محسن سلطانی مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل: شرکت‌های خارجی برای حضور در بازار بزرگ ایران به امکانات حرفه‌ای ما بپیوندند


محسن سلطانی مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل: شرکت‌های خارجی برای حضور در بازار بزرگ ایران به امکانات حرفه‌ای ما بپیوندند

گروه گوزل را هرچند بیشتر مردم به چای‌های خوش طعم و سالمش می‌شناسند، اما این گروه صاحب برندهای معروف دیگری چون هوانا، بامداد، استاد و سیلوانا نیز هست. در نمایشگاه ایران اگروفود 2016 در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌های این گروه با محسن سلطانی مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل گفت‌وگو کرده‌ایم که می‌خوانید.
معرفی گروه
محسن سلطانی مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل می‌گوید: این گروه از سال 1370 در زمینه تولید محصـولات غذایی آغاز به فعالیت کرده است و دارای دو شرکت شامل شرکت تولیدی بازرگـانی بین‌المللـی نیلسا کام و شرکت دارسو ارس است.
وی می‌افزاید: این شرکت در طول دو دهه فعالیت با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات نوین، مواد اولیه با کیفیت و نیروی انسانی متخصص و از طریق دفاتر نمایندگی در کشورهای روسیه، اوکراین، ترکیه و آذربایجان بر صادرات محصولات متمرکز است. همچنین به توزیع تخصصی محصول در تهران و کرج و سایر شهرستان‌ها می‌پردازد.
سلطانی می‌گوید: همچنین این شرکت دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنایع، پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت، پروانه ساخت، گواهینامه استاندارد HACCP و گواهی‌نامه‌های ISO 9001:2000 و ISO 22000:2005 است.
پیش به سوی
تحقق اقتصاد مقاومتی
مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل می‌گوید: ما با تولید محصولات با کیفیت و ارایه آن با بسته‌بندی‌های منحصربه فرد و با استفاده از توزیع حرفه‌ای، به دنبال این هستیم که نقش خود را در اقتصاد مقاومتی به درستی ایفا کنیم.
سلطانی ادامه می‌دهد: امسال، سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفته است و ما هم می‌کوشیم به سهم خود در راستای اهداف امسال گام برداریم. برای رسیدن به این منظور، با وسواس زیاد به دنبال حفظ و بهبود کیفیت محصولات و خدمات‌مان هستیم و صادرات کالا را مدنظر قرار داده‌ایم. ما از تولید ملی و کارگر ایرانی حمایت می‌کنیم.
نخستین محصول: چای گوزل
مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل در مورد محصولات این گروه توضیح می‌دهد: نخستین محصول ما چای گوزل است. ما برای نخستین بار چای بدون رنگ افزوده، اسانس و سایر افزودنی‌ها را تولید کرده و با کیفیت بی‌نظیر به بازار فرستاده‌ایم.بدون رنگ بودن این چای در آزمایشگاه تست شده و گواهینامه مربوط به آن را در اختیار داریم.
وی ادامه می‌دهد: در حالی ما چای با کیفیت بدون رنگ را ارایه می‌کنیم که برخی شرکت‌ها وعده جایزه به مشتریان خود می‌دهند و برخی دیگر از عطر و رنگ زیاد محصول خود سخن می‌گویند.
سلطانی گفت: چای ما بیست مزیت ویژه دارد و به همین دلیل هم شعار 20 مزیت ویژه برای مصرف کننده را برای محصولات چای خود انتخاب کرده‌ایم. در تولید چای هم بهترین محصول را از سریلانکا وارد کرده و در کارخانه‌مان در شهرک شهید سلیمی تولید را تکمیل می‌کنیم.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل می‌گوید: به تازگی دمنوش‌ها را هم به گروه چای‌هایمان اضافه کرده‌ایم و مصرف کنندگان می‌توانند از دم‌نوش‌های با کیفیت شرکت گوزل نیز بهره‌مند شوند. همچنین چای را در لاکچری‌باکس‌ عرضه می‌کنیم که بسته‌بندی بسیار شیک، مناسب هدیه هم برای سازمان‌ها و شرک‌ها و هم برای افراد حقیقی است.
