نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اقتصاد و نمایشگاه نشریه رسمی

درباره گروه رسانه ای نمایار | نشریه رسمی نمایشگاه بین المللی تهران

معرفی گروه رسانه ای «نمایار»

یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت مشارکت کنندگان نمایشگاه‌ها برای بهره‌برداری حداکثری از فرصت کوتاهی که در نمایشگاه‌های تخصصی دارند، شناسایی رسانه‌های تبلیغاتی و خبری پرمخاطب نمایشگاه و بهره‌برداری مناسب از آنها در جهت انتقال پیام و معرفی مزیت‌های تجاری خود به حداکثر مخاطبان هدف در میان بازدیدکنندگان حضوری و مجازی نمایشگاه است.

گروه رسانه‌های نمایشگاهی «نمایار» به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه نمایشگاهی ایران از رسانه‌های زیر تشکیل شده است شما را به آشنایی با امکانات تبلیغاتی و رسانه ای منحصر به فرد رسانه‌های گروه «نمایار» به شرح ذیل دعوت می کنیم:

 

1- خبرگزاری اخبار نمایشگاه‌ها: این خبرگزاری با 4 میلیون کاربر تخصصی وفادار که تعدادشان هر روز رو به افزایش است، پرمخاطب‌ترین سایت نمایشگاهی ایران است و لینک‌ اول گوگل در معرفی همه عناوین نمایشگاه‌های تخصصی و همچنین لینک‌های اول تا سوم گوگل در معرفی لیست‌های شرکت های شاخص در اکثر زمینه‌های تولیدی و خدماتی زیر مجموعه نمایشگاه‌ها را در اختیار دارد.

2- هفته نامه اقتصاد و نمایشگاه: این نشریه به عنوان قدیمی‌ترین و تنها نشریه تخصصی صنعت نمایشگاهی با همکاری روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها از سال ۱۳۹۱ به مدت 12 سال است که بیش از ۴۵۰ شماره نشریه رسمی نمایشگاه­های بین‌المللی تهران را منتشر کرده است. هر شماره نشریه رسمی نمایشگاه‌ها در تیراژ 5 هزار نسخه به صورت رایگان در ایام برگزاری نمایشگاه‌ها میان بازدیدکنندگان تخصصی و اهل مطالعه از از طرق مختلف توضیح می‌گردد که بخشی از تیراژ آن به خریداران کتاب نمایشگاه­ها، بخشی از طریق غرفه شرکت‌های دارای آگهی در نشریه و بخش دیگری از طریق ستاد برگزاری و تیم اختصاصی توزیع نشریه به طور رایگان در اختیار بازدیدکنندگان هدف قرار می‌گیرد. تولید شماره های نشریه در هر نمایشگاه بسته به سفارش ستاد و تامین مالی، از یک تا 4 شماره روزانه است. در این نشریه صرفاً آگهی و مصاحبه مدیران برندهای معتبر مورد تایید ستاد برگزاری نمایشگاه پذیرفته و منتشر می‌گردد.

3-صفحه اینستاگرام «نمایار» یکی دیگر از زیر مجموعه‌های این گروه است که به تازگی تاسیس گردیده و با جذب بیش از30هزار فالوور تخصصی (در پایان سال گذشته) تحقق هدف افزایش این تعداد به 100 هزار فالور تخصصی از طریق تولید محتوای جذاب نمایشگاهی تا پایان سال برنامه ریزی شده است

4-کتاب سال صنعت نمایشگاهی ایران که در پایان هر سال منتشر می‌گردد وعلاوه بر انتشار عملکرد فعالان صنعت نمایشگاهی در برگزاری رویدادهای یک ساله، دستاوردهای برندهای شاخص هر نمایشگاه را نیز به تفکیک دراین کتاب منتشر و برای مخاطبان هدف ارسال می‌گردد.

«نمایار» به عنوان یار نمایشگاهی در هر سه مرحله قبل، حین و بعد از برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگان غرفه و محصول شما را چند برابر می‌کند

هر یک از رسانه‌های گروه «نمایار»، امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند که مشارکت کنندگان در صورت تمایل به استفاده از مجموعه خدمات مطبوعاتی، تلویریونی و تبلیغاتی و اطلاع رسانی، این گروه هزینه بسیار کمتری در مقایسه با خرید خدمات مجزای هر یک از رسانه‌های گروه خواهند پرداخت؛ زیرا تخفیفات و تسهیلات مناسبی در قالب بسته‌های خدماتی جامع این گروه رسانه‌ای برای مشارکت کنندگان در نظر گرفته شده است تا آنها را قادر سازد از مجموعه این خدمات، از مرحله انتشار دعوتنامه حضور در غرفه در صفحات پرمخاطب و صفحات مربوط به زمینه فعالیت تخصصی‌شان در سایت، تا تهیه و انتشار گزارش‌ها و مصاحبه های مطبوعاتی و تلویزیونی در نشریه و خبرگزاری و اینستاگرام و کانال تلگرام «نمایار» و ایجاد ویترین (غرفه مجازی) در ذیل نام برند خود در فهرست 10 برند برتر حوزه فعالیت و نیز باز طراحی سایت شرکت و تقویت سئوی آن به منظور قرار گرفتن در لینک های بالای گوگل و درج لوگو و نشانی غرفه خود در کنار نقشه راهنما در نشریه و سایت نمایشگاه و اسپانسری همه گزارش های تصویری و ویدئویی نمایشگاه ها با کمترین قیمت، بهره‌مند گردند.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی