درباره ما


گروه رسانه های صنعت نمایشگاهی ایران از چهار رسانه تشکیل گردیده که عبارتنداز:

1.هفته نامه اقتصاد نمایشگاه

2.پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها

3.ضمیمه دیجیتالی هفته نامه (دیجیتالوگ)

4.کتاب سال صنعت نمایشگاهی ایران

1.هفته نامه اقتصاد نمایشگاه :

این نشریه که از سال 1382 با نام اقتصاد و زندگی منتشر می شد،از سال 1391 با تغییر نام به اقتصاد و نمایشگاه فعالیت خود را به صورت تخصصی با همکاری روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران به عنوان اولین هفته نامه تخصصی صنعت نمایشگاه ایران و ناشر نشریه رسمی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران آغاز کرد.

هفته نامه اقتصاد و نمایشگاه که در حال حاضر با سابقه ترین نشریه تخصصی صنعت نمایشگاه های ایران است تا به امروز با انتشار حدود 300 شماره نشریه رسمی به مناسبت برگزاری نمایشگاه های بین المللی مختلف ، علاوه بر معرفی و ثبت روند برگزاری مهم ترین رویداد های نمایشگاهی کشور در این دوره ،دستاوردهای بیش از 2000 برند شاخص ملی را در قالب مصاحبه با مدیران و تهیه گزارش از عملکرد آنها منتشر کرده است،به گونه ای که مدیران اغلب برند های مطرح در حوزه های مختلف تولید و تجاری ، هر ساله در دوره برگزاری نمایشگاه های تخصصی مرتبط با فعالیت شان، از این رسانه تاثیرگذار برای اطلاع رسانی فعالیت ها و مزیت های شان به بازدیدکنندگان نمایشگاه ها بهره برداری می کنند.

این نشریه دارای 17 ایستگاه اختصاصی توزیع در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران است.

2.پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها

این پایگاه خبری در سال 1396 با هدف تقویت اطلاع رسانی رویدادهای نمایشگاهی در ایران در جهت توسعه صنعت نمایشگاهی و نیز ارائه خدمات اطلاع رسانی در فزای مجازی به برگزارکنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه ها تاسیس گردیده است و برنامه های گسترده ای برای تبدیل شدن به پر مخاطب ترین پایگاه خبری صنعت نمایشگاهی ایران دارد

  1. دیجیتالوگ (ضمیمه دیجیتالی هفته نامه اقتصاد و نمایشگاه )

نشریه اقتصاد و نمایشگاه نخستین نشریه در ایران است که اقدام به انتشار ضمیمه دیجیتالی کرده است ، در این ضمیمه دیجیتالی که از طریق درج QR code در صفحه اول در دسترس مخاطبان قرار میگیرد و بر روی همه تلفن های همراه هوشمند قابل رویت است،علاوه بر انتشار نسخه دیجیتال نشریه،ویدیو کلیپ های صوتی و تصویری مشارکت کنندگان نشریه نیز منتشر می شود، همچنین اتصال به وبسایت مشارکت کنندگان و انتشار گالری تصاویر محصولات آنها در دیجیتالوگ امکان پذیر است.

  1. کتاب سال صنعت نمایشگاهی ایران :

کتاب سال صنعت نمایشگاهی ایران که نخستین شماره آن در اسفندماه 1396 منتشر شد،با هدف ارائه گزارش سالانه از عملکرد فعالان صنعت نمایشگاهی از یک سو و معرفی دستاورد های شرکت کنندگان نمایشگاه ها از دیگر سو،در پایان هر سال منتشر می گردد.مشارکت گسترده اعضای خانواده بزرگ صنعت نمایشگاهی اعم از دارندگان سایت های نمایشگاهی در سراسر کشور،برگزارکنندگان نمایشگاه ها،غرفه سازان،و مشارکت کنندگان نمایشگاه ها در نخستین شماره کتاب سال صنعت نمایشگاهی ، نوید بخش چشم انداز روشن این رسانه در سال های آینده است.

حامیان:

گروه رسانه های صنعت نمایشگاهی مراتب قدردانی خود را از شرکت ها , سازمان ها و تشکل هایی که همواره با هدایت وهمراهی خود این رسانه را در جهت پیشبرد اهداف مشترک خانواده صنعت نمایشگاهی یاری داده اند اعلام می دارد. که عبارتند از :

  • مدیران و پرسنل محترم شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران
  • مدیران و پرسنل محترم سازمان توسعه تجارت
  • مدیران و اعضای محترم انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه بین المللی
  • مدیران و اعضای محترم انجمن غرفه سازان تهران
  • مدیران و اعضای محترم انجمن نمایشگاه های بین المللی
  • مدیران و اعضای محترم انجمن لوازم خانگی ایران
  • مدیران و اعضای محترم انجمن تولید کنندگان شیرینی و شکلات
  • مدیران و اعضای محترم انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک
  • مدیران و اعضای محترم انجمن اتحادیه صادرکنندگان و تولید کنندگان مبلمان
  • مدیران و اعضای محترم انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی و دارویی
  • مدیران و اعضای محترم انجمن تولید کنندگان آسانسور و پله برقی
  • مدیران و اعضای محترم وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران
  • مدیران و اعضای محترم وزارت نیرو
  • مدیران و اعضای محترم اتاق تعاون ایران

 preloader