید کرد: هدف ما از حضور در نمایشگاه برای نمایش توانمندی ها و قابلیت های شرکت و ایجاد بستری مناسب جهت ارتقاء کالاهای لوازم خانگی از لحاظ فیزیکی و کیفی است.

وی افزود: محصولات این شرکت می تواند تاثیر شگرفی در زمینه زیبایی شناختی محصول نهایی لوازم خانگی داشته باشد. از سوی دیگر محصولات ما از لحاظ خواص فیزیکی و شیمیایی می تواند خواصی ویژه مثل ضربه‌پذیری، پذیرش حرارت های بالاتر و عدم ساییدگی قطعات پلیمری را در محصولات نهایی لوازم خانگی اضافه نماید.

شرکت ما به واسطه تولید ماشین آلات خاص صنایع پلیمری، به عنوان یک شرکت دانش بنیان شناخته شد؛ وی با بیان این مطلب اعلام کرد: ماشینی که در مجموعه ما ساخته شد؛ می تواند خواصی به پلیمر اضافه نماید که ماشین آلات قدیمی تر و ماشین های معمول در بازار فاقد آن هستند و ما برای اولین بار در ایران اقدام به ساخت این ماشین نمودیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت بهسا پلیمر پارس خاطرنشان ساخت: پس از ممنوعیت واردات مواد لوازم خانگی، فرصتی طلایی برای کل فعالان صنعت لوازم خانگی ایجاد شد. ما موفق شدیم در این بازه زمانی دو ساله، توانایی های خود را در بسیاری از زمینه ها محک بزنیم. در حال حاضر بسیاری از قطعات این صنعت در داخل کشور تولید می شود و این موضوع باعث ایجاد شکوفایی و رونق کسب و کار فعالان صنعت لوازم خانگی کشور شده است.

وی در پایان عنوان کرد: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی، نقطه عطفی برای این صنعت محسوب می شود. صنعت لوازم خانگی ایران در حال حاضر به مرحله خودکفایی رسیده است و در صورت حفظ و ارتقاء این وضعیت شاهد توسعه بازارهای صادراتی نیز خواهیم بود.

بهسا پلیمر پارس

دفتر مرکزی: تهران، جاده آبعلی، خیابان اتحاد، بلوار احسان، پلاک 64

تلفن تماس : 02174934

ایمیل: info@behsaco.ir

بهسا پلیمر پارس

دفتر مرکزی: تهران، جاده آبعلی، خیابان اتحاد، بلوار احسان، پلاک 64

تلفن تماس : 02174934

ایمیل: info@behsaco.ir