نماینده انجمن تبلیغات آسیا در ایران انتخاب شد


نماینده انجمن تبلیغات آسیا در ایران انتخاب شد

مدیرعامل هلدینگ بین المللی آوین گفت: یک شرکت ایرانی از میان 30 کشور آسیایی به عنوان معاون دبیرکل انجمن تبلیغات آسیا انتخاب و معرفی شد.
دکتر سید علی اعتدالی با اشاره به جزئیات انتخاب نماینده ایرانی به عنوان معاون دبیرکل انجمن تبلیغات آسیا  اظهار کرد: از میان 49 کشور آسیایی تنها 30 کشور توانسته اند عضو رسمی انجمن تبلیغات آسیا شوند و از هر کشور تنها یک نماینده پس از کسب امتیازات لازم می تواند به عنوان نماینده در این انجمن بین المللی حضور داشته باشد.
وی تصریح کرد: گروه بین المللی آوین باتوجه به حضور رسمی در کشورهای ترکیه، عمان، امارات، قطر، گرجستان و برخی کشورهای اروپایی و فعالیت رسمی در حوزه های تخصصی تبلیغات، بازاریابی، تحقیقات بازار، رویدادها و کنفرانس های بین المللی و سرمایه گذاری در این حوزه به همراه ارایه مستندات پژوهشی، علمی و آموزشی در انجمن تبلیغات آسیا حضور یافته است.
مدیرعامل هلدینگ بین المللی آوین با اشاره به فعالیت های انجمن تبلیغات آسیا افزود: این هلدینگ بین المللی تنها نماینده ای از کشور ایران در انجمن تبلیغات آسیا بوده که توانسته است از میان 30 کشور جهان به عنوان معاون دبیرکل انتخاب و معرفی شود.
اعتدالی گفت: انجمن تبلیغات آسیا در زمینه های متعدد علمی، تحقیقاتی، آموزشی، پژوهشی، برگزاری نمایشگاه های و همایشهای مشترک با مشارکت تمامی اعضا در کشورهای منتخب، شناسایی فرصت های توسعه تجارت و تبلیغات بازرگانی و زمینه های فعالیت با سایر قاره های جهان را برنامه ریزی نموده است.
وی اظهار کرد: نخستین اجلاس انجمن تبلیغات آسیا با حضور تمامی اعضا و نمایندگان کشورهای آسیایی از 19 تا 22 اسفند ماه امسال در کشور چین و با حضور جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که مهمترین دستورکار این اجلاس برنامه ریزی، مدیریت و سازماندهی رویدادها و نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی بین المللی در حوزه های تبلیغات و کنگره های سالانه علمی در سالهای 2016  تا 2018میلادی قاره آسیا بود.
 

 preloader