وی تاکید می‌کند: در حالی که بسته‌بندی در صنعت غذای ایران ضعف محسوب می‌شود، این موضوع از نقاط قوت ما محسوب شده و محصولات‌مان را در بسته‌بندی‌هایی عرضه می‌کنیم که باورش برای مصرف‌کننده ایرانی سخت است.
دیگر محصولات
سلطانی تن ماهی هوانا را به عنوان دیگر محصول گروه گوزل معرفی می‌کند و می‌گوید: این محصول در سه نوع تن ماهی در روغن، تن ماهی در روغن زیتون و تن ماهی فلفلی در یک بسته بندی منحصر به فرد و در دو نوع یک عددی و چهار عددی عرضه می‌شود.
وی ادامه می‌دهد: رب گوجه فرنگی بامداد دیگر محصول ماست که آن هم در یک پکیج بسته‌بندی مناسب عرضه شده و نکته مهم این است که روی غلظت، کیفیت و رنگ رب بسیار دقت می‌کنیم.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل می‌گوید: گروه گوزل همچنین به عرضه قند و شکر، حبوبات، برنج و زعفران با برند استاد می‌پردازد. به ویژه زعفران ما با بسته‌بندی ویژه و منحصر به فردی عرضه می‌شود که در نمایشگاه به نمایش گذاشته‌ایم.
سلطانی می‌گوید: آب معدنی با برند سیلوانا نیز به تازگی به سبد محصولات ما اضافه شده است که کار بازاریابی و توزیع آن را ما انجام می‌دهیم. کیسه زباله و کیسه فریزر با برند ریسه را نیز تولید و عرضه می‌کنیم. مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل همچنین خبر می‌دهد که گوزل در حال تحقیق و توسعه بر روی چند برند جدید است و چند برند دیگر نیز در آینده نزدیک به سبد محصولات گوزل افزوده می‌شود.
توزیع محصولات
با شیوه‌های جدید
سلطانی ادامه می‌دهد: ما با امکانات شرکت دارسو ارس، به توزیع 24 ساعته و آنلاین محصولات در تهران و کرج با جدیدترین نرم‌افزارها می‌پردازیم.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل می‌گوید: یک حوزه دیگر پخش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که در همه فروشگاه‌های معتبر و بزرگ حضور گسترده‌ای داریم. از جمله محصولات گروه گوزل در فروشگاه‌های هایپر استار، رفاه، شهروند، اتکا، هایپرمی و هایپرسان حضور قدرتمندی دارند.
وی ادامه می‌دهد: ما در بحث فروش، به بازاریابی شبکه‌ای می‌پردازیم. اکنون با همکاری شرکت بیز، محصولات چای گوزل و تن ماهی هوانا به صورت شبکه‌ای به فروش می‌رسد که با استقبال خوبی هم روبرو شده است.
پیام گوزل
در نمایشگاه اگروفود
مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل با بیان این که در نمایشگاه امسال اگروفود با شعار Join Us (به ما بپیوندید) شرکت کرده‌ایم، می‌گوید: ما زیرساخت‌های لازم برای تولید و تجارت موفق را در اختیار داریم. این زیرساخت‌ها شامل کارخانه مجهز، توزیع، پخش و مارکتینگ به صورت حرفه‌ای و امکانات بسته‌بندی منحصر به فرد و زیباست. وی می‌افزاید: شرکت‌های خارجی می‌توانند برای استفاده از این امکانات با ما شریک شوند. ما بازار را می‌‌شناسیم، زیرساخت‌های خوبی داریم و از تیم تحقیقات بازار حرفه‌ای بهره‌ می‌بریم. شرکت‌های خارجی که می‌خواهند وارد بازار بکر 80 میلیونی ایران شوند، می‌توانند از این امکانات بهره ببرند. سلطانی تاکید می‌کند: در طرح تبلیغاتی مورد استفاده در نمایشگاه نیز ما یک دوچرخه را به نمایش گذاشته و نشان داده‌ایم برای این که این دو چرخه دو نفره شود، لازم نیست آن را از ابتدا بسازیم بلکه می‌توان به یک دوچرخه، زین اضافه کرد.
IMG_5633

 preloader