محسن سلطانی مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل: شرکت‌های خارجی برای حضور در بازار بزرگ ایران به امکانات حرفه‌ای ما بپیوندند


محسن سلطانی مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل: شرکت‌های خارجی برای حضور در بازار بزرگ ایران به امکانات حرفه‌ای ما بپیوندند

گروه گوزل را هرچند بیشتر مردم به چای‌های خوش طعم و سالمش می‌شناسند، اما این گروه صاحب برندهای معروف دیگری چون هوانا، بامداد، استاد و سیلوانا نیز هست. در نمایشگاه ایران اگروفود 2016 در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌های این گروه با محسن سلطانی مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل گفت‌وگو کرده‌ایم که می‌خوانید.
معرفی گروه
محسن سلطانی مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل می‌گوید: این گروه از سال 1370 در زمینه تولید محصـولات غذایی آغاز به فعالیت کرده است و دارای دو شرکت شامل شرکت تولیدی بازرگـانی بین‌المللـی نیلسا کام و شرکت دارسو ارس است.
وی می‌افزاید: این شرکت در طول دو دهه فعالیت با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات نوین، مواد اولیه با کیفیت و نیروی انسانی متخصص و از طریق دفاتر نمایندگی در کشورهای روسیه، اوکراین، ترکیه و آذربایجان بر صادرات محصولات متمرکز است. همچنین به توزیع تخصصی محصول در تهران و کرج و سایر شهرستان‌ها می‌پردازد.
سلطانی می‌گوید: همچنین این شرکت دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنایع، پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت، پروانه ساخت، گواهینامه استاندارد HACCP و گواهی‌نامه‌های ISO 9001:2000 و ISO 22000:2005 است.
پیش به سوی
تحقق اقتصاد مقاومتی
مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل می‌گوید: ما با تولید محصولات با کیفیت و ارایه آن با بسته‌بندی‌های منحصربه فرد و با استفاده از توزیع حرفه‌ای، به دنبال این هستیم که نقش خود را در اقتصاد مقاومتی به درستی ایفا کنیم.
سلطانی ادامه می‌دهد: امسال، سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفته است و ما هم می‌کوشیم به سهم خود در راستای اهداف امسال گام برداریم. برای رسیدن به این منظور، با وسواس زیاد به دنبال حفظ و بهبود کیفیت محصولات و خدمات‌مان هستیم و صادرات کالا را مدنظر قرار داده‌ایم. ما از تولید ملی و کارگر ایرانی حمایت می‌کنیم.
نخستین محصول: چای گوزل
مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل در مورد محصولات این گروه توضیح می‌دهد: نخستین محصول ما چای گوزل است. ما برای نخستین بار چای بدون رنگ افزوده، اسانس و سایر افزودنی‌ها را تولید کرده و با کیفیت بی‌نظیر به بازار فرستاده‌ایم.بدون رنگ بودن این چای در آزمایشگاه تست شده و گواهینامه مربوط به آن را در اختیار داریم.
وی ادامه می‌دهد: در حالی ما چای با کیفیت بدون رنگ را ارایه می‌کنیم که برخی شرکت‌ها وعده جایزه به مشتریان خود می‌دهند و برخی دیگر از عطر و رنگ زیاد محصول خود سخن می‌گویند.
سلطانی گفت: چای ما بیست مزیت ویژه دارد و به همین دلیل هم شعار 20 مزیت ویژه برای مصرف کننده را برای محصولات چای خود انتخاب کرده‌ایم. در تولید چای هم بهترین محصول را از سریلانکا وارد کرده و در کارخانه‌مان در شهرک شهید سلیمی تولید را تکمیل می‌کنیم.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل می‌گوید: به تازگی دمنوش‌ها را هم به گروه چای‌هایمان اضافه کرده‌ایم و مصرف کنندگان می‌توانند از دم‌نوش‌های با کیفیت شرکت گوزل نیز بهره‌مند شوند. همچنین چای را در لاکچری‌باکس‌ عرضه می‌کنیم که بسته‌بندی بسیار شیک، مناسب هدیه هم برای سازمان‌ها و شرک‌ها و هم برای افراد حقیقی است.
