برگزاری کارگاه آموزشی مشتری‌مداری در حاشیه بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه فرش دستباف


برگزاری کارگاه آموزشی مشتری‌مداری در حاشیه بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه فرش دستباف

در سومین روز برگزاری نمایشگاه فرش دستباف کارگاه آموزشی مشتری‌مداری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، این دوره آموزشی به همت این مرکز با هدف افزایش سطح آگاهی دانش فروشِ فروشندگان، افزایش سطح دانش خرده‌فروشیِ فرش دستباف به روش‌های نوین و تغییر نگرش در روش‌های ارتباطی با مشتریان فرش دستباف برگزار می‌شود.

از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی می‌توان به تغییر نگرش در روش های ارتباط با مشتریان فرش دستباف، کمک در جهت توسعه بازار خرده‌فروشی فرش دستباف، بهبود مدیریت نمایشگاهی (غرفه‌داری مدرن)، بهبود مدیریت فروشگاهی (خرده‌فروشی نوین)، تربیت فروشندگان حرفه‌ای فرش دستباف و حضور اثربخش در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اشاره کرد.

کارگاه آموزشی مشتری‌مداری در حاشیه بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از 4 تا 8 شهریور ماه از ساعت 9 صبح در سالن سبز نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

 preloader