وی تاکید می‌کند: در حالی که بسته‌بندی در صنعت غذای ایران ضعف محسوب می‌شود، این موضوع از نقاط قوت ما محسوب شده و محصولات‌مان را در بسته‌بندی‌هایی عرضه می‌کنیم که باورش برای مصرف‌کننده ایرانی سخت است.
دیگر محصولات
سلطانی تن ماهی هوانا را به عنوان دیگر محصول گروه گوزل معرفی می‌کند و می‌گوید: این محصول در سه نوع تن ماهی در روغن، تن ماهی در روغن زیتون و تن ماهی فلفلی در یک بسته بندی منحصر به فرد و در دو نوع یک عددی و چهار عددی عرضه می‌شود.
وی ادامه می‌دهد: رب گوجه فرنگی بامداد دیگر محصول ماست که آن هم در یک پکیج بسته‌بندی مناسب عرضه شده و نکته مهم این است که روی غلظت، کیفیت و رنگ رب بسیار دقت می‌کنیم.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل می‌گوید: گروه گوزل همچنین به عرضه قند و شکر، حبوبات، برنج و زعفران با برند استاد می‌پردازد. به ویژه زعفران ما با بسته‌بندی ویژه و منحصر به فردی عرضه می‌شود که در نمایشگاه به نمایش گذاشته‌ایم.
سلطانی می‌گوید: آب معدنی با برند سیلوانا نیز به تازگی به سبد محصولات ما اضافه شده است که کار بازاریابی و توزیع آن را ما انجام می‌دهیم. کیسه زباله و کیسه فریزر با برند ریسه را نیز تولید و عرضه می‌کنیم. مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل همچنین خبر می‌دهد که گوزل در حال تحقیق و توسعه بر روی چند برند جدید است و چند برند دیگر نیز در آینده نزدیک به سبد محصولات گوزل افزوده می‌شود.
توزیع محصولات
با شیوه‌های جدید
سلطانی ادامه می‌دهد: ما با امکانات شرکت دارسو ارس، به توزیع 24 ساعته و آنلاین محصولات در تهران و کرج با جدیدترین نرم‌افزارها می‌پردازیم.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل می‌گوید: یک حوزه دیگر پخش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که در همه فروشگاه‌های معتبر و بزرگ حضور گسترده‌ای داریم. از جمله محصولات گروه گوزل در فروشگاه‌های هایپر استار، رفاه، شهروند، اتکا، هایپرمی و هایپرسان حضور قدرتمندی دارند.
وی ادامه می‌دهد: ما در بحث فروش، به بازاریابی شبکه‌ای می‌پردازیم. اکنون با همکاری شرکت بیز، محصولات چای گوزل و تن ماهی هوانا به صورت شبکه‌ای به فروش می‌رسد که با استقبال خوبی هم روبرو شده است.
پیام گوزل
در نمایشگاه اگروفود
مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل با بیان این که در نمایشگاه امسال اگروفود با شعار Join Us (به ما بپیوندید) شرکت کرده‌ایم، می‌گوید: ما زیرساخت‌های لازم برای تولید و تجارت موفق را در اختیار داریم. این زیرساخت‌ها شامل کارخانه مجهز، توزیع، پخش و مارکتینگ به صورت حرفه‌ای و امکانات بسته‌بندی منحصر به فرد و زیباست. وی می‌افزاید: شرکت‌های خارجی می‌توانند برای استفاده از این امکانات با ما شریک شوند. ما بازار را می‌‌شناسیم، زیرساخت‌های خوبی داریم و از تیم تحقیقات بازار حرفه‌ای بهره‌ می‌بریم. شرکت‌های خارجی که می‌خواهند وارد بازار بکر 80 میلیونی ایران شوند، می‌توانند از این امکانات بهره ببرند. سلطانی تاکید می‌کند: در طرح تبلیغاتی مورد استفاده در نمایشگاه نیز ما یک دوچرخه را به نمایش گذاشته و نشان داده‌ایم برای این که این دو چرخه دو نفره شود، لازم نیست آن را از ابتدا بسازیم بلکه می‌توان به یک دوچرخه، زین اضافه کرد.
IMG 5633 محسن سلطانی مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه گوزل: شرکت‌های خارجی برای حضور در بازار بزرگ ایران به امکانات حرفه‌ای ما بپیوندند

 preloader